Oke meneer Kempi.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:49 schreef Fritztiaan het volgende:
Maar bring it on als je denkt dat je mans genoeg bent. Ik kier je en laat je alle hoeken weer zien alsof je me bitch bent killa.
Leer jij nou maar eerst begrijpend lezen. Als je begrijpt waar een onderwerp overgaat praten we verderquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oke meneer Kempi.
Misschien als je je oogkleppen eens af zou zetten
Je bent vervelend met je gebitch, niet grappig, niet cool.....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:49 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ahhaha ohja, het aanhangsel komt ook ff gallen. Luister kerel, ik heb jou, para en chris te hard op hun nummer gezet. Dat je nog zo een grote bek hebt![]()
Jullie dachten even dat de 4 musketiers ouwe fritz wel ff zouden pakken. Hahah guess again, ik slap klap bap die musketiers alsof het niks is.
Moet ik het ff opnieuw doen ofzo![]()
afcjos was ok. Hij probeerde leuk mee te doen zonder dingen te verzinnen
Zout op man met je veel te laten en oh zo domme opmerking. Lees je ff in voor je leuk probeert te doen, tros druiven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:48 schreef Technoviking het volgende:
Als je deze vraag echt op een forum moet stellen ben je echt een domme boer.
Ga naar dat feestje van die vriend van je!
Ik had graag verder mee gediscussieerd maar na 1 bier ben ik in slaap gevallen in mn stoel.. /failquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:49 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ahhaha ohja, het aanhangsel komt ook ff gallen. Luister kerel, ik heb jou, para en chris te hard op hun nummer gezet. Dat je nog zo een grote bek hebt![]()
Jullie dachten even dat de 4 musketiers ouwe fritz wel ff zouden pakken. Hahah guess again, ik slap klap bap die musketiers alsof het niks is.
Moet ik het ff opnieuw doen ofzo![]()
afcjos was ok. Hij probeerde leuk mee te doen zonder dingen te verzinnen
Vervelend, das het doel wat ik wil bereiken. Grappig en cool is niet nodig. En ik ben echt neger, zo echt als het maar kan zijn, zo eng als je moeder is in de duisternis.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:54 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
Je bent vervelend met je gebitch, niet grappig, niet cool.....
oja, en fake
Jailbait is onder mijn niveau ouwe. Das vingerknip werk. Los daarvan lopen er echte vrouwen rond. Ik hoef geen verkapt kind.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had graag verder mee gediscussieerd maar na 1 bier ben ik in slaap gevallen in mn stoel.. /fail![]()
Maar waar hadden wij het ookalweer over? Volgens mij dat jij jailbait niet neukwaardig vond ik en ik wel!
http://jailbait.4chan.nu/
![]()
Gaan we weer verder
Alle wijven toch voor jezelf (en je vrienden) ??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:01 schreef anoniemm het volgende:
[..]
Dan moet je er juist niet heengaan, dooie boel daaro. 8km voor niks gefietst
Dat zal dan een kwestie van smaak zijn. Ik heb ook wel 18+ gehad om te kunnen oordelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:56 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Jailbait is onder mijn niveau ouwe. Das vingerknip werk. Los daarvan lopen er echte vrouwen rond. Ik hoef geen verkapt kind.
Kwestie van leeftijd Josquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat zal dan een kwestie van smaak zijn. Ik heb ook wel 18+ gehad om te kunnen oordelen.
Oja want als je een neger bent moet je gelijk als een kankermongool gaan pratenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:55 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Vervelend, das het doel wat ik wil bereiken. Grappig en cool is niet nodig. En ik ben echt neger, zo echt als het maar kan zijn, zo eng als je moeder is in de duisternis.
Hoe oud ben jij eigenljk.quote:
Ja, leg het er maar even extra boven op, en stiekem gewoon onder je kloon verder postenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:59 schreef Fritztiaan het volgende:
Maar ik ben eten, en daarna zie je me helaas niet meer. Zaterdag remember. En avond ook al
Wat wil je nu precies zeggen, toetsenbord-hero? Ik las de OP en als TS daadwerkelijk serieus is mag hij van mij hetzelfde krijgen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zout op man met je veel te laten en oh zo domme opmerking. Lees je ff in voor je leuk probeert te doen, tros druiven.
Dat TS ondertussen wel bij die vriend is geweest en jij met je zelfmedelijden verhaal de plank kompleet mis slaat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:04 schreef Technoviking het volgende:
[..]
Wat wil je nu precies zeggen, toetsenbord-hero? Ik las de OP en als TS daadwerkelijk serieus is mag hij van mij hetzelfde krijgen.
Een studievriend van me studeerde 2 jaar geleden als 25-jarige af als bedrijfseconoom. Een paar maanden later werd er acute leukemie geconstateerd en na een ziektebed van 2 jaar is hij 1,5 week geleden overleden.
Dat ik dan even niet de zin heb of de moeite neem om de rest van het topic te lezen moet je me maar even vergeven.
Slimme jongen....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:12 schreef Technoviking het volgende:
-laat ook maar-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |