Impala-neukerquote:Op maandag 1 september 2008 11:07 schreef Impala-neuker het volgende:
Ikea![]()
Goedkoop is duurkoop zeg ik dan.
Om precies te zijn is het een fiscaaljaar. Alle artikelen zijn dan gewoon per 1 augustus verkrijgbaar, mits er geen leverproblemen zijn (wat niet zelden voorkomt). Ik zou gewoon altijd op internet even checken of het ook voorradig is.quote:Op maandag 1 september 2008 10:42 schreef jakkop het volgende:
Nog niet alles is er, maar dat heeft niet te maken met het jaar. De catalogus gaat zeg maar uit van " schooljaren", dus van september tot augustus.
Als je beukenfineer duur vind ogenquote:Op maandag 1 september 2008 11:59 schreef Dipkip het volgende:
Klopt. Het is goedkoop, maar het oogt duur.
Ja want alles bij IKEA is van beukenfineer jaquote:Op maandag 1 september 2008 12:45 schreef Impala-neuker het volgende:
Als je beukenfineer duur vind ogen
Om over de robuustheid nog maar te zwijgen, alles is zo gammel als wat.
Voor degelijke kwaliteit moet je gewoon niet bij Ikea zijn.
Dat klopt, en het voordeel is dat er een hoop spul bij elkaar past, zodat je voor niet al te veel geld een leuke inrichting bij elkaar hebt (mijn studio kostte ongeveer E1200,- om in te richten schat ik zo). Allemaal IKEA, en ik ben er erg blij mee!quote:Op maandag 1 september 2008 12:51 schreef Jose1985 het volgende:
Het leuke van ikea vind ik; Je hoeft geen schreeuwend dure (bijvoorbeeld) Eiken meubelen te kopen die je daar dan ook minstens 20 jaar moet gebruiken.. Zo kan je nog eens wat anders leuks kopen...
En qua kwaliteit vind ik het reuze meevallen.. De buren bij ons hebben een heel ikea interieur en ziet er prima uit!
amenquote:Op maandag 1 september 2008 12:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja want alles bij IKEA is van beukenfineer ja![]()
Een gedeelte is gammel, het gedeelte wat zelfs voor ikea standaarden goedkoop is. Dat haal je voor je studentenkamer en trap je vervolgens ergens halverwege je derde jaar in elkaar omdat je gaat samenwonen.
Er is ook zat te krijgen bij IKEA wat meer middeklasse is. Nee het gaat niet 30 jaar mooi en stevig blijven, maar voor nu, voor een jaar of 5 -10 is het prima geschikt, en je kan inderdaad nog eens wat veranderen aan je interieur.
En wat IKEA niet heeft aan dure merknamen maken ze wat mij betreft goed in bruikbaarheid. Hoeveel prachtige banken ik wel niet met pijn in mn hart heb laten staan omdat de hoezen er niet af konden om ze te wassen. Leuk hoor zo'n mooie designbank, maar je moet ook kunnen leven in je huis en niet dat het na één feestje al verpest is. Zo heb ik ook liever iedere 5 jaar een nieuw, fris matras in plaats van 30 jaar vasthouden aan je merkmatras omdat het ooit zo duur was.
*schop*quote:Op maandag 1 september 2008 10:36 schreef Djalon het volgende:
Als je dinsdagavond banken koopt bij IKEA, je laat ze bezorgen. Komen ze dan pas woensdag in de dag aan?
Gewoon briljant!!quote:Op maandag 1 september 2008 11:04 schreef maok het volgende:
Mijn IKEA hack, een Söt Barnslig krokodil USB drive.
http://ikeahacker.blogspo(...)odile-usb-drive.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens ook nog bezig met een hack van een Vika Persbo tafelblad. Ik ga er een opklapbare tafel met kast erachter maken. Maar het duurt nog wel even voor die klaar is denk ik.
Nog niet... ben wel benieuwdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:32 schreef maedel het volgende:
Iemand al in Heerlen geweest?
Ik heb erover nagedacht om van die kleine knuffeltjes een mobiel te maken voor boven een kinderbedquote:Op maandag 1 september 2008 11:04 schreef maok het volgende:
Mijn IKEA hack, een Söt Barnslig krokodil USB drive.
http://ikeahacker.blogspo(...)odile-usb-drive.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben trouwens ook nog bezig met een hack van een Vika Persbo tafelblad. Ik ga er een opklapbare tafel met kast erachter maken. Maar het duurt nog wel even voor die klaar is denk ik.
Wij durfden van het weekend nietquote:
Doen doen doen!quote:Op maandag 1 september 2008 18:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Wij durfden van het weekend niet![]()
Maar binnenkort gaan we toch wel denk ik. Dagtripje van maken
Ja hij is uit, hier werd ook verteld dat ze online staan...quote:Op dinsdag 2 september 2008 08:21 schreef knack het volgende:
Ik zag in de nieuwe ikea gids, dat er ook al een nieuwe keuken gids zou zijn. Maar ik kan hem op de site niet vinden. Is hij al wel uit?
Daarom; Geen bank met losse kussens! Das niet goed voor je humeur!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:08 schreef Guppi het volgende:
Onze huidige bank moet ik vier keer per dag opschudden anders hangt de inhoud van het kussen over de zitting van de bank heen, en zit je zelf op een half plat stukje kussen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |