quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:39 schreef Matsje het volgende:
Eigenlijk mijn eerste post en meteen maar beginnen met een foto van mijn meest recente schoenen. Op deze foto staan alleen mijn 'normale' schoenen, dus geen sportschoenen of slippers.
http://adam.bad-eendje.nl/CIMG0125.JPG
De nette schoenen zijn beide Van Lier en de rest zal wel herkend worden.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:22 schreef draculettetje het volgende:
eigenlijk kan ik natuurlijk mijn trouwschoenen hier niet doen aan ontbreken!
[ afbeelding ]
quote:
Die zijn leuk! Zijn ze zwart met een roze randje, of lijken de kleuen anders door de foto?quote:
lijkt een beetje op court forcequote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:36 schreef Speedfight het volgende:
Heeeleeeemaaaal nieuw.![]()
[ link | afbeelding ]
Dikke schoen chef!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:36 schreef Speedfight het volgende:
Heeeleeeemaaaal nieuw.![]()
[ link | afbeelding ]
Zwart met een roze randje idd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die zijn leuk! Zijn ze zwart met een roze randje, of lijken de kleuen anders door de foto?
Ik wil nog bruine laarsjes/pumps hebben, en nog zwarte laarsjes voor de winter. Ik dacht eerst aan deze, maar ik vind 130 euro wel heel veel geldZeker omdat ik gezien heb dat je ook leuke laarsjes kunt kopen voor 70 euro.
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:33 schreef Manono het volgende:
From Paris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie schoentjes, alleen ben ik niet zo weg van die punt. Straks zal ik wel even een foto maken van m'n 2 paar nieuwe laarzenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:33 schreef Manono het volgende:
From Paris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziekie die puntquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:33 schreef Manono het volgende:
From Paris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joy Division fan?quote:
Dat gevoel ken ikquote:Op zondag 7 september 2008 13:45 schreef Manono het volgende:
Bedankt voor de complimenten. Het zijn idd killerpunten en hak is 11 cm maar dat hoort bij deze schoentjes vind ik. Ik hou wel van dat 007 gevoel. Erop lopen is niet zo moeilijk maar niet op straat want dan blijft deze hak gewoon ergens in het trottoir achter. Met dit soort schoenen moet je echt een taxi nemen.![]()
[..]
11 cm damnquote:Op zondag 7 september 2008 13:45 schreef Manono het volgende:
Bedankt voor de complimenten. Het zijn idd killerpunten en hak is 11 cm maar dat hoort bij deze schoentjes vind ik. Ik hou wel van dat 007 gevoel. Erop lopen is niet zo moeilijk maar niet op straat want dan blijft deze hak gewoon ergens in het trottoir achter. Met dit soort schoenen moet je echt een taxi nemen.![]()
[..]
Joy Division fan?![]()
Die schoenen op zich zou ik zelf niet snel kopen, maar met je outfit en die tas ziet het er toch leuk en eigen uit.
Is toch jammer he, dat we niet overal boulevard-ondergrond hebbenquote:Op zondag 7 september 2008 13:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ikDeze schoenen zijn heel mooi, maar de hak is zo dun dat ie blijft steken tussen de straattegels
Gevolg: ik heb de schoenen zelden aan.
[ afbeelding ]
Zijn jouw schoenen nu goudkleurig?![]()
Iew, wat een lelijke schoenen. No way dat ik die aantrekquote:Op woensdag 10 september 2008 13:21 schreef Sowflow het volgende:
[..]
Is toch jammer he, dat we niet overal boulevard-ondergrond hebben![]()
Mooie schoenen, het enige wat ik minder vind is dat er teveel teen zichtbaar is. De kleur, hak=![]()
Ik moet je iets laten zien, zijn deze iets voor jou?![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, dat soort gedrochten hoor niet op straat.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iew, wat een lelijke schoenen. No way dat ik die aantrek
zo'n leuke vrouw met zulke stomme laarzenquote:Op maandag 1 september 2008 17:07 schreef AudeVie het volgende:
Nieuwe laarsjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doodeng die puntenquote:Op zaterdag 6 september 2008 18:33 schreef Manono het volgende:
From Paris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vB. srquote:Op donderdag 11 september 2008 15:00 schreef K-mail het volgende:
[..]
Pff, is dit het laatste misbaksel van FvB?
Bij de Van Haren.quote:Op donderdag 11 september 2008 14:54 schreef DJMomo het volgende:
chipszak,
waar heb je die dotjes van pumps vandaan (die zwarte met roze randje, voor 19,90)???
Ik vind ze wel leuk en ik ben ook diegene die ze gaat dragen, komt dat even goed uit!quote:Op donderdag 11 september 2008 15:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
zo'n leuke vrouw met zulke stomme laarzen
Balans is waar het allemaal om draait. Linkerlaarsje/Rechterlaarsje, etc.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:10 schreef AudeVie het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk en ik ben ook diegene die ze gaat dragen, komt dat even goed uit!![]()
Dank je verder voor het compliment naast de belediging
Twee linker/rechterschoenen zou redelijk belachelijk zijn jaquote:Op donderdag 11 september 2008 18:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Balans is waar het allemaal om draait. Linkerlaarsje/Rechterlaarsje, etc.
Overigens was het geen belediging. Ik vind die laarzen alleen niks.
samen met de schoen van Rekkie de enige kwaliteits heren schoen in dit topic...quote:
Fraaie schoen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:42 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[ afbeelding ]
Borgioli Fratelli
Oh wauwquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:13 schreef ParanoidEv het volgende:
Vorige week kwamen ze dan met de post, toch even laten zien want ik ben zo blij
[ afbeelding ]
Betere foto van internet:
[ afbeelding ]
Super mooie laarzen, erg leuk om ze te zien en te hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zaterdag gekocht, van MEXX.Laarzen
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het is heel fijn soepel en ietwat "gekreukt" leer
Ik ben opzoek naar zoiets dergelijks, waar heb je deze aangeschaft Rekkie?quote:
sexy schoentjequote:
Ga je daar serieus mee over straat?quote:
Leuke schoenen.quote:Op zondag 23 november 2008 19:35 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe FvB's.
Leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dr. Martens![]()
![]()
![]()
Hóeveel fashion?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwste. Echte namaak slangenleren fashionfashionfashion.
als je in de link kijkt zie je dat ze van zara zijn..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Hóeveel fashion?![]()
Waar zijn die van, dan? Ben op zoek naar een dergelijke betaalbaar paar.
Adidas Vulc SLMquote:Op zondag 7 december 2008 00:19 schreef Maxxieh het volgende:
Nice mr. Mills, welk model is dat?
En sjimz ze blijven nice, gaan ook wel soty2008 winnen @ lacebag.
Ik = blind konijn. Dank.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
als je in de link kijkt zie je dat ze van zara zijn..
Wat een leuke rode schoen...jammer genoeg kan ik niet op hoge hakken lopenquote:Op donderdag 11 december 2008 11:24 schreef Queen_E het volgende:
Nieuw!!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De laarzen lijken op de foto een beetje vaal maar in t echt zijn ze pikzwart, en heel mooi suede!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |