Ben niet bang voor zulke beesten hoor meer voor spinnen en slangen omdat die daadwerkelijk gevaarlijk (kunnen) zijn en die motten nietquote:
Ik heb liever een slang of zelfs een leeuw in mijn huis Die vind ik *serieus* minder eng.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:41 schreef liefhart het volgende:
[..]
Ben niet bang voor zulke beesten hoor meer voor spinnen en slangen omdat die daadwerkelijk gevaarlijk (kunnen) zijn en die motten niet
Was vandaag in de Zoo zat zo,n uberleeuw me recht aan te kijken met een bepaalde blik op ca 5 meter bij me vandaan en voelde me er toch niet gemakkelijk bij maar kan ook door het Bokito verhaal komenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb liever een slang of zelfs een leeuw in mijn huis Die vind ik *serieus* minder eng.
Helemaal mee eens, vind af en toe beetje etteren best leuk tussendoor maar sommigen maken er echt een sport van om elk topic (serieus of niet) te verneuken met hun dieptrieste gebashquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:08 schreef Desunoto het volgende:
Gadverdamme. Altijd weer dat gebash hier.. "TS is een verwijfd mietje" en blablabla. Alsof jij nergens bang voor bent. Ken jij geen angsten? Of ben je gewoon gevoelloos? Krijg elke keer het gevoel dat mensen hier zonodig anderen de grond in moeten stampen zodat ze zichzelf beter voelen.
En wat zou zo'n vlinder je dan kunnen doen? Doodslaan met zijn vleugeltjes? Ik heb liever een gemuteerde mot in mijn huis dan een hongerige leeuw of slang.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb liever een slang of zelfs een leeuw in mijn huis Die vind ik *serieus* minder eng.
Echte mannen hebben geen emoties, blablaquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:08 schreef Desunoto het volgende:
Gadverdamme. Altijd weer dat gebash hier.. "TS is een verwijfd mietje" en blablabla. Alsof jij nergens bang voor bent. Ken jij geen angsten? Of ben je gewoon gevoelloos? Krijg elke keer het gevoel dat mensen hier zonodig anderen de grond in moeten stampen zodat ze zichzelf beter voelen.
Mothra!quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef liefhart het volgende:
[..]
3 tot 4 cm noem jij groot?
Wacht maar tot deze jongen in je slaapkamer verschijnt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:10 schreef liefhart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, vind af en toe beetje etteren best leuk tussendoor maar sommigen maken er echt een sport van om elk topic (serieus of niet) te verneuken met hun dieptrieste gebash
Echt niet, spinnen zijn veullllll engerquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:23 schreef ganzenherder het volgende:
De enige echte enge insecten zijn wespen, maar die zijn dan ook echt gevaarlijk![]()
quote:
Nee.quote:
quote:
Bedankt voor jullie IP adres. Binnenkort ontvang je bezoek op je huisadres.quote:
Oeps. Wat wordt ze dan tenlastegelegd?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:52 schreef miodzio het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie IP adres. Binnenkort ontvang je bezoek op je huisadres.
Groetjes,
De Politie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |