Ja, daar ben ik het absoluut mee eens. Ik ben zelf ook geen liefhebber van die kitscherige merken, echter vindt ik wel dat bijvoorbeeld Gucci heel mooie schoenen maakt, vooral omdat zij met unieke en strakke ontwerpen komen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Hip-hop: ze hebben een paar fraaie schoenen maar jezus wat een show merken.
Daar houd ık het ook maar grotendeels bıj. Prada, Guccı etc. stralen ıets fouts uıt. Negatıef fout that ıs.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Gadver, mannenschoenen van Prada, Gucci of Bikkemberg *ril*
Hou het maar lekker bij je sacha-schoenen Daury, een stuk minder pretentious, origineler, goedkoper en vetter
Ik vind ze wel tofquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:29 schreef UnrealMarc het volgende:
Gehaald bij Asos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
17 euro
River Island, in de Kalverstraat.quote:
Cute!quote:
Dat zijn schoenen die je ook wel online kunt bestellen.quote:
quote:
quote:
Ik ben dus niet de enige schoenenfan zie ik alquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:35 schreef Syytön het volgende:
Hehe, zo'n foto heb ik ook nog gemaakt voor dit topic. *foto*
Heb alleen inmiddels al weer een paar of 6 erbijmaar ik ga er maar eens een paar verkopen die ik toh nooit draag.
Waar heb je die gekocht? Ik ben daar ook heftig naar op zoek!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:39 schreef DennieXL het volgende:
[ afbeelding ]
De witte variant. Vandaag even gehaald.
Mooie schoen voor goede prijs imho.
ja weet ik maar je kunt niet fatsoenlijk lopen op die dingen. tenminste ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:46 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ze hadden ook cowboylaarzen voor mannen
Mooi, ik heb ook zulk soort laarsjes van Peter Kaiser, alleen iets minder western-achtig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:38 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zo'n cirkel zou niet eens in m'n kamer passen
[ afbeelding ]
Nieuwste aankoop. Moet ze nog wel even poetsen
De Congo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 04:33 schreef OneShotOneKill het volgende:
waar komt het luipaard vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." Ik was gewoon met een mbo-opleiding in Nederland bezig, waar heb je het over ? "
Mooi schoenen. Onder een pak weet ik het niet, zou ik moeten zien.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:09 schreef Noax het volgende:
[ afbeelding ]
Voor onder mijn wit linnen pak.
http://upload35.com/upload/I12/1219002789.jpg
Je snapt 'em. Ik heb er vertrouwen in.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:36 schreef Noax het volgende:
Thnx, geloof me, die staan er goed onder.
Belangrijk is idd wat voor pak je er bij draagt....
Coolquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:46 schreef Dengaman het volgende:
Eindelijk m'n kekke stappers binnen !
[ afbeelding ]
Puma Borgo Panigale
Moto GP Champion del Mondo
Limited Edition...
Nr. 387 van de 2007 paar totaal...
Waar koop jij je schoenen? Dan heb ik het met name over de nette en wat is de gemiddelde prijs?quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:05 schreef Daury het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik draag eigenlijk nooit meer sneakers, heb er nog tientallen op de plank staan die ik nog minder de moeite waard vind dan deze die ik post. Je kleed hoe je je voelt, en in mijn sneaker tijd voelde ik me sneaker achtig![]()
Ik heb denk ik mijn stijl gevonden.
Ik ga ze echt niet scheren voor jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef Koentj het volgende:
Onder behaarde benen staan schoenen niet mooi.
Wat moet er dan onder?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef Koentj het volgende:
Onder behaarde benen staan schoenen niet mooi.
Die stijl vind je het meest bij Sasha. Prijzen liggen daar tussen de 49 en 180e. Sommige andere schoenen kom je gewoon tegen, zoeken doe ik niet aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:33 schreef leipe_pipa007 het volgende:
[..]
Waar koop jij je schoenen? Dan heb ik het met name over de nette en wat is de gemiddelde prijs?
Die blauwe vans zijn tof.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:39 schreef Matsje het volgende:
Eigenlijk mijn eerste post en meteen maar beginnen met een foto van mijn meest recente schoenen. Op deze foto staan alleen mijn 'normale' schoenen, dus geen sportschoenen of slippers.
[ afbeelding ]
De nette schoenen zijn beide Van Lier en de rest zal wel herkend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |