zo is ie best lelijk natuurlijkquote:
als ik nou vannacht ga dromen van enge schijnheilige smileys, dan is dat jullie schuld hoorquote:
quote:
quote:
dat kan heul nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
Kan beter je nick "de priester" in Schijnheilige veranderen.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat leuk op zondag?Hier is het muisstil.
Veel plezier.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:22 schreef de_priester het volgende:
[..]
dat kan heul niet
en ik ben niet schijnheilig.![]()
Hier schijnt ie nog steedsquote:
ja. ik heb dan ook geen wii, heb al gefapt, ben al gedouched, er is nix boeiends op tv, heb financien al op orde, heb de kat al geschopt, ga niet meer leren, moet wachten op film, en heb ook geen kutkoters die ik bezig moet houden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:42 schreef Klonk het volgende:
de verveling is hard toe geslagen zo te zien
Ik heb ook geen wii, fap niet, moet nog wel douchenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:45 schreef de_priester het volgende:
[..]
ja. ik heb dan ook geen wii, heb al gefapt, ben al gedouched, er is nix boeiends op tv, heb financien al op orde, heb de kat al geschopt, ga niet meer leren, moet wachten op film, en heb ook geen kutkoters die ik bezig moet houden.
![]()
Beter dan mijn bezigheid nu...quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:09 schreef Ladylike het volgende:
Ik doe een spelletje
*ril* tis fris aant worden
als je je zo verveelt mag je hier best meehelpen hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:41 schreef de_priester het volgende:
<knip> heel verhaal over verveling <knip>
Die luizen verdelgen is inderdaad het meeste werk niet, al die kl*tewas die je ervan hebtquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Beter dan mijn bezigheid nu...![]()
Ik was helemaal bij met de was en de strijk, en heb ineens weer 5 machines was cadeau gekregen.. De kinderen zijn teruggekomen van paps en blijken luizen te hebben. Dus hup, behandelen met luizenshampoo, beddengoed de was in (dat lag er net een paar dagen op voordat ze gingen), en alle kleren die in de tas zaten maar weer uitwassen, want de schone en de gedragen kleding zat bij elkaar.. Jassen, tassen.. alles wassen.
ajjjj... de knuffels zijn zometeen aan de beurt. Duimen dan maarquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Die luizen verdelgen is inderdaad het meeste werk niet, al die kl*tewas die je ervan hebt.
Gelukkig hier maar 1 keer gehad (klopt af), wel meteen de lievelingsknuffel van 1 van de jongens verwassen.
waar woon je ongeveer? zeker ook nog pokkeverwegquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
als je je zo verveelt mag je hier best meehelpen hoor.
Omgeving Eindhoven hè?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:24 schreef de_priester het volgende:
[..]
waar woon je ongeveer? zeker ook nog pokkeverweg
krijg er jeuk vanquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Beter dan mijn bezigheid nu...![]()
Ik was helemaal bij met de was en de strijk, en heb ineens weer 5 machines was cadeau gekregen.. De kinderen zijn teruggekomen van paps en blijken luizen te hebben. Dus hup, behandelen met luizenshampoo, beddengoed de was in (dat lag er net een paar dagen op voordat ze gingen), en alle kleren die in de tas zaten maar weer uitwassen, want de schone en de gedragen kleding zat bij elkaar.. Jassen, tassen.. alles wassen.
da's te laatquote:
Ook hier in Brabant kennen we het fenomeen 'hotel' hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:45 schreef Klonk het volgende:
voor mij prima op tijd, als ik daar nu zou zijn dan zou ik tot morgenmiddag op de Vestdijk moeten staan...
ik ookquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:29 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog een heleboel knuffels van vroeger
ik slaap toch liever naast mijn vriendin en dan morgen hopelijk lekker op de scheurtomos met lekker weer door het brabantse landquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook hier in Brabant kennen we het fenomeen 'hotel' hoorEr zit er zelfs eentje OP de Vestdijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |