het topic ging toch over patat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:20 schreef jordeeeh het volgende:
Goed zal ik dan maar even duidelijkheid scheppen.
TS had gewoon een verjaardag en daarvoor zou hij bij een vriend gaan zitten (die tevens geen leukemie heeft). Hij wist al dat ie eerst naar die vriend zou gaan en daarna naar die verjaardag, hij vond het alleen weer eens tijd voor een afcajos topic. En Jos kennende wordt er dan altijd wat bij verzonnen
Oh.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
het topic ging toch over patat?
LIAR!!!!111quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:20 schreef jordeeeh het volgende:
Goed zal ik dan maar even duidelijkheid scheppen.
TS had gewoon een verjaardag en daarvoor zou hij bij een vriend gaan zitten (die tevens geen leukemie heeft). Hij wist al dat ie eerst naar die vriend zou gaan en daarna naar die verjaardag, hij vond het alleen weer eens tijd voor een afcajos topic. En Jos kennende wordt er dan altijd wat bij verzonnen
Kijk dit bedoel ik nou. Je bent echt te achterlijk voor woorden. Ik heb niet gezegd dat ik een neger ben. Ik zei: Ik ben echt, neger (nigga). Snap je het nu?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja want als je een neger bent moet je gelijk als een kankermongool gaan praten!
Maar het geeft wel heel wat duidelijkheid over de dingen die je zei.
24 josquote:
Hey ben jij niet die ene die tijdens het pwnen van noobs in cod4 aan zijn piemel werd gezogen door een 15-jarige breezah?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:34 schreef McFearless het volgende:
Gezellig topic. TVP
Klopt, ben jij niet de grootste hosselaar van fok?quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hey ben jij niet die ene die tijdens het pwnen van noobs in cod4 aan zijn piemel werd gezogen door een 15-jarige breezah?
Priceless!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:01 schreef santax het volgende:
Ik zou ze alletwee de kanker laten krijgen
Vertel is iets nieuwsquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:42 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou. Je bent echt te achterlijk voor woorden. Ik heb niet gezegd dat ik een neger ben. Ik zei: Ik ben echt, neger (nigga). Snap je het nu?![]()
Duidelijkheid over jouw vage reacties had ik al: Je bent gewoon echt te retarded voor woorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |