Sorry joh.quote:
Ja, ik kan echt niet tegen grote insecten.quote:
Nee.quote:Lemming?
Maar ik ben helemaal geen vrouw.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:21 schreef SpecialK het volgende:
Voor de TS:
profiel wijzigen ->Geslacht:"vrouw" aantikken -> "Wijzig je profiel" knop aanklikken
Ja, precies.quote:
Ne, gelukkig niet. Ik was te druk aan het schreeuwen. Niet lang trouwens - het zoiets van "Aaaaahhh"quote:
Echt wel. Dat kan niet anders. Ik las je verhaal. Als jij geen vrouw bent dan klopt dit universum niet meer. Ergo. Jij bent een vrouw. Laat het maar eens controleren door een arts.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen vrouw.
3 tot 4 cm noem jij groot?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik kan echt niet tegen grote insecten.![]()
[..]
Nee.
Wat is dat?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef liefhart het volgende:
[..]
3 tot 4 cm noem jij groot?
Wacht maar tot deze jongen in je slaapkamer verschijnt![]()
[ afbeelding ]
Wtf is datquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef liefhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat betekent dat moeilijke woord?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:28 schreef Tomasso het volgende:
Ik verwachtte een L.Denninger topic, helaas kwam ik bedrogen uit.
Ja.quote:
Zoiets heb ik nog nooit eerder gezien. Is het wel van deze planeet of is het nep of iets?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:27 schreef liefhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je gegild?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:31 schreef liefhart het volgende:
Raar beest: Maar wat voor een beest is het?
Populierpijlstaart zeggen ze daar maar is het niet , ik dacht aan een doodskopvlinder?
Komt in de zomer welles voor in Nederland en met opwarmende klimaat kunnen we hem vast vaker verwachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |