Schijnt ook de meest leefbare stad ter wereld te zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Ben afgelopen zomer heel erg onder de indruk geraakt van Vancouver (Canada, voor wie het nog niet wist). Prachtige groene stad, oprecht vriendelijke mensen en heel relaxede sfeer.
Kloptquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:02 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Schijnt ook de meest leefbare stad ter wereld te zijnLijkt me ook wel wat.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:24 schreef tevebe het volgende:
[..]
Klopt![]()
Rankings
1. Vancouver
2. Dusseldorf
3. San Francisco
4. Frankfurt
5. Vienna
6. Munich
7. Zurich
8. Tokyo
9. Copenhagen
10. Paris
Hier te vinden
Ik wil ook naar vancouver! Studie afmaken en dan de pleuris krijgen aan nederland.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Ben afgelopen zomer heel erg onder de indruk geraakt van Vancouver (Canada, voor wie het nog niet wist). Prachtige groene stad, oprecht vriendelijke mensen en heel relaxede sfeer.
Het verbaast me dat Duitsland zo hoog staat, en ook zo vaakquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:24 schreef tevebe het volgende:
[..]
Klopt![]()
Rankings
1. Vancouver
2. Dusseldorf
3. San Francisco
4. Frankfurt
5. Vienna
6. Munich
7. Zurich
8. Tokyo
9. Copenhagen
10. Paris
Hier te vinden
Een stad als Düsseldorf is dan ook wel even wat anders dan de gemiddelde Duitse stad hè.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het verbaast me dat Duitsland zo hoog staat, en ook zo vaakIk ken het toch niet als een land dat veel leefbaarder is dan die ellende waar we hier in zitten
Aan de andere kant staat Parijs er ook in, ...
Ik zou geloof ik best in Duitsland kunnen aarden. Zijn echt wel bepaalde streken die ik prachtig vind, vooral wat zuidelijker. Vriendin wil het alleen absoluut nietquote:Op zondag 4 januari 2009 17:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het verbaast me dat Duitsland zo hoog staat, en ook zo vaakIk ken het toch niet als een land dat veel leefbaarder is dan die ellende waar we hier in zitten
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:41 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ik wil ook naar vancouver! Studie afmaken en dan de pleuris krijgen aan nederland.
hmz.. Misschien moet ik er toch nog eens een keer gaan kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Een stad als Düsseldorf is dan ook wel even wat anders dan de gemiddelde Duitse stad hè.
Heb ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:37 schreef StarmanFR het volgende:vrouwelijk schoon: ik val op latina girls met donker haar en een lichtgetinde huid ![]()
Think again, hij woont in Brabantquote:
Ja, en wat dan nog?quote:
Oh nee?quote:Op maandag 6 april 2009 01:10 schreef LoggedIn het volgende:
In ieder geval wil je niet in Frankrijk wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |