Whehe, mamanouk, Demonaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:48 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
Ik vind het best amuserend, maar het is gelijk ook weer zo intens kansloos: geilie mineuk? WTFBlack eyed poep en pies? zomg
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
beter met pet dan zonder broek
Dit zeg je alleen maar om nog meer te stangen neem ik aan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik mag altijd wel graag naar Coen & Sander luisteren, een leuke duo.
van 16.00 tot 19.00 = 3 uurquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar om nog meer te stangen neem ik aan.![]()
Ik wil altijd spontaan de raio het raam uitgooien als die 2 kwalballen met hun ow zo zoutloze humor weer op de radio komen. Eerst dat stomme verhaaltje over hun auto'tje en dan 2 uur gezwets in de ruimte, met slechte muziek.
Ik hou wel van de nichterige humor van Sander Lantinga, alleen dat domme verhaaltje aan het begin is inderdaad niet leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar om nog meer te stangen neem ik aan.![]()
Ik wil altijd spontaan de raio het raam uitgooien als die 2 kwalballen met hun ow zo zoutloze humor weer op de radio komen. Eerst dat stomme verhaaltje over hun auto'tje en dan 2 uur gezwets in de ruimte, met slechte muziek.
Dat dus. Eindelijk eens iemand die erover klaagt, en dat op Fok!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:18 schreef Roflbroek het volgende:
Terechte klacht. Giel Beelen zuigt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |