quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 00:03 schreef Maneki.Neko het volgende:Hoe 'erg' is het om een kindje van zo`n 15 weken in een tricotslen te hebben met het geizcht van je af, en dan de banden opgefrummeld? Het zag er zo sneu uit en ik heb er wat van gezegd. Kindje hing voorover en spartelde wat met de beentjes
Ik heb het gisteren dus 2maal real-life mogen bewonderen
Ik heb 2 dragende moeders gespot gisteren in Artis; allebei een babybjorn-ding oid met gezicht naar voren. Waarvan 1 babietje kleiner/jonger was dan Amber.
Zelfs mijn vriend vond het er heel sneu uitzien.
Ze hingen gewoon te hangen, dus niet spartelen ofzow, maar het ziet er gewoon wel sneu uit.
Das toch wat anders dan ambertje in de sling.
Omdat het te warm was had ik alleen een ringsling meegenomen.
Op het laatst zelfs een stuk voedend gelopen, wel gezorgd dat er weinig zichtbaar van was; ik vind het niet zo erg, maar wil niet dat anderen er aanstoot aan nemen.
Dus al lurkende zijn we langs de leeuwen, langs de krokodillen en langs de aapjes gelopen.
Ze wilde veel drinken, dus dan maar een stukje lopen, want ik wilde iig nog de roofdieren en reptielen zien voor we weer naar huis gingen

En freecell; zo'n kleintje in doek krijgt idd de nodige aandacht; gisteren ook weer de nodige 'ahhh's' gehad van mensen die dan de doek in staan te koekeloeren.
[ Bericht 4% gewijzigd door Llewella op 31-08-2008 14:44:43 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae