LL, je kunt voor de zekerheid ook oefenen op bed, matras of bank.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm, en ik wil juist een tricot slen aanschaffen....
Ik ga het later deze week nog wel een keer proberen... nu ff niet, ik ben ongesteld en dan ben ik al helemaal zo'n lompkind... zonde van mijn mooie mannetje als ik die laat vallen.
Zo, dat is een geweldige vergelijking! Ik wist niet dat er zoveel waren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:59 schreef Macka66 het volgende:
(...)
Leuk lees- en kijkvoer: 23 ssc's vergeleken op The Babywearer (waaronder Yamo en Ergo). Wel even registreren, maar dan heb je ook toegang tot heel veel draaginfo!
Noooooooooit meer!quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:52 schreef Guuzewuus het volgende:
Och kijk nou toch, dat kleine prulleke![]()
Wanneer wordt de hormoonhuishouding eigenlijk weer stabiel na een bevalling? Bij mij schieten nog steeds de tranen in mijn ogen van dit soort ontroerende mama-kind foto's.
Wow wat een prachtplaatjes, kijk hem nou slapenquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:50 schreef freecell het volgende:
precies een week oud en test-2-3-4!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij vond het wel prima geloof ik, haha.
Alleen de volgende keer kan hij wel iéts minder strak, want hij kon zijn beentjes helemaal niet bewegen en daar heeft hij een hekel aan. Lopen vond hij heerlijk, maar hij vond het niet leuk toen ik ging zitten.
Het zit echt veel steviger en comfortabeler dan ik dacht
Wat leuk! Ik ben er gister 1 tegengekomen in den Bosch!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef E.T. het volgende:
Schattig Freecell
Sprookjeswonderland hebben wij ook met de draagdoek gedaan, een tijdje geleden![]()
Vandaag trouwens een mede-draagdoeker gespot in BlijdorpZe droeg een meisje in een Storch Ulli (volgens mij) in een BWCC. Ik heb even uitvoerig bekeken hoe ze alles geknoopt had zitten
Ze was user op dragen-en-voeden
Wel grappig om een andere draagdoek in het wild te spotten, dat gebeurt niet zo vaak
![]()
In de rij voor het abonnementen-loket was de doek ook wel weer een echte blikvanger
Beco komt ook mee de 21e. En ik wil ook nog wel een BB meenemenquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Slingomama.nl verkoopt ook Ergo's.
Ik heb Yamo, Ergo, huishoudcentimeter, oudste dochter en vent even uit de kast gehaald![]()
De heupband op z'n smalst afgesteld in het rond gemeten langs de bovenkant en onderkant: Yamo 73 - 80 cm, Ergo 62 - 64 cm.
Yamo is wijder en heeft dus ook een groter verloop. Dat verklaart denk ik mijn Yamo voorkeur, ik heb weelderig gevormde heupen. Vent en dochter hebben getest of dat verloop ook betekent dat het voor mensen met smalle rechte heupen een te los zittende heupband op kan leveren, maar dat lijkt niet het geval. Zodra het kind in de drager komt wordt alles netjes strakgetrokken.
Ik zal Ergo en Yamo meenemen naar de meeting in Zandvoort.
Leuk lees- en kijkvoer: 23 ssc's vergeleken op The Babywearer (waaronder Yamo en Ergo). Wel even registreren, maar dan heb je ook toegang tot heel veel draaginfo!
Wat leuk!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij waren 2 weekjes terug ook daar sjak, heb ook een hoop ogen uit hun kassen zien rollen haha
Vooral toen ik samen met mijn lief, ons beppie vastwrapte. Ik hoorde hier en daar wat geroezemoes over al die meters stof die ineens tot bijna niets gereduceerd bleken te zijn
Hehe die Beef, heeft het doekenvirus jou nu toch ook helemaal te pakkenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:40 schreef beefcake het volgende:
Ik heb laatst mijn doek past echt uitgeprobeerd in het wild, tot dan toe was hij alleen maar gebruikt tijdens het uitlaten van de hond. We waren in het dorp en winkels door is met de doek echt zoveel makkelijker dan met de buggy! Toen we even wat gingen eten heb ik Quinten los gemaakt en daarna redelijk snel weer omgeknoopt. Ik ben echt helemaal overtuigd nu![]()
En ik wil nu ook een Yamo of een Ergo![]()
Ik vind alleen de schouderbanden er redelijk smal uitzien, krijg je geen druk op je schouders zoals bij de BabyBjorn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |