Op het middelste na heerlijk ontspannendquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:24 schreef The_Dean het volgende:
Zo, lekker in bed, cd'tje van Iron Maiden aan en een mooi boek erbij
Nou eh, veel plezier en welterusten alvast dan maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
ik kwam even aangeven dat mijn stilte veroorzaakt werd doordat ik geslapen heb, en de komende stilte komt doordat ik tv ga kijken of slaap
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:42 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
Karten, drank bestellen en fietsen is een hele nieuwe ervaring als je 1 lens kwijt was.
Bij karten mijn snelste ronde tijd ooit gereden
Bij het drank bestellen dacht het barmeisje... waarom knipoog uit steeds..
Bij het fietsen geen diepte zien... en 4 keer bijna in het donker in de sloot rijden..
quote:
Dat lijkt me vaagquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:46 schreef PieterBas het volgende:
Bij het uitstappen.. had ik het pas echt door, want recht lopen kon ik niet meer.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
Het was ook tijdens het karten gebeurd... Ik zag een vliesje wegvliegen.. en daarna was mijn beeld uit het linkeroog behoorlijk troebel.. Bij het uitstappen.. had ik het pas echt door, want recht lopen kon ik niet meer.
Het was donker, en ik moest door donkere land/tuindersweggetjes fietsen zonder verlichting.. Als het overdag was gebeurd, was het minder 'dramatisch'.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dan heb je er veel last van zeg!
als ik rechts verlies heb ik het meestal niet door, bij link dan weer wel (ga ik beetje dubbel zien ofzo).. allebei -4 sterkte. dus best vaag
Kleertjes doet het altijd goed. Knuffels die geluid maken, is leuk als ze een paar maanden oud zijn... en dingen gaan begrijpen..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:55 schreef jna het volgende:
Weten jullie nog een leuk cadeau voor een baby (meisje)?. Vriend van me wordt vader dus ik moet eigenlijk wel wat hebben.
Gelukkig wist ik de weg, anders had ik nu met mijn fiets in de sloot gelegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
@jna, geen idee
ja dan wil het wel eens moeilijker gaan, dat snap ik.
doe voor de verandering eens de twentse verseiquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:00 schreef Piles het volgende:
Herman Finkers
Geen spatader veranderd
Toch nog maar even kijken vanavond
Ik dacht dat Twents zo lelijk wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
doe voor de verandering eens de twentse versei
niet als het finkers is hequote:
niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Het klinkt briljant, maar versta er geen klôten van
Nee, maar moet wel goed luisterenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
niet?zo moeilijk is het toch niet ?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
en natuurlijk de 'kundige' nederlanders
ifziuets,, al lange tijd geleden dat ik hem heb gezien.. en twents kan ik nietquote:
Herken ik zo nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
en natuurlijk de 'kundige' nederlanders
dat is dat stukje over bekende nederlandersquote:
Oh ja, dat ken ik wel, net geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is dat stukje over bekende nederlanders
Heb alle dvd'squote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:36 schreef PieterBas het volgende:
Herman Finkers op tv?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je zomaar een nieuw topic opent.
Goed voor zijn gemiddelde.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je zomaar een nieuw topic opent.
Gaat idd best hard opeensquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:57 schreef PieterBas het volgende:
Ik sta nog steeds bovenaan...
De vraag is alleen hoelang
Tja.. Ik kan/mag niet posten tijdens stage.. En opeens heb ik een sociaal leven... dus soms moet jullie het 48uur zonder mij doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat idd best hard opeens![]()
Dag Luctor
Dag Luctorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga naar bed
Anders kan ik net zo goed opblijven voor de OS
En dat gaat bij mij niet zo snel gebeurenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja.. Ik kan/mag niet posten tijdens stage.. En opeens heb ik een sociaal leven... dus soms moet jullie het 48uur zonder mij doen
A-D-D-I-C-Tquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:04 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat gaat bij mij niet zo snel gebeuren![]()
Dat maar nutteloos op Fok! posten..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet
Al gelooft toch niemand dat
Het is gewoon dat ik niks anders te doen heb
Preciesquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat maar nutteloos op Fok! posten..
Vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies
En meestal is het wel gezellig, alleen de laatste weken even niet zo
En mensen die het opeens niet meer leuk vinden hierquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vakantieen mensen die wel hard bezig zijn op stage
Zijn die er danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:09 schreef Piles het volgende:
[..]
En mensen die het opeens niet meer leuk vinden hier![]()
jij hebt voornamelijk veel van dezelfde luiquote:
Heel divers is het niet neequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij hebt voornamelijk veel van dezelfde lui
nee daaromquote:
dat dat even duidelijk is hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker ja![]()
Maar ik vind minder leuk dan jij denk ik
Nu is het zeker duidelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat dat even duidelijk is he
die kans zit er zeker in ja
Je moet toch watquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Valt wel mee, kon toch niet slapen, dusja..
Wat/waar schrijf je dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja daarom.. even m'n hobby opgepakt van dingen van me afschrijven, muziekje op de achtergrond, dan werkt het wel...
quote:eindelijklekker uitslapen dus
Ah, okquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:04 schreef Cuegirllie het volgende:
wat? uhm dingen die in m'n hoofd spoken, waar? in een schrift gewoon.
Ik weet nooit ietsquote:dat is smiddags pas, zolang je maar kado's krijgt.
Altijdquote:
Das ook weer zoquote:zo maar proberen te slapen, anders raak ik wel weer erg uit m'n ritme
Kees is niet jarigquote:
Als er alvast visite komt mag ik hem ook alvast wel feliciterenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Kees is niet jarigMaandag pas
![]()
Met het huidige weer, kan je ook beter binnenwerken dan vrij zijn, als je toch niet weg kan.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens een fiets gevonden laatst, midden op straat. Een giant heren fiets versnellingen en al, enige wat ik moest doen was de band plakken![]()
Ding fietst als een zonnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heb sowieso nooit meer het gevoel dat ik jarig benquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:24 schreef Cuegirllie het volgende:
tja dat heb je soms he..
eensquote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
die hockey heren verliezen gewoon met 6 - 2![]()
![]()
Hoezo niet?quote:
Ja, das wel waarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind ik ook.... Komen er allemaal mensen je rustige dag verstoren, waar je dan verplicht een praatje mee moet maken en je moet altijd laat opblijven en je moet altijd een feest geven die uiteindelijk wel leuk is, maar kost geld en veel tijd met het inslaan van drank en taart en enzz.....
Jarig zijn is zoow overrated
het liefst sla ik die van mij elk jaar overquote:
Vul je profiel eens inquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:44 schreef Californium het volgende:
Gelukkig mag het ook een beetje dit jaar
Neequote:
Kunnen we niet eens een kaartje sturenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Neezit lekker in Schotland dan
Hier wordt het ook niet echt druk, maar ach, zie ik tenminste nog eens iemand van mn familiequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van mij hoeven verjaardagen ook niet, gelukkig kwamen er ook bijna geen mensen meer op mijn verjaardag. Het is net mijn opa en oma en dan houd het wel op zo'n beetje
me zus, me papa, me oom en tante en daarnaast in Nijmegen nog een feestje voor me vriendenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van mij hoeven verjaardagen ook niet, gelukkig kwamen er ook bijna geen mensen meer op mijn verjaardag. Het is net mijn opa en oma en dan houd het wel op zo'n beetje
sommige familieleden zie ik alleen met kerstquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Kunnen we niet eens een kaartje sturen![]()
Naar welke stad ga je nou ook alweer? Edinburgh toch? Ik twijfel elke keer weer
[..]
Hier wordt het ook niet echt druk, maar ach, zie ik tenminste nog eens iemand van mn familie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SorryHier idem, maar dan met nieuwjaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sommige familieleden zie ik alleen met kerst![]()
Edinburgh jah... En adres krijg je wel als ik m ook weetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Kunnen we niet eens een kaartje sturen![]()
Naar welke stad ga je nou ook alweer? Edinburgh toch? Ik twijfel elke keer weer
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:50 schreef Piles het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:50 schreef Piles het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
[..]
Hier idem, maar dan met nieuwjaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
Maar mag er niet meer over zeurenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:49 schreef Californium het volgende:
me zus, me papa, me oom en tante
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Edinburgh jah... En adres krijg je wel als ik m ook weet
Sommige zie ik alleen met begrafenissen en van de andere kant van de familie, alleen af en toe als me papa jarig isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sommige familieleden zie ik alleen met kerst
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:50 schreef Piles het volgende:ik geloof dat het zo'n beetje traditie is dat we ieder jaar met kerst met de gehele familie samen gaan eten. Van mij hoeft dat ook niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
[..]
Hier idem, maar dan met nieuwjaar
Net zoals verplicht naar iedereen gaan om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen.Zo zonde van die vrije dag
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik wou dat het bij mij zo zou zijn, al is 1x per jaar ook wel een max voor mij om ze te zien. soms gelukkig minder vaak.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:52 schreef Californium het volgende:
Sommige zie ik alleen met begrafenissen en van de andere kant van de familie, alleen af en toe als me papa jarig is![]()
ik geef nooit een feestje. Ik ben wel altijd van plan om met wat vrienden naar de bios te gaan, maar meestal als ik jarig zijn, zijn er geen leuke film in de bios. Dus dan stellen we het uit en van uitstel komt afstelquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
'moet altijd een feest geven'
Dat heb ik al jaren niet meer gedaan
Dan ehb je nog een goed voornemenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik geef nooit een feestje. Ik ben wel altijd van plan om met wat vrienden naar de bios te gaan, maar meestal als ik jarig zijn, zijn er geen leuke film in de bios. Dus dan stellen we het uit en van uitstel komt afstel![]()
Idd, en als ik dan iemand weet dan willen/kunnen ze nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ehb je nog een goed voornemen
bij mij: uh wie moet ik in godsnaam uitnodigen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ehb je nog een goed voornemen
bij mij: uh wie moet ik in godsnaam uitnodigen
Moet je wel mensen hebben om uit te nodigen hèquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:59 schreef Californium het volgende:
[..]
ga je ook niet gezellig met vriendinnen een meidenavond houden, of een paar vrienden die even een biertje komen drinken
Nop.. zoals ik zei, geen idee met wiequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:59 schreef Californium het volgende:
ga je ok niet gezellig met vriendinnen een meidenavond houden, of een paar vrienden die even een biertjes komen drinken
Je hebt toch wel een paar close vriendinnen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nop.. zoals ik zei, geen idee met wie
Mijn 'vrienden' komen en gaan.. vaak even intens contact en dan in het ineens weg.. dus dan moet ik net geluk hebben dat dat contact rond m'n verjaardag ontstaat
Nee.. sorryquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:01 schreef Californium het volgende:
Je hebt toch wel een paar close vriendinnen?
quote:
heel verstandigquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:02 schreef Californium het volgende:
ik heb me altijd al rijk gerekend met me vrienden maar nu doe ik dat nog meer
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:02 schreef Californium het volgende:
ik wil je vriendinnetje wel zijn hoor
... LAT vriendinnen
ik wil wel een keer op je verjaardag langs komen hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nop.. zoals ik zei, geen idee met wie
Mijn 'vrienden' komen en gaan.. vaak even intens contact en dan in het ineens weg.. dus dan moet ik net geluk hebben dat dat contact rond m'n verjaardag ontstaat
Moet je nog een paar maanden wachtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wil wel een keer op je verjaardag komen hoor
Ook niet handig om dat "op je verjaardag" er bij te vermeldenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je nog een paar maanden wachten
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je nog een paar maanden wachten
ik pas het wel ff aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet handig om dat "op je verjaardag" er bij te vermelden
anders durft ie nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet handig om dat "op je verjaardag" er bij te vermelden
anders gaat mijn moeder er gelijk van uit dat ik een vriendin hebquote:
dat is wel heel ernstigquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
anders gaat mijn moeder er gelijk van uit dat ik een vriendin heb
Leuk is dat hèquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
anders gaat mijn moeder er gelijk van uit dat ik een vriendin heb
blijkbaar jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Krijg je hè, als je nog nooit een vriendin gehad hebt, en nog thuis woont
idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Krijg je hè, als je nog nooit een vriendin gehad hebt, en nog thuis woont
Uiteindelijk wel! Wou eerst een lening aanvragen bij ibg maar heb dikke ruzie met dat digid gekregen, want hij was wel geactiveerd, of niet geactiveerd of ik snap het gewoon nietquote:
Daar moet ik het mee redden....Heb nog een spaarrekening voor de zekerheidquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
als je hett daarmee red, is het mooi![]()
heb je ook geen gedoe met de ibg meer. Met die hele digi d heb ik nooit problemen gehad
Dat hab ik geprobeerd, maar dat werkte dus ook niet en nu heb ik weer een nieuwe maar dat duurd 5 werkdagen en dan ben ik niet meer hierquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Je kunt toch ook gewoon alles opnieuw aanvragen?
In iedergeval begin bij je gebruikersnaam, dan moet je vaak ook opnieuw activeren en een nieuw wachtwoord krijgen.verwacht ik in iedergeval
Ach, ze bedoelen het vast niet kwaad, maar het komt soms wel vervelend overquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:52 schreef Californium het volgende:
Oja enop het bovenstaande 'verbaade ouders, ik heb nooit geen vriendin gehad' verhaal
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:03 schreef Piles het volgende:
Ik probeer mn oom nu ook mee te laten luisteren met luchtverkeersleiding, maar hij kan het totaal niet volgen
[..]
Ach, ze bedoelen het vast niet kwaad, maar het komt soms wel vervelend over
Maar ze wennen er al aan
"Is dat weer van Fok!?" als ik weer eens weg moet
feestquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:06 schreef mash_ het volgende:
zo ben ik weervanaaf feest
was die meet btw niet vandaag
wie: ik wat vrienden en veel vrienden van me broerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
feestwie, wat, waar
![]()
En klopt jah! ben me de hele dag aan het vervelen hier en had gewoon kunnen komen
Niemand want het ging blijkbaar niet door....terwijl dit mijn laatste meet-kans was en ik graag een meet had gehadquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
wie: ik wat vrienden en veel vrienden van me broer
wat: verjaardag feest}
Waar: Bij mij thuis
En dat is kut danwaar zijn ze heen dan
en wie?
ohquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Niemand want het ging blijkbaar niet door....terwijl dit mijn laatste meet-kans was en ik graag een meet had gehad
Jahquote:
had je er even wat aandacht aan moeten besteden hequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Niemand want het ging blijkbaar niet door....terwijl dit mijn laatste meet-kans was en ik graag een meet had gehad
Oh, ik vind het ook helemaal niet ergquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lijkt me heel vervelend! Gelukkig kan ik doen en laten wat ik wil zonder verantwoording af te leggen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:25 schreef Californium het volgende:
Wat Cue zegt dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
had je er even wat aandacht aan moeten besteden he
Wat een kutsmoesquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:09 schreef Californium het volgende:
ja er aandacht aan besteden... Toen ik aan het leren was
Ohquote:
Ze reageerde op mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:13 schreef PieterBas het volgende:
Oh... Ik zag deze datum meerdere keren voorbij komen
Vaak genoeg iigquote:
Ja, laten we er allemaal achteraf over beginnenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:11 schreef PieterBas het volgende:
Er was toch een meet gepland vandaag
de planning was er jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik zei nietes op de vraag van Pilesquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, omdat niemand meer wilde jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ik zei nietes op de vraag van Pilesmaar er zou een meet zijn, maar volgens mij is het achteraf toch niet doorgegaan
hey! mij is niets gevraagdquote:
Nee, we hebben het er gelukkig nooit over gehadquote:
Ik wilde ook... speciaal is er voor het weekend gekozen... omdat ik aan het stagelopen was...quote:
Reedlijk goed zelfsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hoe ging je laatste toets trouwens
ik ookquote:
quote:
Blijkbaar moet dat altijd maar door dezelfde personen geregeld worden, anders gebeurt het nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:52 schreef The_Dean het volgende:
Die meet enzo. Ging niet door dus?
pics!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:56 schreef Californium het volgende:
had het best willen regelen...maar had toch iets belangrijkere dingen aan me mooie hoofdje
hyves?quote:
Ik zeg ook niet dat ik het niet had willen regelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:56 schreef Californium het volgende:
had het best willen regelen...maar had toch iets belangrijkere dingen aan me mooie hoofdje
Daarom zou ik nooit op zaterdag naar de Efteling gaan, en zeker niet in de vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:59 schreef Yesse het volgende:
efteling is leuk maar nu staan we in een heel lange rij voor droomvlucht
pmquote:
eens isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom zou ik nooit op zaterdag naar de Efteling gaan, en zeker niet in de vakantie
ja ha ha ha grappig?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:02 schreef HostiMeister het volgende:
zal ik anders ook maar eens een Hyves gaan aanmaken
quote:
Buiten de zomer kun je niet 's avonds niet in de attracties... reden waarom wij nu gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom zou ik nooit op zaterdag naar de Efteling gaan, en zeker niet in de vakantie
maar dan is het een stuk rustigerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Buiten de zomer kun je niet 's avonds niet in de attracties... reden waarom wij nu gaan.
Idd, je doet net zoveel attracties op een dagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:05 schreef Californium het volgende:
[..]
maar dan is het een stuk rustiger
precies...en niet die irritante blagen om je heenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, je doet net zoveel attracties op een dag
Een Stage SC hyvesquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:02 schreef HostiMeister het volgende:
zal ik anders ook maar eens een Hyves gaan aanmaken
En licht. ik heb al zo vaak de efteling gezien.. nu eens 's avonds met lichtjes..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:05 schreef Californium het volgende:
[..]
maar dan is het een stuk rustiger
Gewoon een hyves, ik ben volgens mij de enige in nederland samen met mijn huisgenoot die er geen heeftquote:
Piles heeft er ook nog geenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een hyves, ik ben volgens mij de enige in nederland samen met mijn huisgenoot die er geen heeft
Behalve de droomvlucht hebben we alles al gehad hoor.. Zo lang moesten we ook niet wachten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, je doet net zoveel attracties op een dag
En ik kan zo nog 20 mensen opnoemen dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een hyves, ik ben volgens mij de enige in nederland samen met mijn huisgenoot die er geen heeft
quote:What have I become
My sweetest friend
Everyone I know goes away
In the end
And you could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt
http://www.zoeknummerinfo.nl/quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben gisteren gebeld door iets of iemand. Maar ik ken dat nummer niet, weet iemand een site waar ik dat kan vinden?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
ok ik ben het wel eens over dat mooie hoofd
Heb het niet over jouw oudersquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik kan zo nog 20 mensen opnoemen dus
klopt ik heb het over jou vriendenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb het niet over jouw ouders
Tja, tegenwoordig ben je hip als je er geen een hebtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
op google kan ik 'em niet vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://www.zoeknummerinfo.nl/
http://www.zoekenbel.nl/adres.asp
Telefoonnummer googelen
ow, okequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:10 schreef Californium het volgende:
[..]
klopt ik heb het over jou vriendenen mijn vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |