Nou, als je constant de betweter uithangt snap ik wel waarom hij nou een totaal ander meisje heeft genomen.quote:
jep, is gewoon normaalquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:10 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind soms de nieuwe vlam van een ex erg leuk, maar mezelf altijd leuker. Is dat niet gewoon normaal dan?
Wat dan? Pabo? Daar gaan ze ook altijd de fout in met de taaltoets...quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Sorry, ik heb maar HBO gedaan. Kan ik ook niets aan doen.
Ik ben inderdaad wel erg betweterig over stof uit de zesde klas basisschool...quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als je constant de betweter uithangt snap ik wel waarom hij nou een totaal ander meisje heeft genomen.
Ik heb sterk het vermoeden dat jij wel in meer dingen de betweter uithangt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:12 schreef rosaatje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben inderdaad wel erg betweterig over stof uit de zesde klas basisschool...
hehe....eindelijk iemand die het snapt dat ik het niet normaal vind dat mijn ex van 28 het nu doet met een meisje die 15 is.quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef rosaatje het volgende:
[..]
hehe....eindelijk iemand die het snapt dat ik het niet normaal vind dat mijn ex van 28 het nu doet met een meisje die 15 is.
Echt dat zij Mavo heeft gedaan zal mij worst zijn. Het enige wat ik daarmee aan wilde geven is dat, hoe generaliserend ook, 15-jarige mavo-meisje nou eenmaal wat naiever in het leven staanstrakker zijn dan 24 jarige uni-studentes.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk...
Nee, een opleiding waarbij het niveau hoger ligt dan bij jouw alfa cursus waar jij je zo machtig mee voelt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:12 schreef rosaatje het volgende:
Wat dan? Pabo? Daar gaan ze ook altijd de fout in met de taaltoets...
Klaag 'm aan dan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef rosaatje het volgende:
hehe....eindelijk iemand die het snapt dat ik het niet normaal vind dat mijn ex van 28 het nu doet met een meisje die 15 is.
De desbetreffende ex werkte full-time in een callcenter omdat hij vanwege zijn opleiding niets anders kon vinden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee, een opleiding waarbij het niveau hoger ligt dan bij jouw alfa cursus waar jij je zo machtig mee voelt.
Ik loop er niet te koop mee en ik voel me echt niet beter dan iemand die de basisschool niet eens heeft afgemaakt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:01 schreef rosaatje het volgende:
En zeg nou zelf....met jouw opleiding zal jij toch beter gaan verdienen en hogere posities gaan bekleden dan ik met mijn alfa-cursus...dus wie voelt zich nou machtig dan...?
Misschien heeft hij gewoon even behoefte aan een oppervlakkige relatie. Ik herken je probleem, maar het heeft gewoon geen zin om te speculeren over hoe of wat. Blijkbaar vindt hij bij haar nu iets waar hij behoefte aan heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Echt dat zij Mavo heeft gedaan zal mij worst zijn. Het enige wat ik daarmee aan wilde geven is dat, hoe generaliserend ook, 15-jarige mavo-meisje nou eenmaal wat naiever in het leven staan, dan 24 jarige uni-studentes.
face it zij hebben meer raakvlakken:quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Echt dat zij Mavo heeft gedaan zal mij worst zijn. Het enige wat ik daarmee aan wilde geven is dat, hoe generaliserend ook, 15-jarige mavo-meisje nou eenmaal wat naiever in het leven staan, dan 24 jarige uni-studentes.
quote:
Geen zorgen; ze maakt vooral zichzelf belachelijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:47 schreef Buitendam het volgende:
Maak de jongen en het meisje niet belachelijk op internet
Maar dan de jongere versie die minder snel een weerwoord heeftquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Hij kan je niet loslaten en heeft nu iemand anders gevonden die veel op jou lijkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |