True, ik denk dat ze vooral een aansprekende show wil maken en ze maakt handig gebruik van de publieke opinie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze trapte ooit een beetje tegen heilige (gristelijke) huisjes en was een tijdje verloofd met mr. Democratic Party himself Warren Beatty, maar discussie...?
Het is inderdaad een beetje lastig in te schatten, maar of je nou op 300km of 50 km zit lijkt niet heel veel uit te maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij mij iets minder dan 10.000 toch.
Leuk spel, alleen het scherm moet eigenlijk groter zijn, vind ik, ku je nauwkeuriger pointen.
Ze wordt niet geschrapt, ze maakt zichzelf onmogelijk. Ik denk echter dat ze wat los wil maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:44 schreef Ryan3 het volgende:
Aan discussie doet ze niet, dus haar schrappen uit de discussie adhv dit incident, gaat helemaal niet imo.
Klopt wel, tussen de 4000 en 5300, maar toch, je krijgt veel vragen en 1300 punten x het aantal vragen, tikt wel aardig aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje lastig in te schatten, maar of je nou op 300km of 50 km zit lijkt niet heel veel uit te maken.
Ja, maar we wachten toch niet met ingehouden adem op de mening van Madonna zeg hee, ik zag haar in 1984 voor het eerst op MTV, met Like a virgin...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ze wordt niet geschrapt, ze maakt zichzelf onmogelijk. Ik denk echter dat ze wat los wil maken.
Dat gelul dat Obama de VS helemaal gaat veranderen is marketinggelul. De eerste de beste Rus lacht zich een breuk om zo'n pussy.
Ik ben op conferenties veel nationaliteiten tegengekomen. Mijn indruk is dat Nederlandse en Amerikaanse wetenschappers duidelijk veel meer algemene ontwikkeling hebben dan ander volk en dat het juist bij Zuid- en Oosteuropeanen zeer bedroevend gesteld is op dit vlak. In Amerika is het volgens mij meer het 'gewone' volk dat heel erg beperkt is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:11 schreef heiden6 het volgende:
Amerikanen weten over het algemeen alles van hun vakgebied, de hoger opgeleiden in elk geval, maar qua algemene ontwikkeling is het zeer bedroevend. Ze leven in een 'bubble', in hun eigen wereld. Dat is natuurlijk niet alleen in de V.S., maar het is daar wel vrij extreem.
Amerika is een land van extremen inderdaad. Er is een zeer goed opgeleide toplaag, maar het gemiddelde niveau is inderdaad vrij abominabel voor een Westers land.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik ben op conferenties veel nationaliteiten tegengekomen. Mijn indruk is dat Nederlandse en Amerikaanse wetenschappers duidelijk veel meer algemene ontwikkeling hebben dan ander volk en dat het juist bij Zuid- en Oosteuropeanen zeer bedroevend gesteld is op dit vlak. In Amerika is het volgens mij meer het 'gewone' volk dat heel erg beperkt is.
Toch vreemd, omdat ze hier bijna twee keer zo veel aan onderwijs uitgeven als in Nederland. Bewijst maar weer dat je met duurder betaalde onderwijzers niet automatisch beter onderwijs krijgt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Amerika is een land van extremen inderdaad. Er is een zeer goed opgeleide toplaag, maar het gemiddelde niveau is inderdaad vrij abominabel voor een Westers land.
Nee, om die toplaag te creeren ben je heel veel geld kwijt. Die toplaag die er hier eigenlijk niet is en in de VS wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Toch vreemd, omdat ze hier bijna twee keer zo veel aan onderwijs uitgeven als in Nederland. Bewijst maar weer dat je met duurder betaalde onderwijzers niet automatisch beter onderwijs krijgt.
Ja, dat geld gaat daar op aan beveiliging en gevarengeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:18 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Toch vreemd, omdat ze hier bijna twee keer zo veel aan onderwijs uitgeven als in Nederland. Bewijst maar weer dat je met duurder betaalde onderwijzers niet automatisch beter onderwijs krijgt.
Helaas. Die toplaag wordt in de VS niet met staatsgeld betaald. Pappa en mamma's betalen zich blauw aan collegegelden en privescholen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:35 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee, om die toplaag te creeren ben je heel veel geld kwijt. Die toplaag die er hier eigenlijk niet is en in de VS wel.
Klopt niet helemaal. Onderwijzend personeel wordt gewoonweg dik betaald (alhoewel daar nog steeds gezeik over is, het is nooit genoeg), maar daarnaast hebben ze een heleboel mensen "die ook mee-eten", zoals idd beveiligingspersoneel, counselors, schoolpsychologen en verplegend personeel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat geld gaat daar op aan beveiliging en gevarengeld.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef Monolith het volgende:Dat verklaart dit soort zaken toch echt niet.![]()
![]()
En jij duidelijk niet, je kan niet zo goed logisch nadenken, hé.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:30 schreef SeventhWave het volgende:
Atheïsten zijn over het algemeen hoog opgeleid, dus ja.
Wat een onzin. Feit is dat je STATEN gelijk wil stellen aan landen. Europese LANDEN hebben natuurlijk een rijkere historie en de veel amerikanen komen uit europa, veel meer dan andersomquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:46 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij gestudeerd heeft en of hij veel gereisd heeft.
Punt is dat ik wel vaker dat soort kritiek hoor over Amerikanen, maar feit is dat de meeste Nederlanders geen idee hebben over Amerikaanse staten, en ook niet over Amerikaanse steden die vele malen bekender en groter zijn dan de meeste Europese steden.
gezien het aantal school kids dat elk jaar wordt afgeknald daar, in vergelijking met europa is het niet echt effectief.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, dat geld gaat daar op aan beveiliging en gevarengeld.
En wij hebben geen schoolpsychologen ? Kom maar met cijfers.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal. Onderwijzend personeel wordt gewoonweg dik betaald (alhoewel daar nog steeds gezeik over is, het is nooit genoeg), maar daarnaast hebben ze een heleboel mensen "die ook mee-eten", zoals idd beveiligingspersoneel, counselors, schoolpsychologen en verplegend personeel.
mannen die over-emotioneel zijnquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:48 schreef Ixnay het volgende:
Mensen die denken dat ze zo´n stunt zelf bedenkt.
Mensen die denken dat ze haar eigen muziek schrijft.
Mensen die niet weten wat voor marketing strategie achter haar staat en niet zien dat alles wat ze doet/is gewoon 100% nep is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |