Heb ik daar even mooi overheen gelezen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:17 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zag haar staan.
Ze draaide zich om.
Zij zag mij.
Haar ogen ontmoeten de mijne in een moment waar tijd en ruimte niet meer lijken te bestaan, gelijktijdig verandert de omgeving in een wazige schijnwereld die elke importantie heeft verloren en hebben we slechts oog voor elkaar, een magisch samenspel tussen twee dolende zielen die elkaar eindelijk hebben gevonden.
Terwijl ik haar bleef beminnen met mijn ogen liep ik op haar af in een tijdsbestek dat aanvoelde als een eeuwigheid, dezelfde eeuwigheid die wij hadden moeten overwinnen om elkaar te vinden.
Het moment dat ik voor haar stond was onwerkelijk; het leek alsof we allebei ter plekke zouden opstijgen om tot het einde der tijden samen te zijn in ons eigen paradijs, weg van alle futiliteiten die onze liefde op aarde zouden beperken, weg van de waanzin.
Ik streelde haar wang.
We wisten het.
We dansten een dans die geen dans genoemd mag worden, het was een ritmisch samenspel tussen twee voorbestemde personen die alle aardse wetten ontsteeg.
Na een tijdje kreeg ik dorst, zij wist het zonder dat we spraken. Toen ik haar naar de bar zag lopen zag ik geen meisje, nee, het was een Godin.
Toen ze terug kwam zag ik het, ze had een Corona zonder citroen in haar hand.
De rest is een waas.
Klacht: 14-jarig meisje die denkt mijn drinkbehoeftes te kunnen bevredigen door middel van een Corona zonder citroen.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:20 schreef meh het volgende:
ik kreeg een stijve van t lezen :$
Nee, zijn anti climaxquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:22 schreef jordeeeh het volgende:
Wannabe afcajos topic.
ik heb over alles heengelezenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb ik daar even mooi overheen gelezen.
14 jarige meisjesquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:30 schreef IHVK het volgende:
Het gaat bij TS ook altijd over 14 jarige meisjes..
Sommige meisjes vloeken daarom ook niet en halen daarom ook geen bierquote:
Falerquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:09 schreef Impala-neuker het volgende:
Coronas, dat zijn toch die hoepels waar je doorheen moet gaan tijdens vliegmissies in GTA?
wtfquote:
Dan opende ik drie jaar geleden ook al 'afcajos' topicsquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:22 schreef jordeeeh het volgende:
Wannabe afcajos topic.
Neen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:32 schreef r2dGeert het volgende:
In corona hoort limoen, pauper.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeg, Herald, die zusjestopic.gif op je opendir hè.
!
Ik wil de dingen die wij samen doen graag privé houden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik dacht dat dit een leuk topic zou zijn over schuren
Ooh ja sorry, had dat dan even eerder gezegdquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil de dingen die wij samen doen graag privé houden.
Geeft niet hoor, zaterdag gaan we weer losquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja sorry, had dat dan even eerder gezegd
Oehhhquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, zaterdag gaan we weer los!
Ik las het ja. Kennelijk denken de mods dat iedereen liever saaie klachten leest die elke week voorbij komen, dan een goede OP met een leuk verhaal erinquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als kwaliteitstopics zomaar op slot worden gegooid in Klaagbaak.
Hahahaquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn kloppende penis, jouw welgevormde billetjes.
Een gouden combinatie.
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als kwaliteitstopics zomaar op slot worden gegooid in Klaagbaak.
Neen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neen.
In Mexico werd er citroensap op de fles gesmeerd om insecten weg te houden, het 'hoort' geen van beiden.
Bron.quote:It is common in Europe, the United States, Australia, New Zealand, Canada and Latin America for Corona to be served with a slice of lime in the neck. The reason for adding the lime is that hops compounds degrade when they come into contact with light. This reaction results in lightstruck beer that is particularly common in clear bottles, such as Corona's, that do not easily reflect light. This causes beer to smell 'skunky,' and the lime is used to mask this aroma.[6]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja mijn kwaliteitstopics worden zelfs eerst naar ONZ verplaatst, waarna Cerror ze hier op slot gooit terwijl paupertopics van bijv. een Yvonne (quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Och, citroen 'kan' in ieder geval ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Bron.
En de totstandkoming van dit gebruik vind men in de historie van Michelada versnapering:
Hier.
Thanks.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja mijn kwaliteitstopics worden zelfs eerst naar ONZ verplaatst, waarna Cerror ze hier op slot gooit terwijl paupertopics van bijv. een Yvonne () nooit een slot met 4 kankersteentjes krijgt
geen kankerbazen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja mijn kwaliteitstopics worden zelfs eerst naar ONZ verplaatst, waarna Cerror ze hier op slot gooit terwijl paupertopics van bijv. een Yvonne () nooit een slot met 4 kankersteentjes krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |