yeah manquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Rustig![]()
* -Hans- zit met het geluid uit te kijken naar ned 3. Gaat over hockeychicks.
Zo vroeg al?! Heb zo'n vermoeden dat ik dat niet ga halen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:51 schreef borisz het volgende:
Ik duik zo mijn nest in.
Hockeydames neem ik op. om 0600 gaat de wekker. OS voetbalfinale
Beetje chillen dus en morgen helemaal losquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nog even achter photoshop.. En dan naar bed, Miami Ink kijken als dat komt en slapen... Morgen een lange drukke volle dag.
En alles meezingenquote:
Ik kende de tekst helaas ook nog steedsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En alles meezingen
(Hoe heet dat hulpje van Rudy op locatie (vandaag met metaaldetector) ook alweer? )
's ochtends? dat meen je niet.. Dat zou echt balen zijn want dat vind ik wel erg vroeg.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:09 schreef borisz het volgende:
hans zondag 8.30 trouwens de basketball finale tussen Spanje en de VS.
Gemistquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:11 schreef -Hans- het volgende:
Ik kende de tekst helaas ook nog steeds![]()
Daar is het dan half drie in de middagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
's ochtends? dat meen je niet.. Dat zou echt balen zijn want dat vind ik wel erg vroeg.
Ja, zo ben ik al weken bezig om die naam te ontcijferen als Rudy deze uitspreekt. Bente/ Bette/ Bertequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik kende de tekst helaas ook nog steeds![]()
Bette of Bente dacht ik
Die docu staat ook op UitzendingGemist.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje chillen dus en morgen helemaal los![]()
Best geinig de docu over de hockeychicks.. Jammer dat ik zo laat ben ingeschakeld.
Ben benieuwd of er ook een Rudy's Guilty Plessure is.
20 Fingers - You Got To Lick Itquote:
shit echt balen zeg ! Naja, als het voor USA net zo loopt als tijdens de eerste confrontatie met Spanje dan zijn ze wel zeker van goud (die pakken ze in deze vorm ook wel).quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:13 schreef borisz het volgende:
Daar is het dan half drie in de middag. Omdat om 14.00 NLtijd de sluiting is zijn alle grote finales vroeg voor ons.
Goede tip ! ga 'm zeker nog wel een keer checken want ik vind dit best wel boeiend om te zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die docu staat ook op UitzendingGemist.
Alleen jammer dat hierdoor FreaknachtTV nog later begint.
02:50 uur inderdaad...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede tip ! ga 'm zeker nog wel een keer checken want ik vind dit best wel boeiend om te zien.![]()
Inderdaad wel minder dat de Freaknacht later begint. Zou wel eens heel laat kunnen worden want volgens mij komt er eerst nog een ander programma.
L - L, 21 jaar nog maar..
Pfff dat ga ik niet volhouden hoor.. veel te laat.quote:
Black Kidsquote:1. Pictures - Freaky Sound System
2. 21st Century Life - Sam Sparro
3. Shut Up And Let Me Go - The TIng Tings
4. I'm Good I'm Gone - Lykke Li
5. Little Bit Of Feel Good - Jamie Lidell
6. That's Alright - Lady Linn
7. Buzzin' - Shwayze
8. Paris Is Burning - Ladyhawke
9. Untouched - The Veronicas
10. Plastic People - Kraak & Smaak
11. Lights Out - Santogold
Coolquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:59 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf komt toevalig nog een erg gave cover van Hot Chip - Ready For The Floor tegen.
Jawel, al sinds 1 uur op de radio. Door de hockeymeiden-documentaire echter pas om 2.50 uur op TV.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Geen nachtegiel ?
en nu schijnt de zonquote:
Michiel Veenstra - Gelukkig Nieuw Haar!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan is zijn gelukkig nieuwhaar beter!
Ow, dat was jij!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:09 schreef Impry het volgende:
Goedemorgen, hele tijd geleden dat ik hier gepost hebWas net om 10.45 op 3FM, had die filmtickets en album van The Verve gewonnen
Klonk nog wel wat gaar, omdat ik net wakker was, maar zal het morgen ofzo eens terugluisteren via de site.
Ja, het was toch 3 uur eerdat ik sliep, na best wat sterke drank en was net kwartiertje wakker toen ik smste en werd bijna meteen teruggebeldquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, dat was jij!
Je klonk idd wat gaar
Gefeliciteerd met je winst!
Hihi, soms heb je dat zo he?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:18 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, het was toch 3 uur eerdat ik sliep, na best wat sterke drank en was net kwartiertje wakker toen ik smste en werd bijna meteen teruggebeld
Thanks!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, soms heb je dat zo he?
Wat heb je trouwens een grappige avatar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |