abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68906381
quote:
Op maandag 11 mei 2009 12:18 schreef progje het volgende:
en kon nog amper op zijn benen staan na al die wijn
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:01 schreef progje het volgende:
Je loopt ook niet knetter lam de zaak uit, lijkt me nou ook weer niet de bedoeling
Oh ok

Beetje dronken worden van die semi-goeie wijnen waar je veel te veel voor betaalt en dan het eten niet eens meer proeven
looooooooooooooooool lol
pi_68906573
zie je die niet in mijn post Het was een beetje flauw bedoeld...

Maar ik ga me verder ook niet zitten verdedigen
Mijn vriend en ik houden gewoon enorm van Wijn en zien het als een aanvulling op het eten...
Smaken verschillen.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_68906692
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:21 schreef progje het volgende:
zie je die niet in mijn post Het was een beetje flauw bedoeld...

Mijn vriend en ik houden gewoon enorm van Wijn en zien het als een aanvulling op het eten...
Smaken verschillen.
Ik hou ook van wijn, maar ik zou de voorkeur geven aan met mate drinken als ik in een zaak als de Librije zit. Ipv me zo te bezatten dat ik niet meer op mijn benen kan staan verschil van klasse en smaak, waarschijnlijk.
looooooooooooooooool lol
pi_68907156
Waarom denk je toch dat we als een malle zitten te drinken Ik zit toch niet in de kroeg.....
Dat amper op z ijn benen kunnen staan was zwaar overdreven..

Maar het is wel zoveel alchohol ja, dat we daarna in een Hotel daar vlakbij gaan slapen op LOOPafstand en niet meer in de auto stappen

En je hoeft al die verschillende glazen wijn natuurlijk ook niet persee leeg te drinken ofzo
pi_68907605
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:21 schreef progje het volgende:
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:01 schreef progje het volgende:
kon ik na al die wijn ook echt niet meer in een kaasrechte lijn naar de deur lopen
Dit is toch echt een teken dat je bezopen bent
Ik vind het gewoon zonde van de ervaring en het geld om je te bezatten in een zaak als de Librije, dat jij het nodig vindt om maar te blijven reageren geeft volgens mij alleen maar aan dat je ook wel weet dat je teveel zuipt
looooooooooooooooool lol
pi_68907945
Yep en ik verheug me er nu al op stomdronken de Librije te verlaten
  maandag 11 mei 2009 @ 16:27:49 #107
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_68909010
Lekker tanken in een sterrenrestaurant, je leeft maar één keer
  maandag 11 mei 2009 @ 16:36:15 #108
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68909331
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:52 schreef MrKawada het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt me een beetje zonde van de ervaring en vooral van het geld om je helemaal te bezatten in de Librije
Hou je een beetje in met zuipen, en geniet van het eten zou ik zeggen
Je krijgt bij elke gang een nieuw wijntje te proeven. Dat merk je wel hoor. Althans, ik merkte dat best.
Maar het was allemaal wel zalig. Ik kan het iedereen aanraden om te doen (mits je van goed eten en drinken houdt).
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_68909434
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:36 schreef Duderella het volgende:

[..]

Je krijgt bij elke gang een nieuw wijntje te proeven. Dat merk je wel hoor. Althans, ik merkte dat best.
Maar het was allemaal wel zalig. Ik kan het iedereen aanraden om te doen (mits je van goed eten en drinken houdt).
Is ook niet zo gek
Ook omdat het nog eens allemaal verschillende soort door elkaar heen zijn..

Als je dat dus voelt aan het eind van de avond, ben je dus stomdroken volgens MrKawada
En verpest je, je restaurant ervaring

Naja ieder zijn eigen mening.. Heb me al veel te veel op de kast laten jagen door haar...
  maandag 11 mei 2009 @ 16:47:39 #110
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_68909736
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:53 schreef MrKawada het volgende:

[..]

Dit is toch echt een teken dat je bezopen bent
Ik vind het gewoon zonde van de ervaring en het geld om je te bezatten in een zaak als de Librije, dat jij het nodig vindt om maar te blijven reageren geeft volgens mij alleen maar aan dat je ook wel weet dat je teveel zuipt
  maandag 11 mei 2009 @ 16:54:59 #111
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68910029
Toen wij er waren op kininginnedag, was er trouwens wel een tafel waar het een beetje te hard ging met de drank! De mannen (twee mannen, twee vrouwen, beetje foute mafia-types) wilden op een bepaald moment gaan zingen. Best een beetje genant, en toen hebben we vol bewondering toegekeken hoe Trees ze uiterst beleefd en toch dwingend naar de keuken lokte, om daar te proosten op wat kennelijk een verjaardag od. was.
Ze gingen braaf mee en niemand had meer last van ze. Deed ze érg handig!

Ik denk dat het nog best vaak voorkomt ook, dat mensen het daar totaal uit de klauwen laten lopen en zich dreigen te gaan misdragen. Zo te zien was dit iets dat ze wel vaker had meegemaakt in elk geval.
pi_68910192
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:47 schreef Armageddon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
looooooooooooooooool lol
pi_68910346
Dat progje 't nodig vindt om zich te blijven verdedigen geeft toch aan dat ze 't zelf ook een beetje raar vindt om dronken te worden in zo'n duur restaurant. Maar dat dronken worden tijdens het eten hoort er helemaal bij tegenwoordig, zie programma's als Smaken verschillen, of Wie is de chef? waarin er gemiddeld minstens zo'n 5 flessen per avond doorheen lijken te gaan.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  maandag 11 mei 2009 @ 17:18:36 #114
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68910944
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dat progje 't nodig vindt om zich te blijven verdedigen geeft toch aan dat ze 't zelf ook een beetje raar vindt om dronken te worden in zo'n duur restaurant. Maar dat dronken worden tijdens het eten hoort er helemaal bij tegenwoordig, zie programma's als Smaken verschillen, of Wie is de chef? waarin er gemiddeld minstens zo'n 5 flessen per avond doorheen lijken te gaan.
Echt?
Nou zo bont is het niet in de Librije. Je drinkt een glas of 6 tot 8, als je je aan een glas per gang houdt.

Ik denk dat wel duidelijk is dat progje het een beetje aanzette, om aan te geven dat er behoorlijk wordt doorgeschonken in veel restaurants. En dronken was hij/zij al helemaal niet, dat lees ik nergens! Beetje flauw om daar zo op door te zagen, alleen maar om te stangen, vind je niet? Daar komt nog bij dat het niemand een flikker aangaat of en wat en hoeveel je bij een etentje wilt drinken, natuurlijk.
pi_68910961
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
nogmaals ik word niet dronken...
hooguit een KLEIN beetje aangeschoten... zo van dat je wel voelt dat je drank op hebt...

en ja nu hap ik weer, ik heb blijkbaar honger...

Wist niet dat jullie hier allemaal gelijk zouden denken dat als ik een half grapje maak iedereen het gelijk zo serieus opvat.. Dronken in een sterren restaurant zie je het voor je
pi_68911002
quote:
Op maandag 11 mei 2009 17:18 schreef Duderella het volgende:

[..]

Echt?
Nou zo bont is het niet in de Librije. Je drinkt een glas of 6 tot 8, als je je aan een glas per gang houdt.

Ik denk dat wel duidelijk is dat progje het een beetje aanzette, om aan te geven dat er behoorlijk wordt doorgeschonken in veel restaurants. En dronken was hij/zij al helemaal niet, dat lees ik nergens! Beetje flauw om daar zo op door te zagen, alleen maar om te stangen, vind je niet? Daar komt nog bij dat het niemand een flikker aangaat of en wat en hoeveel je bij een etentje wilt drinken, natuurlijk.
dat dus
  maandag 11 mei 2009 @ 17:27:21 #117
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68911276
Nah progje, wen er maar aan in dit topic. Volgende week komt er vast wel weer iemand die gaat emmeren dat je "daarna vast naar de snackbar moet, omdat je zo weinig te vreten krijgt bij De Librije." Dat wordt dan meestal weer gevolgd door iemand die over het geld begint, en dat je wel gek bent dat je dat uitgeeft "voor een bord vreten."

Het is het vaste repertoire hoor.
  maandag 11 mei 2009 @ 20:11:22 #118
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_68916616
Wat als je met iemand gaat die niet van wijn houdt.. het echt niet lust etc.. maar wel van bier houdt
Hebben ze daar mogelijk iets leuks voor?? of wordt het dan gewoon sapjes/water
weet jij dat toevallig Duderella? Of iemand anders uiteraard
Bedoel ik ga wel voor de heerlijke wijnen bij mijn gangen etc..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_68919095
Je kan daar gewoon echt jezelf zijn. Niks opgeprikt of verplicht, dat verwacht je misschien niet maar zo voelde ik het wel
  maandag 11 mei 2009 @ 21:27:53 #120
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_68919380
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:18 schreef Bluezz het volgende:
Je kan daar gewoon echt jezelf zijn. Niks opgeprikt of verplicht, dat verwacht je misschien niet maar zo voelde ik het wel
Kijk daar ben ik al een stuk geruster op
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 11 mei 2009 @ 21:28:54 #121
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68919409
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:11 schreef MissHobje het volgende:
Wat als je met iemand gaat die niet van wijn houdt.. het echt niet lust etc.. maar wel van bier houdt
Hebben ze daar mogelijk iets leuks voor?? of wordt het dan gewoon sapjes/water
weet jij dat toevallig Duderella? Of iemand anders uiteraard
Bedoel ik ga wel voor de heerlijke wijnen bij mijn gangen etc..
Wat Bluezz al zegt. Bij De Librije is het echt geen moeilijk gedoe. Je mot niks!

Ik zag een aantal mensen aan het bier daar hoor! Geen probleem. Volgens mij is er zelfs ook Librije-bier.

Al wil je cola met chocomelk, het is jóuw avond!
  maandag 11 mei 2009 @ 21:30:19 #122
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_68919462
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:28 schreef Duderella het volgende:

[..]

Wat Bluezz al zegt. Bij De Librije is het echt geen moeilijk gedoe. Je mot niks!

Ik zag een aantal mensen aan het bier daar hoor! Geen probleem. Volgens mij is er zelfs ook Librije-bier.

Al wil je cola met chocomelk, het is jóuw avond!
nu nog een datum zoeken
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_68929054
Ik heb daar(librije) de lekkerste Sake ooit op.

Volgens de sommelier waren het gezandstraalde rijstkorrels zodat alleen van de zuivere kern van rijstkorrel de sake werd gemaakt. Het was iets van 9-11% alcohol en als je het door slikte voelde het alsof je een fluweel zijdezacht microdun doekje langs je gehemelte en slokdarm voelde gaan. De smaaksensatie was die van een soort puurheid wat je ook wel eens bij goede wodka proeft alleen nu verfijnder en subtieler... echt godelijk!
pi_68929082
Oh ja en progje... niet lullen maar tanken... al dat morele gelul van niet meer kunnen proeven/waarderen!
Op het einde komt toch de zoete meuk en/of de kaas... die is sterk zat qua smaak...
  woensdag 13 mei 2009 @ 00:45:54 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_68964033
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef progje het volgende:
morgen avond ga ik er eten
En?
Hoe was het?

Straalbezopen de tent verlaten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')