Nee hoor, met Mid...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden... :p Begint je dorp met Ma.... ?
Hij is vlakbij je begonnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:23 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Ik woon op een eiland in een boerendorp, maar ik ga dit topic volgen en hopelijk komt hij een keertje in de buurt
.
Hoe weet jij waar Niconigger woont dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, met Mid...
Sorry, even spieken in het Fobo
[..]
Hij is vlakbij je begonnen![]()
Reacties lezenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar Niconigger woont dan?staat niet in haar fobo / profiel
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, met Mid...
Sorry, even spieken in het Fobo
Toen wist ik nog niet dat dit bestond dus helaasquote:[..]
Hij is vlakbij je begonnen![]()
Gewoon voor de leuk, en ik vond het wel een leuke FOK nicknamequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:35 schreef rene90 het volgende:
Haha oke, maar je uitleg in je FOBO over niconigger...waarom nou die nigger bijnaam, komt ergens vandaan
De stok wordt gewoon een racistische stokquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:42 schreef Weirdow het volgende:
Hij gaat nu een beetje heen en weer binnen Friesland
Friese grens?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:28 schreef The_Dean het volgende:
Als ik de mogelijkheid heb gooi ik hem wel even over de grens.
oudehaske is ook zo lekker grootquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:43 schreef maok het volgende:
Oudehaske, daar heb ik alle plaatsnaamborden al een keertje gezien opzoek naar de stok. Jammer dat ik niet meer in Heerenveen werk.
Er zijn wel 4 borden hoor. De stok bleek toen bij de laatste waar ik ging kijken te liggen. Gelukkig lag ie toen niet in Amsterdam ofzoquote:
intussen issie verhuist naar flansumquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:29 schreef iFries het volgende:
Waar gaat ie heen? Ik ga morgen naar het oosten van het land. Kan ik hem misschien weer meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |