Paar maanden terug ja, op vakantie. Ik had er niet echt verwachtingen over ofzo, maar het was leukquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef BreathMe het volgende:
[..]
Dat is dus nog zo lang gelden, en hoe vond je het?
Was het wat je ervan verwachte?
En het was je vriendje of zomaar iemand? :pquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:59 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Paar maanden terug ja, op vakantie. Ik had er niet echt verwachtingen over ofzo, maar het was leuk
Een jongen die ik net drie dagen kende, ter afscheid op de dag van vertrekquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef BreathMe het volgende:
[..]
En het was je vriendje of zomaar iemand? :p
Gewoon, het fascineert me hoe een meisje haar maagdelijkheid weggeeftquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:26 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Een jongen die ik net drie dagen kende, ter afscheid op de dag van vertrekVanwaar al deze interesse?
"hoppa even haar nog even pakken voordat ze weggaatquote:Een jongen die ik net drie dagen kende, ter afscheid op de dag van vertrekVanwaar al deze interesse?
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:00 schreef BartBunny het volgende:
ben nog maagd, w8 op het huewelijk
21 seconden...quote:Op woensdag 24 september 2008 01:06 schreef Double-Helix het volgende:
15,en nee niet binnen 20 seconde,ik ben besneden dus ik hou het wel lang vol.
dusquote:Op woensdag 24 september 2008 01:06 schreef Double-Helix het volgende:
Respect dat je er voor uit durft te komen.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:06 schreef Double-Helix het volgende:
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
10![]()
Maar tegen mn wil in dus weet niet of dat telt.
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:00 schreef BartBunny het volgende:
ben nog maagd, w8 op het huewelijk
Wow. Echt waar? Waarom in vredesnaam, hoe kun je je nou voor het leven aan iemand binden als je niet eens weet of je seksueel compatible bent? (geen aanval dit hoor, gewoon nieuwsgierigheid/verwondering)quote:Op woensdag 24 september 2008 15:49 schreef Kleiduif het volgende:
21, in de huwelijksnacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |