Amsterdam mocht bij mijn weten niet meedoen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:23 schreef Meki het volgende:
De Rotterdammers hebben verloren en zijn jaloers op Amsterdam
Nee verliezer, komt 2-0 hard aan hequote:
Ajax kan me niks schelen, ben altijd voor PSV geweestquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Amsterdam mocht bij mijn weten niet meedoen...
Waarom was dat ook alweer?
Wat is er in godsnaam mooi aan m'n woonplaats??quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:20 schreef msnk het volgende:
Ben alleen naar de Turkse ambassade geweest () in Rotterdam, dus veel heb ik niet gezien. Maar Capelle aan den IJssel vond ik wel erg mooi
nee, was ingecalculeerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee verliezer, komt 2-0 hard aan he![]()
en dat met een nieuwe trainer
Dan haal jij wel veel uit zo weinig woorden, hulde!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:36 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk mens maakt niet opzettelijk kapot, en als het dan wel gebeurd is het beschaafd te vinden dit te moeten betalen. Ik ben niet zo stom iets kapot te maken. Maar omdat een kudde hersenloze, coke snuivende, zatzuipende 'voetbal-supporters' dat wel meent te moeten kunnen doen, mag ik als belastingbetaler daar ongevraagd en zonder keuze aan meebetalen.
Maar je opmerking zegt uiteindelijk erg veel over jou en je fatsoen. De beschaving waar we in deelnemen heeft figuren als jou helemaal niet nodig en de beschaving ansich is volgens mij helemaal aan je voorbij gegaan.
Maar net hoe je het bekijkt he?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:36 schreef Koewam het volgende:
Mensen die denken dat Amsterdam groter is dan Rotterdam
Klopt. Ik voorzie overigens dat Rotterdam flink gaat krimpen en Amsterdam gaat groeien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar net hoe je het bekijkt he?
Zeldzaam! Er komt gewoon iets zinnigs uit... ineens, plotseling... WOW!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:27 schreef Meki het volgende:
Ajax kan me niks schelen, ben altijd voor PSV geweest
De weg er vandaan...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is er in godsnaam mooi aan m'n woonplaats??
Jawel, maar die zijn niet zo achterlijk pathetisch dat ze met z'n allen wel durven, maar als ze er in hun eentje voorstaan staan ze met de staart tussen de benen te janken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:28 schreef ruud_fr het volgende:
en? is er wat gebeurd?
[..]
zit ik binnenkort![]()
[..]
nee, de VS heeft geen zieke geesten
Ten eerste hij is een Marokkaan en ten tweede als je racistisch gaat doen mag je optiefen uit Rotterdam.quote:
whehequote:Op zondag 24 augustus 2008 00:20 schreef GasTurbine het volgende:
Maarja, wat moet je? Je claimt dat je de club van Rotterdam bent, terwijl je wordt voorbijgestreefd door Sparta en Excelsior._!
1. whateverquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ten eerste hij is een Marokkaan en ten tweede als je racistisch gaat doen mag je optiefen uit Rotterdam.
Ik wist het!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
whehe![]()
[..]
1. whatever
2. ik kom niet uit Rotterdam
Je loopt ook vast met een PSV shirt aan in Amsterdam rond, als je nu ook nog zegt dat je wel eens op een BMX fiets zit ga ik het eng vinden...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ajax kan me niks schelen, ben altijd voor PSV geweest
Ik vind die Amerikaanse gebouwen maar eng trouwens.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:55 schreef popolon het volgende:
Dat gedoe over de skyline van A'dam of R'dam. Beide is niks.
BMW ??quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je loopt ook vast met een PSV shirt aan in Amsterdam rond, als je nu ook nog zegt dat je wel eens op een BMX fiets zit ga ik het eng vinden...
In zo'n kuttopic moeten we het toch ergens over hebben?quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:02 schreef HeatWave het volgende:
Alsof een stad het moet hebben van een skyline.
Het colloseum is ook niet zo hoog hoor, ook waardeloos?
Kan je krampachtig lachen, maar het is zoquote:
Excelsior is gedegradeerdquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:47 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kan je krampachtig lachen, maar het is zo_!
Het is zelfs zo, dat Excelsior de meeste derbys van rotterdam heeft gewonnen vorig seizoen. Beat that.
Alsof een skyline per definitie om hoog gaatquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:02 schreef HeatWave het volgende:
Alsof een stad het moet hebben van een skyline.
Het colloseum is ook niet zo hoog hoor, ook waardeloos?
Het is beter weten waar je thuishoort, en hopen op promotie/lijfsbehoud terwijl je weet dat het toch niet lang duurt voor je weer degradeert, dan elk seizoen een stel ouwe overklaste spelers kopen en dan roepen dat je kampioenskandidaat bent.quote:
het ging er toch over wie de beste club van Rotterdam is?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Het is beter weten waar je thuishoort, en hopen op promotie/lijfsbehoud terwijl je weet dat het toch niet lang duurt voor je weer degradeert, dan elk seizoen een stel ouwe overklaste spelers kopen en dan roepen dat je kampioenskandidaat bent.
bijnaquote:Weet je nog? Excelsior-uit? Wat was het ookalweer? 2-0 verloren? [ afbeelding ]
Fuck die blokkendoosjes:quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:55 schreef popolon het volgende:
Dat gedoe over de skyline van A'dam of R'dam. Beide is niks.
Zoiets is net wat mooier:
[ afbeelding ]
Da's mooi maar dat heet geen skyline.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fuck die blokkendoosjes:
[ afbeelding ]
Kom daar maar eens overheen.
I know, maar skylines zijn sowieso lelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's mooi maar dat heet geen skyline.
Tegenwoordig, eerst niet dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de skaai-lijn ook erg ok is tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |