Nee, op de tv moet ie opzouten met zijn groene kut pet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:02 schreef Topspin het volgende:
Net zoals de rest van de DJ's op de radio.
en kankerkop, hoerezoooi!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:03 schreef focal het volgende:
Met zijn kutharingrol
Giel is uitgeknepen rotzooi. Ik vind er niet echt veel meer aan de laatste tijd met hem. Veenstra Veenstra, vond ik even een verademing.. daarintegen in de freaknacht, onmisbaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Giel
Stu stu studio
Lucas
Opa
Prijzen !
Ga jij maar even op de gang staan !
Begin de dag met een dansje
Willen alle Dj's niet misplaatst grappig zijn omdat ze humor willen brengen voor meer dan 100,000 mensen tegelijk? Vanzelf krijg je dan geforceerde humor. Wat anders bij films of cabaret maar op de radio is het duidelijk hoorbaar dat het geforceerd is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Hij is gewoon een jammerlijk figuur, die zichzelf geweldig vind door ontzettend misplaatst grappig te zij, terwijl hij niet eens grappig is.
Valt onder de categorie Ruud de wlld.. met de de nadruk op ONDER!
En zo heeft iedereen zijn fouten. Het is je vergevenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:42 schreef Conflict het volgende:
ik vind Giel Beelen tof.
Omdat TS het over Beelen zn groene pet heeft, gaat 't over tv?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:47 schreef Topspin het volgende:
[..]
Willen alle Dj's niet misplaatst grappig zijn omdat ze humor willen brengen voor meer dan 100,000 mensen tegelijk? Vanzelf krijg je dan geforceerde humor. Wat anders bij films of cabaret maar op de radio is het duidelijk hoorbaar dat het geforceerd is.
Maar het topic gaat over tv dus het zal wel offtopic zijn.
Ruud de Wild heeft overigens een zwaar irritante stem
Mensen die alleen maar muziek op de radio willen horenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:02 schreef Topspin het volgende:
Net zoals de rest van de DJ's op de radio.
Vooral als ze beginnen met moppen tappen of grappig willen zijn.
Whehe, mamanouk, Demonaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:48 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
Ik vind het best amuserend, maar het is gelijk ook weer zo intens kansloos: geilie mineuk? WTFBlack eyed poep en pies? zomg
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:43 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
beter met pet dan zonder broek
Dit zeg je alleen maar om nog meer te stangen neem ik aan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik mag altijd wel graag naar Coen & Sander luisteren, een leuke duo.
van 16.00 tot 19.00 = 3 uurquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar om nog meer te stangen neem ik aan.![]()
Ik wil altijd spontaan de raio het raam uitgooien als die 2 kwalballen met hun ow zo zoutloze humor weer op de radio komen. Eerst dat stomme verhaaltje over hun auto'tje en dan 2 uur gezwets in de ruimte, met slechte muziek.
Ik hou wel van de nichterige humor van Sander Lantinga, alleen dat domme verhaaltje aan het begin is inderdaad niet leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar om nog meer te stangen neem ik aan.![]()
Ik wil altijd spontaan de raio het raam uitgooien als die 2 kwalballen met hun ow zo zoutloze humor weer op de radio komen. Eerst dat stomme verhaaltje over hun auto'tje en dan 2 uur gezwets in de ruimte, met slechte muziek.
Dat dus. Eindelijk eens iemand die erover klaagt, en dat op Fok!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:18 schreef Roflbroek het volgende:
Terechte klacht. Giel Beelen zuigt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |