Pfff dat ga ik niet volhouden hoor.. veel te laat.quote:
Black Kidsquote:1. Pictures - Freaky Sound System
2. 21st Century Life - Sam Sparro
3. Shut Up And Let Me Go - The TIng Tings
4. I'm Good I'm Gone - Lykke Li
5. Little Bit Of Feel Good - Jamie Lidell
6. That's Alright - Lady Linn
7. Buzzin' - Shwayze
8. Paris Is Burning - Ladyhawke
9. Untouched - The Veronicas
10. Plastic People - Kraak & Smaak
11. Lights Out - Santogold
Coolquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:59 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf komt toevalig nog een erg gave cover van Hot Chip - Ready For The Floor tegen.
Jawel, al sinds 1 uur op de radio. Door de hockeymeiden-documentaire echter pas om 2.50 uur op TV.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Geen nachtegiel ?
en nu schijnt de zonquote:
Michiel Veenstra - Gelukkig Nieuw Haar!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan is zijn gelukkig nieuwhaar beter!
Ow, dat was jij!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:09 schreef Impry het volgende:
Goedemorgen, hele tijd geleden dat ik hier gepost hebWas net om 10.45 op 3FM, had die filmtickets en album van The Verve gewonnen
Klonk nog wel wat gaar, omdat ik net wakker was, maar zal het morgen ofzo eens terugluisteren via de site.
Ja, het was toch 3 uur eerdat ik sliep, na best wat sterke drank en was net kwartiertje wakker toen ik smste en werd bijna meteen teruggebeldquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, dat was jij!
Je klonk idd wat gaar
Gefeliciteerd met je winst!
Hihi, soms heb je dat zo he?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:18 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, het was toch 3 uur eerdat ik sliep, na best wat sterke drank en was net kwartiertje wakker toen ik smste en werd bijna meteen teruggebeld
Thanks!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, soms heb je dat zo he?
Wat heb je trouwens een grappige avatar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |