quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Op 't Valkhof scheen ook iets te doen te zijn vandaag.
één met appel en suikerquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je genomen?En hadden jullie geen plannen meer dan vanavond? Alleen even gaan eten dus?
ja sorry na 3 weken had ik aardig wat opgespaardquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja sorry na 3 weken had ik aardig wat opgespaard
Ja man, motor ook al, en ook al gevallen, maar dat had ik nog niet verteldquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
cp rijbewijs gehaald?
Pot > Ketel enzquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]!
3 weken niet over sex gehad en jij bent terug en tis weer zo ver hooren dan nog beweren dat ik de oorzaak ben
![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja man, motor ook al, en ook al gevallen, maar dat had ik nog niet verteld
2e dag dat ik motor had, te hard op de dijkquote:
Ik zal mijn mening maar voor mij houdenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja. het was ff de wake up call die ik nodig had, al hielp het niet echt
Dan was het dus geen wake-up call, maar gewoon een ingecalculeerde bevestiging. Volgens mij is het bij jou pas een wake-up call als je met 100 onderuit gaat en je vel tot je botten eraf geschaafd is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja. het was ff de wake up call die ik nodig had, al hielp het niet echt
Ik kan er nu wel tegen in gaan enz, maar ik moet je eigenlijk volledig gelijk gevenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan was het dus geen wake-up call, maar gewoon een ingecalculeerde bevestiging. Volgens mij is het bij jou pas een wake-up call als je met 100 onderuit gaat en je vel tot je botten eraf geschaafd is.
Sorry maar ik las die post echt zo:quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan was het dus geen wake-up call, maar gewoon een ingecalculeerde bevestiging. Volgens mij is het bij jou pas een wake-up call als je met 100 onderuit gaat en je vel tot je botten eraf geschaafd is.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hounietik ben spontaan weer wakker
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Sorry maar ik las die post echt zo:,
,
,
,
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, moest jij niet apatisch in bed liggen?quote:
Ik internet weer even in de lobby! Op zondagavond doen ze niet veel in een ziekenhuis! Dinsdag gaan ze me pas weer stuk maken!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeg, moest jij niet apatisch in bed liggen?
Galstenen gehad, alvleesklierontsteking gehad en nu gaan ze dinsdag mijn galblaas eruit snijden!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
wat is er met kardinaal dan in t ziekenhuis?
Ik heb nog wel een confronterende pic; Honda VFR in VW Poloquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Om even op die foto in te gaan van je.. Als ik een helm op de grond zie moet ik automatisch aan zo'n ongeluk denken wat we op de snelweg in Italië gezien hadden.. Een gouden dekentje met een helmpje ernaast.. En even verder een motor in 1000 stukjes.. Dus krijg altijd weer beetje vaag gevoel als ik een helm zo op de grond zie staan
Wat ben je toch ook een grenzeloze klapdeuridioot hè. Pure symptoombestrijding dit. In plaats van leren een beetje normaal te rijden en niet als beginnend motorrijder constant de grens op te zoeken investeer je in een goed pakquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik kan er nu wel tegen in gaan enz, maar ik moet je eigenlijk volledig gelijk geven![]()
Gelukkig heb ik geinvesteerd in een goed pak
Ik vind het pas beter als jij me komt opzoeken!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Of juist beter D_K tis maar hoe je het bekijkt
Loop je nu dan ook in zo'n hippe ziekenhuisbadjas rond of redelijk casual? Anders komen we wel even een potje pokeren ter vermaakquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik internet weer even in de lobby! Op zondagavond doen ze niet veel in een ziekenhuis! Dinsdag gaan ze me pas weer stuk maken!
PM me je kamer maar door, dan neem ik LR ook wel meequote:Op zondag 24 augustus 2008 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het pas beter als jij me komt opzoeken!
Zo!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
PM me je kamer maar door, dan neem ik LR ook wel mee
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie bestel jij de "Hier rust Swarmahoer" alvast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |