een knuffelquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:50 schreef Klonk het volgende:
ik gooide hier net met kipkoe
quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:25 schreef de_priester het volgende:
ik heb ook nog een knuffel, by the way. ook al ben ik al zo en zo oud. nog 1 ja.
en toen ie in de wasmachine ging.... snik.... is zn kop eraf gegaan
Ik ook. Dat wil nog niet zeggen dat het algemeen bekend is wie ik benquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:00 schreef de_priester het volgende:
Hij heeft wel hyves: http://kipkoe.hyves.nl/
Daar ga je de fout in. De meeste knuffels die hier kapot gaan worden gemaakt door mijn moederquote:
Ook bij Ikea is er geen plaatje van te vindenquote:
ja, mijn moederquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in. De meeste knuffels die hier kapot gaan worden gemaakt door mijn moeder.
kinderslaapkamers?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook bij Ikea is er geen plaatje van te vinden.
awwwwwwwquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:31 schreef Klonk het volgende:
is al een tijdje uit de verkoop, we kopen af en toe een knuffel bij de ikea om te voorkomen dat ie in kinderhandjes komt en dan kunnen ze bij ons een rustig leven leiden
Drinken enzoquote:
Huldequote:Op zondag 24 augustus 2008 20:31 schreef Klonk het volgende:
is al een tijdje uit de verkoop, we kopen af en toe een knuffel bij de ikea om te voorkomen dat ie in kinderhandjes komt en dan kunnen ze bij ons een rustig leven leiden
Met perzikquote:
googlede je ook net op kipkoe?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:00 schreef de_priester het volgende:
Hij heeft wel hyves: http://kipkoe.hyves.nl/
Hokkien Mie met kip en garnalenquote:
Hmz... Misschien toch die psych maar 's heroverwegenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:42 schreef de_priester het volgende:
ja. Bij mij zijn ze er!
ps: ik claim hierbij alvast post 300
okido. dan open ik nieuwe KSC#981 wel als deze vol zit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Misschien toch die psych maar 's heroverwegen.
Je mag 'm hebben.
Nu alquote:
Zegt me niks, en die garnalen...quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hokkien Mie met kip en garnalen
Dat met perzik ga ik idd van de week ook weer eens maken
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:55 schreef de_priester het volgende:
jort!
pheno, ik ben er maar mee gekapt. te vermoeiend. en te schraal.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:55 schreef de_priester het volgende:
jort!
pheno, ik ben er maar mee gekapt. te vermoeiend. en te schraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |