Coolquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nope, heb ze aardig wat keren live gezien
queenquote:
legendarisch! en ik las heel even klasgenoot...quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:55 schreef knars het volgende:
Ed was toen een stadsgenoot van me, heb hem nog eens geholpen in de supermarkt waar ik werkte...
Ed: euh... hebbie ook volkórebrood?
Knars: Euh, ja, hier bij het bordje "volkoren".
En toch was het een held, ondanks dat hij toen hij mij die vraag stelde al half met zn neus in het rek volkoren stond.
Wie wordt er vandaag 37?quote:speelde in de musical Nilsson. Verder speelde hij achtereenvolgens in de musicals Hair, Fame, Rent, Rocky over the rainbow, Carmen, Mensch... durf te leven, The Blues Brothers, Official Tribute, The Wiz en Route 66.
quote:Music is insane noise ACID basement madness music, some laid back tunes and even a few r&b tunes but the track 'Lazarus' is an unequalled evil exprience filled with noise, eastern drone guitarlicks played on a three string guitar of which one is used as drone, and weird folkinstruments and a guy saying 'Lazarus' in a real menacing tone.
ik in ieder geval niet. Maar het klinkt wel interessant (ook opgezocht dus)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:31 schreef Berkery het volgende:
Opgezocht en benieuwd of iemand dit kent
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:41 schreef bukgeit het volgende:
Rook - Shearwater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |