Ik wil de dingen die wij samen doen graag privé houden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik dacht dat dit een leuk topic zou zijn over schuren
Ooh ja sorry, had dat dan even eerder gezegdquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil de dingen die wij samen doen graag privé houden.
Geeft niet hoor, zaterdag gaan we weer losquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja sorry, had dat dan even eerder gezegd
Oehhhquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, zaterdag gaan we weer los!
Ik las het ja. Kennelijk denken de mods dat iedereen liever saaie klachten leest die elke week voorbij komen, dan een goede OP met een leuk verhaal erinquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als kwaliteitstopics zomaar op slot worden gegooid in Klaagbaak.
Hahahaquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn kloppende penis, jouw welgevormde billetjes.
Een gouden combinatie.
Dat heb ik nou ook altijdquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als kwaliteitstopics zomaar op slot worden gegooid in Klaagbaak.
Neen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neen.
In Mexico werd er citroensap op de fles gesmeerd om insecten weg te houden, het 'hoort' geen van beiden.
Bron.quote:It is common in Europe, the United States, Australia, New Zealand, Canada and Latin America for Corona to be served with a slice of lime in the neck. The reason for adding the lime is that hops compounds degrade when they come into contact with light. This reaction results in lightstruck beer that is particularly common in clear bottles, such as Corona's, that do not easily reflect light. This causes beer to smell 'skunky,' and the lime is used to mask this aroma.[6]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja mijn kwaliteitstopics worden zelfs eerst naar ONZ verplaatst, waarna Cerror ze hier op slot gooit terwijl paupertopics van bijv. een Yvonne (quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Och, citroen 'kan' in ieder geval ook.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Bron.
En de totstandkoming van dit gebruik vind men in de historie van Michelada versnapering:
Hier.
Thanks.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja mijn kwaliteitstopics worden zelfs eerst naar ONZ verplaatst, waarna Cerror ze hier op slot gooit terwijl paupertopics van bijv. een Yvonne () nooit een slot met 4 kankersteentjes krijgt
!
geen kankerbazen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja mijn kwaliteitstopics worden zelfs eerst naar ONZ verplaatst, waarna Cerror ze hier op slot gooit terwijl paupertopics van bijv. een Yvonne () nooit een slot met 4 kankersteentjes krijgt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |