moet je naar danny kijken die is real propa met rellenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef reetveter het volgende:
WAAR BLIJVEN DIE RELLEN IN MOKUM ANANAS![]()
?
Ik heb liever niet dat hier pics van mijn vriendin worden gepostquote:
hayden penetreermequote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat hier pics van mijn vriendin worden gepost![]()
Juup, kun je hier wat aan doen? Dit is inbreuk op mijn privacy.
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat hier pics van mijn vriendin worden gepost![]()
Juup, kun je hier wat aan doen? Dit is inbreuk op mijn privacy.
Inderdaad.quote:
Die hangt nu met een pwopa furm in Skotlend ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
moet je naar danny kijken die is real propa met rellen
Sorry, enkel groter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:17 schreef KingOfPop het volgende:
Kan dat wat kleiner?
overdag familie gehad, en om 9 uur komen de vrienden en vage bierkennissen zich de kenker in zuipen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:12 schreef jordeeeh het volgende:
Maar wat doe je op je verjaardag, op een zaterdag, gezellig achter FOK!
ze kreunde ineens jordeeehquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar hoe weet jij dat?Ik dacht dat mijn relatie met haar geheim was
Dat is niet aardig zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef slindenau het volgende:
Whehehe, Fatscenation is gaan huilen bij Juup of een der andere blauwe ballenlikkers van Danny
Nee, Juup behoedde jullie voor mij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef slindenau het volgende:
Whehehe, Fatscenation is gaan huilen bij Juup of een der andere blauwe onderdanen der Danny
18 BAZENLEEFTIJDquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef TVE het volgende:
[..]
overdag familie gehad, en om 9 uur komen de vrienden en vage bierkennissen zich de kenker in zuipen.
Dat wordt gezellig volgend jaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef TVE het volgende:
[..]
overdag familie gehad, en om 9 uur komen de vrienden en vage bierkennissen zich de kenker in zuipen.
Nope. Wat dat betreft had zij het best mogen doen van mij, maar in tegenstelling tot jou aanname die niet klopt heeft zij dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef slindenau het volgende:
Whehehe, Fatscenation is gaan huilen bij Juup of een der andere blauwe onderdanen der Danny
Gezellig met opa/oma en ooms en tantes dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef TVE het volgende:
[..]
Maar Juup, ik ben ook gephotoshopt, en dit raakte mij toch wel hardquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Wat dat betreft had zij het best mogen doen van mij, maar in tegenstelling tot jou aanname die niet klopt heeft zij dat niet gedaan.
Het is gewoon niet leuk om iemand zo in de zeik te zetten, en dus zeker niet gewenst.
Die heb je de hele tijd toch al?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:19 schreef TVE het volgende:
ik heb trouwens een nieuwe ava
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |