De Calin Bleu schijnt een dunne (geweven) doek te zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Is de doek van draagdoek.nl en de tricot slen een beetje van het zelfde materiaal?
Ik vind de doek van draagdoek.nl best wel warm eigenlijk. Koen had alleen een rompertje aan en een dun truitje, blote beentjes en dunne sokjes. Ik twijfel heel erg of ik die tricot slen aan ga schaffen of toch voor een geweven doek ga. Ik had vanmorgen ook een beetje last van mijn rug, maar misschien is dat even een kwestie van wennen?
En een hele fijne doekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:45 schreef cattie het volgende:
Tearsong heeft geloof ik de blauwe. Webkim heeft de groen/rode en Macka de "stein" . Populaire doek dus!![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:25 schreef sjak het volgende:
Oeh cattie vind je die Teesta niet prachtig?
Ja, dat probeer ik dus ook. Maar dat is niet makkelijk met een kind die het erg leuk vind om zichzelf in de spiegel te zienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:52 schreef beefcake het volgende:
De essentie is ervoor te zorgen dat de knietjes hoger zitten dan de kont. Verder heb ik geen tips, ik heb geen ervaring met heupdragen
Dat klinkt wel zieligquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoe 'erg' is het om een kindje van zo`n 15 weken in een tricotslen te hebben met het geizcht van je af, en dan de banden opgefrummeld? Het zag er zo sneu uit en ik heb er wat van gezegd. Kindje hing voorover en spartelde wat met de beentjes
Ja ze zie dat ik me niet zo aan moest stellen, en dat ze thuis ook vaak zo rondliep X_Xquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:12 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Dat klinkt wel zieligIk had er misschien ook wel wat van gezegd.
vond hij/zij het niet vervelend dat je er wat van zei?
De Florenz is HEEL mooi als -ie geverfd is. Zoek maar eens op thebabywearer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:02 schreef cattie het volgende:
Is Didymos trouwens de enige doekenfabrikant met doeken in de collectie met bloemen of een andere decoratie, niet zijnde strepen? Oh ja, Hoppediz Florence is er ook nog, maar die is zwart/wit en ik zoek een doek met een leuk kleurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |