abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:37:07 #151
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61245884
Oh wat is het toch heerlijk een draagdoek! Wij zijn vandaag lekker een stukje wezen wandelen. Stijn viel lekker in slaap bij me maar toen hij weer wakker werd lag hij heerlijk te kijken. En wat glimlacht iedereen toch vriendelijk naar je als je met zo'n doek loopt

Ohhh en ik heb weer iemand helemaal enthousiast gemaakt over het dragen:

Ik heb besloten om toch naar de priveles te gaan. Ik wil zo graag andere manieren van dragen leren. En dit is mijn kans. De vrijdagen zijn echt geen optie. Misschien zou ik Jetske wel mee kunnen nemen maar die vraagt dan zoveel aandacht dat het idee van extra tijd voor Stijn dan helemaal verloren gaat.
Dank voor jullie input Macka en Owlet.
Oja, Macka, gebruik je die spiegel nu vaak?

[ Bericht 23% gewijzigd door sjak op 30-08-2008 15:47:09 ]
Lekker douchen!
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 17:03:03 #152
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61247596
Ik heb die spiegel nog niet. Komt er wel aan, om uit te proberen.
Zoals ik eerder al aangaf zijn wij momenteel niet zo in een rugdraagfase

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt Sjak. Wat Jetske betreft heb je vast gelijk. Ik merk dat Lucie tegenwoordig zodra er een doek of drager in zicht komt er eerst in wil, voordat Maja of een ander kindje er in gaat. En dat is niet handig als je aan het knopen bent. Lang leve papa die dan met de ringsling klaar staat ter afleidingsmanoeuvre.
Lieve foto van Jetske
maar wat een houding van de pop, misschien moet Jetske toch maar wel mee op cursus
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61247737
Ben ik de enige die een soort van problemen heeft met knusjes.be? De podaegi werd uiteindelijk vrij snel geleverd, een week na de betaling, toen ik een mailtje had gestuurd.
Deze keer echter heb meer dan een week na de betaling en twee mailtjes in de afgelopen tijd nog steeds niets gehoord.
Dit was echt de laatste keer dat ik daar iets koop, hoe mooi de aanbiedingen misschien ook kunnen zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 30 augustus 2008 @ 17:23:39 #154
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61247941
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:10 schreef owlet het volgende:
Ben ik de enige die een soort van problemen heeft met knusjes.be? De podaegi werd uiteindelijk vrij snel geleverd, een week na de betaling, toen ik een mailtje had gestuurd.
Deze keer echter heb meer dan een week na de betaling en twee mailtjes in de afgelopen tijd nog steeds niets gehoord.
Dit was echt de laatste keer dat ik daar iets koop, hoe mooi de aanbiedingen misschien ook kunnen zijn.
calm blue zara ocean, calm blue zara ocean owlet
Ik heb wel vaker gelezen dat contact leggen met Knusjes moeilijk zou zijn.
Zelf heb ik maar een ervaring, en die is goed. Ze belden me zelf op toen bleek dat de podaegi die ik had uitgekozen al weg was.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_61248230
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 17:23 schreef Macka66 het volgende:

[..]

calm blue zara ocean, calm blue zara ocean owlet
quote:
Ik heb wel vaker gelezen dat contact leggen met Knusjes moeilijk zou zijn.
Zelf heb ik maar een ervaring, en die is goed. Ze belden me zelf op toen bleek dat de podaegi die ik had uitgekozen al weg was.
Ik blijf duimen dat strawberry stripes snel op de stoep staat, ik heb echt zin om hem in te gaan dragen
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:03:17 #156
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61251055
Ik had ook geen problemen met knusjes. Het ging wel allemaal iets langzamer dan verwacht en het was minder mooi verpakt dan ik had gehoopt maar ze reageerde wel snel op mailtjes. Ik was wel verbaasd dat er geen mail was verstuurd toen ze het had opgestuurd.
Wat heb je besteld owlet? (Een strawberry stripes zegt me helaas niet zoveel)

Oja, dat van het rugdragen had je gezegd. Ik heb echt nog steeds een hoofd als een zeef, ik hoop dat het ooit weer over gaat
haha en de houding van de pop...het viel toen nog wel mee, het werd pas erg toen ze ging slapen met de pop in de draagdoek (ze ging er bovenop liggen).
Lekker douchen!
pi_61252043
Ik ben denk ik ook gewoon verwend, de meeste webwinkels zijn eerder overdadig dan spaarzaam met mailtjes over bevestiging van bestelling, verzending, etc. Ik vertrouw er ook wel op dat ze uiteindelijk leveren, maar het irriteert me dat ik niet weet wanneer

Het gaat om een BB-slen strawberry stripes:
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:43:15 #158
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61252238
Die is mooi Owlet! Ik hoop voor je dat ie er snel is.

Schiet me ineens te binnen...ik zat dus te wachten op een doek van knusjes. Ligt er een briefje in de bus dat er een pakketje was afgeleverd bij de buren, Ik blij dus snel naar de buren, blijkt het een bosje bloemen van mijn werk te zijn...ik moest echt even mijn best doen om te bedenken hoe lief dat van ze was erg he
Lekker douchen!
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:50:54 #159
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61252453
die foto van Jetske herinnert me eraan dat ik nog steeds een doek voor Saskia en d'r poppen moet maken.
Even zoeken in m'n stoffen-stapel naar een lap van 2.70 lang Zou een cm of 40 breed goed zijn voor een poppendoek?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_61253622
Knusjes reageerde ook niet op mijn mail Uiteindelijk heb ik die doek twee weken na de betaling ontvangen. Volgende keer bestel ik wel bij voedingskleding ofzo. Of bij Macka
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_61260222
Ow sjak, wat een lievee foto... en een hele mooie doek
Ik heb mezelf voorgenomen pas na 21 september iets te gaan bestellen, maar het is wel heeel erg moeilijk.
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:19:19 #162
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_61261358
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:43 schreef sjak het volgende:
Schiet me ineens te binnen...ik zat dus te wachten op een doek van knusjes. Ligt er een briefje in de bus dat er een pakketje was afgeleverd bij de buren, Ik blij dus snel naar de buren, blijkt het een bosje bloemen van mijn werk te zijn...ik moest echt even mijn best doen om te bedenken hoe lief dat van ze was erg he
Wel erg, ja!
Leuk dat de nieuwe draagdoekmoeders ook zo enthousiast zijn!
Gisteren hadden we een barbecue van (een gedeelte van) de kerk en daar heb ik ook veel leuke reacties gehad. En wat is het gemakkelijk! Ze heeft lekker geslapen, zonder dat ik een bedje of wandelwagen hoefde mee te slepen, 't gaat gewoon vanzelf. En er is weer een ouder aan het overwegen een doek aan te schaffen (en ik evangeliseer niet eens onder de kerkleden ).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:33:45 #163
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_61261530
Oh heerlijk Sjak,

die Stijn van jullie, wat een lekker poppeke . En zo'n grote dochter met een eigen 'baby' in de draagdoek. Dat ga ik onthouden voor Stella, als er hier (hopelijk) ee tweede komt. Schattig .
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:36:57 #164
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_61261577
Oh en Sjak,

vrienden van mij hebben twee kleine kinderen; Jetteke en Kjell. Kjell zou tot de laatste zwangerschapsdag zo ongeveer Stijn hebben geheten. Kjell was een laatste momentbeslissing. Anders was het dus Jetteke en Stijn geweest . Vind ik grappig, dat dat blijkbaar bij elkaar past .
pi_61265081
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 00:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoe 'erg' is het om een kindje van zo`n 15 weken in een tricotslen te hebben met het geizcht van je af, en dan de banden opgefrummeld? Het zag er zo sneu uit en ik heb er wat van gezegd. Kindje hing voorover en spartelde wat met de beentjes
Ik heb het gisteren dus 2maal real-life mogen bewonderen
Ik heb 2 dragende moeders gespot gisteren in Artis; allebei een babybjorn-ding oid met gezicht naar voren. Waarvan 1 babietje kleiner/jonger was dan Amber.
Zelfs mijn vriend vond het er heel sneu uitzien.
Ze hingen gewoon te hangen, dus niet spartelen ofzow, maar het ziet er gewoon wel sneu uit.

Das toch wat anders dan ambertje in de sling.
Omdat het te warm was had ik alleen een ringsling meegenomen.
Op het laatst zelfs een stuk voedend gelopen, wel gezorgd dat er weinig zichtbaar van was; ik vind het niet zo erg, maar wil niet dat anderen er aanstoot aan nemen.
Dus al lurkende zijn we langs de leeuwen, langs de krokodillen en langs de aapjes gelopen.
Ze wilde veel drinken, dus dan maar een stukje lopen, want ik wilde iig nog de roofdieren en reptielen zien voor we weer naar huis gingen

En freecell; zo'n kleintje in doek krijgt idd de nodige aandacht; gisteren ook weer de nodige 'ahhh's' gehad van mensen die dan de doek in staan te koekeloeren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Llewella op 31-08-2008 14:44:43 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:32:01 #166
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_61275723
Aaaah Sjak, wat een lieve foto's

Llewella, wij waren gister ook in Amsterdam, naar de Uitmarkt.
Ik vond het te heet voor de doek dus Devin zat in de wagen. Bleek erg handig, zo kon ik alle gekochte boeken onderin de wagen leggen
Ik schat dat ik een stuk of 20 baby's heb zien bungelen in een BB, bijna allemaal met het gezicht naar buiten toe, gericht op de drukke mensenmassa dus.
Volgens mij hebben er gisteravond heel wat baby's heel hard moeten vechten om die overddosis aan indrukken te kunnen verwerken...
.... met gevoel voor drama....
  zondag 31 augustus 2008 @ 21:34:57 #167
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_61275842
Oh ja, Devin is vanavond ook nog in de doek geweest. De enige manier om hem rustig te krijgen na een druk weekend. Hij was doodop, maar wilde niet slapen, drinken, spelen... In de doek werd hij direct rustig en konden we koken en een beetje opruimen met een dommelend kleintje op de rug
.... met gevoel voor drama....
pi_61276150
Vandaag lekker bij een soort festivalletje geweest ( Drempelloos in Bosvreugd in Tilburg)
Dochterlief moest er een demootje doen met dr streetdancegroepje.
had alleen wel wat meer draagdoeken verwacht! Was de enige!
Stond wel een kraampje met wat foto's van mooie slings en de dame achter het kraampje vertelde dat ze ook droeg...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61276957
Bosvreugd is idd wel een plek waar je doeken kunt verwachten zou je denken.

Dat kijken van omstanders is normaal, en dat blijft. Het personeel in de supermarkt hier is inmiddels wel gewend aan Anna in de mei tai.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61277087
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 22:06 schreef YPPY het volgende:
Bosvreugd is idd wel een plek waar je doeken kunt verwachten zou je denken.

Dat kijken van omstanders is normaal, en dat blijft. Het personeel in de supermarkt hier is inmiddels wel gewend aan Anna in de mei tai.
ja, dacht ik ook...Festival was ook in het kader van "mondiale bewustwording"
Wel veel indische en surinaamse omaatjes die heel vertederd en met iets van weemoed in hun ogen keken!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61277935
Van wanneer tot wanneer (leeftijd) kan je een draagdoek eigenlijk gebruiken? Volgens mij heb ik het al wel eens eerder gevraagd hier ergens, maar ben t ff kwijt.
Ik denk dat ik er toch ook wel aan wil, over een tijdje .
Fake it till you make it...
pi_61283510
Heb je iets te vertellen, Nijna?

Een doek kan je gebruiken van geboorte (in ieder geval voor wat betreft de baby, of je met een net bevallen lijf makkelijk draagt is een tweede ) tot je het kind niet meer aan kan omdat het te zwaar is. Wanneer dat punt bereikt is is voor iedereen anders. Door geregeld te dragen van jongs af aan kan je in ieder geval een hoop aan, volgens mij kan je mits je een gezonde rug hebt zeker tot vér richting kleutertijd dragen.

[ Bericht 1% gewijzigd door owlet op 01-09-2008 07:39:06 ]
pi_61283520

[ Bericht 100% gewijzigd door Lois op 01-09-2008 08:37:06 (eh?) ]
pi_61284401
Is jersey katoen ook zo warm net als tricot (of stel ik nu een onwijs domme vraag)
Ik heb er zo geeeen verstand van
pi_61284761
quote:
Op maandag 1 september 2008 07:14 schreef owlet het volgende:
Heb je iets te vertellen, Nijna?
Fake it till you make it...
pi_61284819
Voor zover ik weet worden de termen tricot en jersey door elkaar gebruikt voor dezelfde manier van stof maken: breien inplaats van weven.
Zowel jersey als tricot kunnen dus van wol, katoen, nylon, etc. zijn en ik denk niet je zou kunnen spreken van een standaard verschil tussen jersey en tricot.
Wel tussen merken draagdoeken misschien, het ene merk kan wat een wat dikkere tricot/jersey gebruiken dan het andere merk.

Ik heb mijn tweede derdehandse babycuddle nog nooit gebruikt maar hij voelt nu bijvoorbeeld al wat dikker dan mijn draagdoek.nl. Dunner dan die laatste kan je denk ik niet echt vinden, als je nog wel een doek wilt die goed ondersteunt.

[ Bericht 8% gewijzigd door owlet op 01-09-2008 10:01:30 ]
pi_61284826
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:31 schreef Nijna het volgende:

[..]

pi_61284849
Wat leuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 1 september 2008 @ 09:38:06 #179
56471 pinquit
oh my lama!
pi_61284863
ehm, nijna, wát precies dan?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_61285189
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:31 schreef Nijna het volgende:

Hmmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo