Je maakt gebruik van de trein & het spoor, dus koop een kaartjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:06 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga niet de trein in hoor
hij stopt op Oss-west waar normaal geen intercity's stoppen
OVquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je maakt gebruik van de trein & het spoor, dus koop een kaartje
edit: Alleen van de stationnen waartussen jij jezelf dood natuurlijk
In dat geval mag je springen wat je wilt schatquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
OV![]()
Gers gaat met het OV![]()
ik weet het
Dat wil ik dus nog eens zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Eensch ik laat een garuda op mijn rug zetten over een tijd
MADE SLETJESquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:13 schreef reetveter het volgende:
KIJK MTV MADE, DIE BENEN VAN DIE VENT![]()
![]()
IS LIKE: O
Jankerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef gers het volgende:
[..]
MADE SLETJES![]()
maar zij kunnen me niet troosten in dit troosteloze bestaan
De arrogantie van de mensen in my super sweet sixteen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:14 schreef gers het volgende:
[..]
MADE SLETJES![]()
maar zij kunnen me niet troosten in dit troosteloze bestaan
eindelijk een fokker die me steunt in dit levenloze leven wat bestaat uit ellendequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In dat geval mag je springen wat je wilt schat
Ik zou trouwens de trein van 18.37 nemen als ik jou wasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:15 schreef gers het volgende:
[..]
eindelijk een fokker die me steunt in dit levenloze leven wat bestaat uit ellende
ik ben geen jankerdquote:
goed idee hopelijk heeft de trein geen vertragingquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou trouwens de trein van 18.37 nemen als ik jou was
Tsja, als je veel aankomt en je zorgt er niet voor dat je benen dat gewicht kunnen dragen... vraag me af of die ooit recht kunnen staan als ie afvaltquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:13 schreef reetveter het volgende:
KIJK MTV MADE, DIE BENEN VAN DIE VENT![]()
![]()
IS LIKE: O
Nee heeft hij nooit, zelfs niet als er iemand voorspringtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:18 schreef gers het volgende:
[..]
goed idee hopelijk heeft de trein geen vertraging
oke gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee heeft hij nooit, zelfs niet als er iemand voorspringt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |