abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61479463
Ik denk dat je steeds in het midden bij moet schenken. Ik zou anders niet weten hoe je zoiets voor elkaar krijgt? Wel heel gaaf!
Sjeen dat kan wel
Saartje
  maandag 8 september 2008 @ 19:08:19 #222
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61480009
Mij chocolade glazuur op mijn chocoade cake is trouwens perfect, hij was goed snijbaar en heerlijk bitterzoet.

Deze regeboogcake heb ik trouwens op een ander forum gevonden (niet door mij gemaakt). Ik vind ze echt geweldig:

Linkje naar hoe ze gemaakt zijn: hier
(staan trouwen nog meer mooie taarten en cupcakes op dat forum (in Craftster Community > COOKING > Dessert)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_61480276
Oooh, moet je een spacecake zo maken
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_61480337
quote:
Een van de dingen die ik wel aan kan raden is om biscuitmix kant en klaar te kopen. Het wordt toch net iets luchtiger en hoger dan wanneer je de mix zelf maakt. Ik heb een KitchenAid mixer, waarmee je best lang en goed mee kan kloppen/mixen. Maar de biscuitmix geeft toch een beter resultaat.
is dit wat je gebruikt voor de cupcakes? Beste is om alles met maximaal 5 a 6 halen te mengen dan krijg je echt een superresultaat, het is niet zo erg als 't allemaal niet zo gemixt is
pi_61480398
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Lotjeb het volgende:
Mijn eerste taartje
Niet zo perfect als de meeste taartjes hier maar ik ben er helemaal vrolijk van!
[ afbeelding ]
Wat mooi, joh!
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_61480510
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:20 schreef zquing het volgende:

[..]

is dit wat je gebruikt voor de cupcakes? Beste is om alles met maximaal 5 a 6 halen te mengen dan krijg je echt een superresultaat, het is niet zo erg als 't allemaal niet zo gemixt is
Dat werkt met muffins wel ja. Biscuitmix is héél anders en moet echt wel 8 a 10 minuten gemixt worden
Saartje
pi_61480588
quote:
Op maandag 8 september 2008 19:25 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Dat werkt met muffins wel ja. Biscuitmix is héél anders en moet echt wel 8 a 10 minuten gemixt worden
ik maak noot biscuits
pi_61483330
ik heb zojuist MMF gemaakt en wil 't dit weekend gaan gebruiken; maar hoor ik 't in de koelkast bewaren of kan ik 't beter in de vriezer stoppen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 8 september 2008 @ 21:40:58 #229
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_61484811
quote:
Op maandag 8 september 2008 17:37 schreef Trusten het volgende:

[..]

Hoe doe je zoiets dan? Ik kan me nog wel bedenken hoe je horizontale gekleurde strepen krijgt maar dit kan ik even niet bedenken
Eigenlijk heel makkelijk, gewoon 8 verschillende bakken met de kleuren verdelen. De buitenste kleur moet wel ongeveer 2 keer zo veel als de rest van de kleuren omdat deze in de korst komt te zitten. Dan gewoon in het midden gieten en dan de volgende kleur weer in het midden gieten tot je bij de laatste kleur komt. Het verdeelt zich zelf al naar buiten toe. De maker van die taart in de foto had me verteld dat ie steeds ff na elke kleur een paar minuten in de oven had gedaan, dat hij daarom zo recht was.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_61485439
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:00 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb zojuist MMF gemaakt en wil 't dit weekend gaan gebruiken; maar hoor ik 't in de koelkast bewaren of kan ik 't beter in de vriezer stoppen?
Gewoon in de kast bewaren, niet in de koelkast of vriezer
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')