Dankjequote:Op donderdag 3 juli 2008 16:59 schreef Basso het volgende:
daury, ziet er goed uit!
klein vraagje, is er een speciale zaak (of merk) waar je de eerste 8 paar schoenen op je foto's kan halen?
Nee, ik kon het andere exemplaar gewoon even niet vindenquote:
Hakken vervelen nooit.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:29 schreef DoubleDo het volgende:
Ben je lange hakken nooit beu? Ik hoor iedereen alleen maar klagen over de pijn.
Niet mijn smaak, maar wel een tip: ik zou eens spanners gaan gebruiken. Dat lijkt me bij goedkope leren schoenen misschien nog wel belangrijker dan bij duurdere, wil je het nog enigszins knap doen lijken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:05 schreef Daury het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik draag eigenlijk nooit meer sneakers, heb er nog tientallen op de plank staan die ik nog minder de moeite waard vind dan deze die ik post. Je kleed hoe je je voelt, en in mijn sneaker tijd voelde ik me sneaker achtig![]()
Ik heb denk ik mijn stijl gevonden.
Heb je helemaal gelijk aan, ik moet die dingen inderdaad eens kopen. Nu ziet die schoen er wel stukken beter uit in het echt. Maar makkelijk praten natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:36 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, maar wel een tip: ik zou eens spanners gaan gebruiken. Dat lijkt me bij goedkope leren schoenen misschien nog wel belangrijker dan bij duurdere, wil je het nog enigszins knap doen lijken.
OMG, ik = zó jaloers..quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:20 schreef Ewelina het volgende:
Even pimpen met mijn schoenen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb je pics van je eigen schoenen ? Ben benieuwd naar jou stijl. Ik neem aan dat die in dit topic nog niet vertegenwoordigd wordt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:05 schreef HIP-HOP het volgende:
natuurlijk is smaak persoonlijk, maar 80% van de schoenen die ik in dit topic heb gezien zijn ronduit lelijk.
Ik 'loop' niet graag te koop met mijn schoenen, maar laten we het erop houden dat het in iedergeval eenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:48 schreef Daury het volgende:
[..]
Heb je pics van je eigen schoenen ? Ben benieuwd naar jou stijl. Ik neem aan dat die in dit topic nog niet vertegenwoordigd wordt.
Knap hoe te koop kunt lopen met iets op een plek waar niemand weet wie je bent. Ik zie mezelf niet als een internetheld.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:35 schreef HIP-HOP het volgende:
[..]
Ik 'loop' niet graag te koop met mijn schoenen, maar laten we het erop houden dat het in iedergeval een
stijl genoemd kan worden, vooral in contrast met de grote hoeveelheid 'aparte' schoenen in dit topic
by the way, wat is jouw style Dauwry? Scarface meets Stevie Wonder?![]()
Ik vind dat je een originele style hebt, ik zie dat je een 'thing' hebt voor 'nette' schoenen. Ik denk echter dat als je je zou richten op dit soort schoenen in een wat duurdere prijs-klasse, dit uiteindelijk beter voor je zal uitpakken.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:09 schreef Daury het volgende:
Knap hoe te koop kunt lopen met iets op een plek waar niemand weet wie je bent. Ik zie mezelf niet als een internetheld.
Mijn stijl ? De vraag zegt iets over jezelf. Ik plaats mijn en jou stijl niet in een hokje. Ik koop wat ik mooi vind. Schets er je eigen beeld van, en noem het een Scarwonder stijl. Wat jij wil.
Ik zie het als een tip/advies, maar heb je enig idee wat de gemiddelde prijs is van die schoenen ?quote:Op zondag 6 juli 2008 17:13 schreef HIP-HOP het volgende:
[..]
Ik vind dat je een originele style hebt, ik zie dat je een 'thing' hebt voor 'nette' schoenen. Ik denk echter dat als je je zou richten op dit soort schoenen in een wat duurdere prijs-klasse, dit uiteindelijk beter voor je zal uitpakken.
Het ligt er maar net aan, maar gemiddeld tussen de 250 en 350 euro.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:49 schreef Daury het volgende:
[..]
Ik zie het als een tip/advies, maar heb je enig idee wat de gemiddelde prijs is van die schoenen ?
Dank jequote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:36 schreef Marissje het volgende:
[..]
OMG, ik = zó jaloers..![]()
Wauw, wat een geweldig mooie schoenenverzameling heb je!![]()
Snik, ik wil ook kleine voeten, ik wil ook mn schoenentic kunnen uiten..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |