Immer gezellig, hier.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
zG komt ook weer langs daar waar het echt gezellig is?
Welnee, KLB is na ONZ het forum waar ik mijn tijd doorbreng.quote:
ik zei eigenlijk voel je je nu niet oudquote:
Sowieso net alsof het boeit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Immer gezellig, hier.
[..]
Welnee, KLB is na ONZ het forum waar ik mijn tijd doorbreng.
Is dat Katy Perry met d'r zus (oid)?quote:
Dat probeerde ik niet te lezen ...quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:45 schreef gers het volgende:
[..]
ik zei eigenlijk voel je je nu niet oud
Waarom verkas je niet over naar de KLB SC. Dat is immers de plek waar al het werk voor ONZ begint.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Immer gezellig, hier.
[..]
Welnee, KLB is na ONZ het forum waar ik mijn tijd doorbreng.
22 is niet oud ben het bijna ookquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat probeerde ik niet te lezen ...
Ik heb mijn slowchatreeks destijds gehad met [AA SC]. Af en toe ouwehoeren is leuker.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom verkas je niet over naar de KLB SC. Dat is immers de plek waar al het werk voor ONZ begint.
Ik ben 26quote:
22 oud vindenquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat probeerde ik niet te lezen ...
AA?quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb mijn slowchatreeks destijds gehad met [AA SC]. Af en toe ouwehoeren is leuker.
Allochtonen/Autochtonenquote:
Heb je ook wat jongers?quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat als ik jonger dan 20 was dat ik mezelf wel oud vind. Want 20 klinkt heel oud, totdat je het bent
[ afbeelding ]
Eentje om het af te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |