Tijdens mijn ontmaagding, werd mijn vriendin ook ontmaagd, en die was 23, dus t kan ook andersomquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:58 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij wel op dat de vrouwen niet kunnen wachten tot ze een piemel in zich voelen en de mannen eindeloos hebben (moeten) (ge)wacht(en)
Of de vrouwen hebben zich natuurlijk laten ontmaagden door een oudere man. De correlatie zou dan zijn dan dit topic meerendeel bewoond wordt door pedofiele ontmaagdende mannen en vrouwen.
Zoiets.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 03:39 schreef tong80 het volgende:
Ik was 18 en kwam binnen 20 seconden klaar.
En jullie ?
Haha dat is snel zegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 03:39 schreef tong80 het volgende:
Ik was 17 en kwam binnen 20 seconden klaar.
En jullie ?
Alleen dan in je eigen gaatje zeker.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:12 schreef oddman het volgende:
Ontknaapt, dan. 19.
En in zekere zin weer met 24.
Na die reactie van Hardrebel welquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 september 2008 15:50 schreef iamredleader het volgende:
20, en het duurde niet erg lang
Wat enfermera al zegt: practice makes perfect pregnant
Kom maar langsquote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef aliciaaa het volgende:
ik was 15,
mensen zeggen dat dat echt te jong is, maar ik heb er geen moment spijt van gehad
nu ook niet trouwens
?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:15 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Kom maar langs
edit Las het verkeerd
Paar maanden terug ja, op vakantie. Ik had er niet echt verwachtingen over ofzo, maar het was leukquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef BreathMe het volgende:
[..]
Dat is dus nog zo lang gelden, en hoe vond je het?
Was het wat je ervan verwachte?
En het was je vriendje of zomaar iemand? :pquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Paar maanden terug ja, op vakantie. Ik had er niet echt verwachtingen over ofzo, maar het was leuk
Een jongen die ik net drie dagen kende, ter afscheid op de dag van vertrekquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef BreathMe het volgende:
[..]
En het was je vriendje of zomaar iemand? :p
Gewoon, het fascineert me hoe een meisje haar maagdelijkheid weggeeftquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:26 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Een jongen die ik net drie dagen kende, ter afscheid op de dag van vertrekVanwaar al deze interesse?
"hoppa even haar nog even pakken voordat ze weggaatquote:Een jongen die ik net drie dagen kende, ter afscheid op de dag van vertrekVanwaar al deze interesse?
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:00 schreef BartBunny het volgende:
ben nog maagd, w8 op het huewelijk
21 seconden...quote:Op woensdag 24 september 2008 01:06 schreef Double-Helix het volgende:
15,en nee niet binnen 20 seconde,ik ben besneden dus ik hou het wel lang vol.
dusquote:Op woensdag 24 september 2008 01:06 schreef Double-Helix het volgende:
Respect dat je er voor uit durft te komen.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:06 schreef Double-Helix het volgende:
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
10![]()
Maar tegen mn wil in dus weet niet of dat telt.
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:00 schreef BartBunny het volgende:
ben nog maagd, w8 op het huewelijk
Wow. Echt waar? Waarom in vredesnaam, hoe kun je je nou voor het leven aan iemand binden als je niet eens weet of je seksueel compatible bent? (geen aanval dit hoor, gewoon nieuwsgierigheid/verwondering)quote:Op woensdag 24 september 2008 15:49 schreef Kleiduif het volgende:
21, in de huwelijksnacht
wtf gayquote:Op maandag 29 september 2008 10:36 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ik was 15 met een jongen die 21 was.
Heb wel bijna 4 jaar een relatie met hem gehad
Eerste keer sex was nadat we 3 maanden iets hadden.
quote:Op maandag 29 september 2008 10:36 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Ik was 15 met een jongen die 21 was.
Heb wel bijna 4 jaar een relatie met hem gehad
Eerste keer sex was nadat we 3 maanden iets hadden.
Duuuuuuuuuudequote:geslacht: Man
quote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef Lastlivingsoul het volgende:
Òjee, sorry hoor, ik ben mijn geslacht vergeten goed in te vullen. Whooooo!
Ik ben dus een MEID. Ja.
En het leeftijdsverschil kon me geen ruk intresseren.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nogal tegenop zag voor die tijd maar dat het achteraf helemaal niet zo zwaar was. Ik vind ook niet dat je seksueel capabel moet zijn voor je huwelijk, je komt er samen achter en kunt het samen oplossen. In de praktijk (andere vrienden) is het nooit een probleem en kom je er wel doorheen. Uitdaging creëer je zelf en er is altijd een huisarts mochten er serieuze problemen zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef rrrrrumba het volgende:
[..]
[..]
Wow. Echt waar? Waarom in vredesnaam, hoe kun je je nou voor het leven aan iemand binden als je niet eens weet of je seksueel compatible bent? (geen aanval dit hoor, gewoon nieuwsgierigheid/verwondering)
Ontopic, 17 jaar.
Heej dat herken ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:33 schreef misteriks het volgende:
op m'n 17e verjaardag![]()
was wel lekker, maar duurde inderdaad niet zoooooo lang
Ik dacht dat alleen enkele dames hier zo over dachten... maar ook gasten dusquote:Op maandag 29 september 2008 02:24 schreef sponse het volgende:
ben 18 en nog steeds maagd, tzal voor m'n 19de levensjaar zijn want ik vind dat je je eerste keer zomaar niet mag vergooiien aan je eerste de beste vriendin. ik neem dit serieus. en is het niet op 19 is het twintig. alsof die paar jaartjes later of vroeger iets uitmaken.
het moet gewoon speciaal zijn en vooral goed aanvoelen.
Is dat zo gek danquote:Op dinsdag 30 september 2008 01:45 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen enkele dames hier zo over dachten... maar ook gasten dus
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:47 schreef DDBtje het volgende:
14, wat viel die 1e keer tegen...echt het gevoel van "was dat het nou?'. Maar dat is gelukkig later wel goed gekomen.
ps. iemand die de 1e keer wel heel bijzonder vond (en dan vooral vrouwen)?
Ja maar je weet toch helemaal niet of je hetzelfde lekker vindt of dezelfde voorkeuren hebt in bed? Dat bedoel ik met seksueel compatible zijn. Stel dat jij je lekker wild wilt uitleven en helemaal losgaan en het op allerlei spannende plekken zou willen doen en noem maar op. En hij blijkt alleen 1x per week met het licht uit 5 minuten missionaris te willen, en andere zaken (elkaar oraal verwennen om maar iets te noemen) moet hij niks van hebben, dat vindt ie maar raar gedoe. Stel he. Dan ben je aardig genaaid lijkt me... figuurlijkquote:Op maandag 29 september 2008 10:58 schreef Kleiduif het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nogal tegenop zag voor die tijd maar dat het achteraf helemaal niet zo zwaar was. Ik vind ook niet dat je seksueel capabel moet zijn voor je huwelijk, je komt er samen achter en kunt het samen oplossen. In de praktijk (andere vrienden) is het nooit een probleem en kom je er wel doorheen. Uitdaging creëer je zelf en er is altijd een huisarts mochten er serieuze problemen zijn.
Misschien wel ja. Aan de andere kant, als je meerdere relaties hebt gehad (of seks met verschillende personen) leer je jezelf ook beter kennen, en ontdek je wat je fijn vindt op dat gebied. Nu weet je misschien gewoon niet wat je mistquote:we hadden allebei blanco ervaring op sex gebied dus misschien dat het makkelijker maakt dan wanneer je al bagage hebt van andere relaties. Vaak spelen dan andere verwachtingen een rol.

Ik ken heel wat vrouwen met een enorm teleurstellende en tegenvallende 'eerste keer' die daar graag eens een boom over op zouden zetten met je.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:18 schreef BartBunny het volgende:
Goed aanvoelen doet het altijd, speciaal zijn is wat anders.
Ik ben nu wel heel benieuwd wat je zelf bent aangezien je je geslacht niet hebt ingevuldquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:06 schreef lordofwar23 het volgende:
Voor het eerst met een meisje toen ik 17 was.
Voor het eerst met een man toen ik 23 was.
Nooit eerder gehoord uit de mond van een dude, kijk d'r daarom wel van op, gek is het niet.quote:
Ik heb begrip voor jouw standpunt maar je gaat bij het dikgedrukte gedeelte toch echt de fout in; wie ben jij om dat voor hun te bepalen? Jij hebt een andere opvatting dat is helemaal jouw eigen recht, maar door het zo te stellen breng je het als een absoluut feit en dat is gewoon fout en onwaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:56 schreef Kleiduif het volgende:
ik ben een man voor de duidelijkheid.
Sex is nu een onderdeel geworden van onze relatie. We hebben er van te voren over gepraat en tegen elkaar gezegd wat onze verwachtingen waren. uiteraard verschillen deze tussen man en vrouw [ afbeelding ]
in ieder geval tussen ons.
sommige dingen moet je opbouwen en sex is 1 ding daarvan, als je 1x per week sex hebt moet je maar eens goed met elkaar praten en tegen elkaar zeggen wat je verwacht van de ander.
als je in een relatie een tijd geen sex hebt, dat kan gebeuren door ziekte zwangerschap enz, zal de man zich uiteraard minden op zijn gemak voelen, dus is het wel degelijk een belangrijk onderdeel van een relatie. Ik vind het eigenlijk geen voorwaarde van een relatie.
maar dat is mijn eigen mening die natuurlijk is gebaseerd op mijn eigen omstandigheden en ervaringen.
Ik ben ook jeugdleider van een groep van 15 tieners (15 - 18). Die komen ook vaak met dit soort "problemen". tegen hun ben ik iets directer dan op dit forum omdat ik hun ken en weet hoe ze dingen opvatten.
tegen hun zeg ik vaak dat ze niet zo bang moeten zijn om "blanco"een huwelijk in te gaan. Ze zijn er toch nog niet aan toe en het geeft hun tijd om goed te praten met hun partner. Als een relatie serieus is kunnen ze er ook van te voren met elkaar over praten. ze hebben bovendien een hoop voorbeelden om zich heen die ook geen moeite hebben in hun huwelijken.
Ik ben een man. Ben dus na verloop van tijd geswitcht.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel benieuwd wat je zelf bent aangezien je je geslacht niet hebt ingevuld
Wat ik begrijp ben je de eerste keer niet kunnen komen ? Dan zij de 1e x en jij de 2e xquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:29 schreef Draganta het volgende:
Ik ook 2 keer denk ik, of 1 keer? Kan iemand me helpen met mijn dilemmaIk weet niet welke ik als eerste keer moet tellen! Toen ik 17 was (en mn vriendin 15) wilden we het proberen, maar net toen ik binnen was deed het pijn bij haar en duwde ze me weg. Ze begon te bloeden, en het was einde oefening
Ze was dus duidelijk ontmaagd, maar het duurde niet langer als 2 seconden
. De 2e keer was 3 maanden later, toen was ik inmiddels 18. Toen vond ze het wel lekker, en bleven we een paar minuten doorgaan totdat ik kwam. Dat was dus de eerste keer dat we echt seks hebben gehad... ben ik nou op mn 18e of 17e ontmaagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |