abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61833155
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:59 schreef sjimz het volgende:

Tof!
pi_61833370
Katjes van m'n broer

Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_61847034
In dit topic kan ik natuurlijk niet achterblijven.

Dit is mijn Brit in betere tijden. Nu is-ie zo oud en bejaard, het mooie is er af zeg maar. Volgende week wordt-ie 15, als hij het haalt. (Hij is erg slecht momenteel )

Vitje heeft genieten tot kunst verheven:

Hier nog een geshopte:
pi_61847156
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Tof!
Komt omdat ze op een terrein is gevonden terwijl ze vast zat aan een hek
pi_61847209
@ Moussy: god wat toevallig! Hebben we allebei een grijsblauwe en een witte! Heb je ze al samen op de foto? Zien!
@ Greys: wat een prach-ti-ge kat!! Megamooi! Zat ie al lang in 't asiel? Kan ik me niet voorstellen van zo'n schoonheid. Hoe oud?

Kijk mij eens schattig zijn!

Touwtje... touwtje! TOUWTJUHH!!
Kleur buiten de lijntjes.
pi_61848674
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:02 schreef sjimz het volgende:
Komt omdat ze op een terrein is gevonden terwijl ze vast zat aan een hek
Niet tof!

Wat onwijs gemeen zeg, of was het per ongeluk?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 september 2008 @ 16:05:08 #190
163650 Greys
pi_61852463
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 12:05 schreef ilsepielse het volgende:
@ Greys: wat een prach-ti-ge kat!! Megamooi! Zat ie al lang in 't asiel? Kan ik me niet voorstellen van zo'n schoonheid. Hoe oud?
Boris is van 1 februari 2004, dus nog hartstikke jong
En hij zat in het asiel sinds 11 augustus, een dikke maand dus. Er waren meerdere gezinnen in hem geïnteresseerd maar wij mochten hem direct meenemen ( ) ik denk omdat we een kruising York hondje hebben die goed met katten kan, en bij Boris expliciet vermeld stond dat hij graag een kleine hond als maatje zou willen en geen andere katten in huis

En hij lijkt hier tevreden

quote:
[ afbeelding ]
Kijk mij eens schattig zijn!

[ afbeelding ]
Touwtje... touwtje! TOUWTJUHH!!
Agossie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61861591
@Greys: wat een geweldige kat! Geef hem maar een flinke aai van mij, dat verdient-ie.

Dit bakbeest is jaren geleden bij m'n ouders komen aanlopen. Je moet 'm niet willen aaien, want hij is nogal agressief. Ze vermoeden dat hij vroeger mishandeld is.
Gelukkig kan hij van mij kan heel veel hebben, m'n vader en ik zijn de enigen die hem mogen (en durven) aaien.

pi_61861680
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 13:12 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Niet tof!

Wat onwijs gemeen zeg, of was het per ongeluk?
Express

Maar ze heeft het al veel jaren hier goed naar haar zin hoor
Het is een schatje,
pi_61864800
Wat een hoop schatjes in dit topic zeg

Dit is Krijtje, onze huissjaggerijn

En dit is Scratch, beetje bange, maar toch stiekem wel enorme knuffelkat
O+ 11-06-2009 O+
pi_61869588
Sisqo laat zich even van zijn meest sexy kant zien

Op de achtergrond hoor je Lodewijk en Fleur verwikkeld in een strijd op leven en dood. Vijf minuten laten lagen ze samen in een mandje te pitten

Fleur, 't tutje :

Herman is lui:

Lodewijk ook:

pi_61876383
Dikkie; botsing gehad met een auto op de drukke weg hier.
Helaas heeft ze het niet overleefd, net zoals haar zusje enkele maanden geleden.
Ik mis ze allebei nog vreselijk.

Life is Music
pi_61876638
2 x RIP
pi_61878287
dit was een poekie die elke morgen bij ons mee kwam ontbijten op vakantie.... Ze was van de eigenaar van het huisje, dus geen zwerfkat, maar toch wel zo lief dat we haar wel mee wilden nemen..

[
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_61878929
Wij hadden ook zo'n leuke vakantiepoes:
Helaas geen scherpe foto..
pi_61879379
Net weer wat foto's op hun eigen weblog gezet (ja, ik ben zo gek geweest er eentje aan te maken)... zal ze ook hier even delen (*tilt Stroevel van toetsenbord*)...

(*tilt Stroevel van de muis af*)

(*tilt Stroevel van toetsenbord*)

Foto's van m'n telefoon, dus niet de allerbeste kwaliteit...
  woensdag 24 september 2008 @ 17:29:51 #200
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_61881562
Bounty woont nu bijna drie weken bij ons en gelukkig ging het na de eerste week goed tussen hem en Pien Even wat baggere telefoonpics

AAANDAAAACHTTT!!!

Samen Fokken

Dit was de eerste keer dat ze zo dicht bij elkaar lagen

En niet veel later...

"Kijk Bounty, zo doe je dat: slijmen om een toetje."

Standje hopeloos
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 24 september 2008 @ 19:17:00 #201
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_61884152
Lieffffff!

Sinds een dag of 3 heeft ons siamese kitten last van rode oogjes, waar soms ook wat prut in zit.
Hij eet verder goed, speelt, heeft geen koorts, kroelt nog lekker op schoot, gaat netjes op de bak, en doet alles wat een kitten hoort te doen
Nu hebben we vandaag de telefoon gegrepen voor een belletje naar de dierenkliniek, en zij adviseerde DIRECT langs te komen, want, het zou zomaar (misschien wel, eventueel, zeer waarschijnlijk) een "naar binnen groeiende wimper" kunnen zijn. Ook na uitleg dat het gaat om zijn oogvlies, en het niet "rondom" het oog rood is, was het maar het best DIRECT langs te komen, want wij waren ook maar 'leek', en voor je 't weet ligt je kitten dood op je schoot.
Stelletje eikels.
(Atix heeft inmiddels een antibiotica oogzalf van een andere, zeer lieve dierenarts! )

Dunkelheit
pi_61885851
Pfff, je zou je een ongeluk schrikken zeg...
  donderdag 25 september 2008 @ 11:54:51 #203
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_61900195
Ik was net onze katten lastig aan het vallen met mijn camera en toen moest Wolle niezen, en na het niezen zat er denk ik nog wat snot ofzo op het puntje van zijn neus

Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_61914566
Deze 2 mormels lopen sinds een dik jaar bij mij rond
Ik heb ze na een week andere namen gegeven die het voor mij wat gemakkelijker maakten.

Lytse heette eerst Chelsea

Beestje heette eerst Rooie

Van Lytse werd me verteld dat die nooit bij je op schoot kwam maar zodra ze haar kans ziet ligt ze bij mij op schoot.
Ze moet alleen nog leren wat zachtjes bijten is.

Beestje gaat altijd net buiten handbereik zitten zodat ik moeite moet doen om haar te aaien maar als ik daar dan mee ophoud krijg ik een tik van haar.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_61924792
Heeft Beestje Maine Coon/Noorse Boskat-genen?
Wat een lieverds allebei
pi_61925144
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:56 schreef brother52 het volgende:
Deze 2 mormels lopen sinds een dik jaar bij mij rond
Ik heb ze na een week andere namen gegeven die het voor mij wat gemakkelijker maakten.

Lytse heette eerst Chelsea
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Beestje heette eerst Rooie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Van Lytse werd me verteld dat die nooit bij je op schoot kwam maar zodra ze haar kans ziet ligt ze bij mij op schoot.
Ze moet alleen nog leren wat zachtjes bijten is.

Beestje gaat altijd net buiten handbereik zitten zodat ik moeite moet doen om haar te aaien maar als ik daar dan mee ophoud krijg ik een tik van haar.
Je rooie heeft pluimpjes tussen de tenen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:11:12 #207
20720 brother52
Dus..........
pi_61925238
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:49 schreef Gwywen het volgende:
Heeft Beestje Maine Coon/Noorse Boskat-genen?
Wat een lieverds allebei
Gezien de karaktereigenschappen van een Maine Coon, zou ze daar best wel iets van kunnen hebben.

Ze is in elk geval ontzettend nieuwsgierig en dankzij haar heb ik een aantal deurkrukken om kunnen draaien.
's Nachts een kat die voor je slaapkamendeur zit te miauwen is niet echt goed voor je nachtrust.

[ Bericht 0% gewijzigd door brother52 op 26-09-2008 12:37:54 ]
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_61926677
wat een mooie pluim heeft beestje. en dat meppen als je stopt met aaien doet Fire ook en die kan hard meppen.
pi_61928428
Mijn kat is niet altijd zo fotogeniek als op het plaatje dat ik eerder postte - als in: nee, ik blijf niet stil zitten omdat jij zo nodig weer een foto van mij moet maken.

vrijdag 26 september 2008 @ 12:44:54 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_61929192
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:16 schreef Gwywen het volgende:
Mijn kat is niet altijd zo fotogeniek als op het plaatje dat ik eerder postte - als in: nee, ik blijf niet stil zitten omdat jij zo nodig weer een foto van mij moet maken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het grote Fok! Foto's van beautiful Britjes Topic #2

disclaimer
  vrijdag 26 september 2008 @ 20:42:17 #211
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61940049
Zoals beloofd hier nog wat foto's van Iker
Iker in haar huisje:

Favoriete drinkplaats:

In haar eigen domein:
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:35:21 #212
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_61941461

Kitteh Kollekshun
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  vrijdag 26 september 2008 @ 21:53:37 #213
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_61941855
Ziggy bij mij op de bank, in mn nek

Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_61943818
Ik ben er niet

Moet dit nou, ik lig zo lekker

Zodra je er snoepjes bij pakt, gaat het gek genoeg al een stuk makkelijker

Heb ik dat snoepje nou al verdiend?

Arseen (As), atoomnummer 33
pi_61948514
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:29 schreef Chanty het volgende:
Bounty woont nu bijna drie weken bij ons en gelukkig ging het na de eerste week goed tussen hem en Pien Even wat baggere telefoonpics

[ afbeelding ]
En niet veel later...

Oooohh ik ben jaloers! Ik wilde dat die twee van mij dat deden!
Wij hebben Stroevel nu een maand. Een ontzettende ondeugd en zo druk dat ze maar heel zelden vlak bij de grote poes rustig ligt... want meestal wil ze dan plagen en pesten en vervelend doen.
En ze blijft de plantenbak maar uitkrauwen... ondanks dat de bak ingepakt was met aluminiumfolie.
De plantenspuit maakt overuren hier in huis
  zaterdag 27 september 2008 @ 12:07:11 #216
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61949517
Mijn schatjes.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61962660
  zondag 28 september 2008 @ 00:52:04 #218
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_61962741
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:46 schreef ilsepielse het volgende:

[..]

Oooohh ik ben jaloers! Ik wilde dat die twee van mij dat deden!
Wij hebben Stroevel nu een maand. Een ontzettende ondeugd en zo druk dat ze maar heel zelden vlak bij de grote poes rustig ligt... want meestal wil ze dan plagen en pesten en vervelend doen.
En ze blijft de plantenbak maar uitkrauwen... ondanks dat de bak ingepakt was met aluminiumfolie.
De plantenspuit maakt overuren hier in huis
Kleine troost, ze liggen nooit lang zo lief bij elkaar want Bounty zit ook steeds te klieren En die plantenspuit die overuren maakt... praat me er niet van! Pien was toen ze klein was echt ontzettend lief dus Bounty is voor ons behoorlijk wennen, maar als ik jou zo hoor is het inderdaad redelijk normaal kittengedrag
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 28 september 2008 @ 13:58:37 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_61969220
Noortje knalde net met een rotvaart op de vensterbank en begon tegen het raam te meppen. Ik denk: WTF

Ze zit nu al een kwartier vol verwachting te kijken wanneer -ie terug komt
disclaimer
pi_61970455
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

Kleine troost, ze liggen nooit lang zo lief bij elkaar want Bounty zit ook steeds te klieren En die plantenspuit die overuren maakt... praat me er niet van! Pien was toen ze klein was echt ontzettend lief dus Bounty is voor ons behoorlijk wennen, maar als ik jou zo hoor is het inderdaad redelijk normaal kittengedrag
Wij hebben 't aluminiumfolie rond de plantenbak vervangen voor peper... dat werkte maar eventjes helaas. Vanmorgen lag er weer grond naast... *zucht*
We hebben de etensbakjes van de dames ook al een heel eind uit elkaar gezet, om voor die kleine de verleiding om uit het verkeerde bakje te eten zo klein mogelijk te maken. En dan kun je er nog met de plantenspuit achteraan. Die plantenspuit vindt ze overigens alleen nog maar vervelend als je recht in d'r gezicht spuit... op d'r rug trekt ze zich er al niks meer van aan...
Maar tis zo'n schatje
  zondag 28 september 2008 @ 20:32:08 #221
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_61979384

Ik ben niet dik! Ik neem gewoon de ruimte!
Dunkelheit
pi_62010344
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:32 schreef Insania het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben niet dik! Ik neem gewoon de ruimte!
ROFL!

Weer een paar van Robin...

I is doin yoga!

Mine! Gimme!!

I is puuuurty and I knowz it!
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_62019275

Ze kijkt wel een beetje zielig....

Historisch moment: Doortje heeft de krabpaal nu ook ontdekt!! W00000T voor Doortje!
pi_62025165
Mijn poezels ook weer eens

Gaia met wat natte oogjes.

Najaarsschoonmaak!!!!

pi_62025755
Lekker hoor, elkaar wassen
pi_62034567
Wij maken op vakantie altijd wel een paar nieuwe vriendjes:

Dit duo woont in Zwitserland
pi_62034847

Rosa gaf May een lik over dr koppie

pi_62034952
Ik las ooit in een boek dat die M die gestreepte poesjes op hun voorhoofd hebben staan, de M van Mooi is
pi_62035329
Mijn poezen:

Wees eens lief voor elkaar!

Uiteraard ga je bovenop mijn boek zitten en de spullen die ik nodig heb

O wat zijn we weer actief
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62045700
Als ik huiswerk probeer te doen gaat Stroevel of er bovenop zitten of ze probeert het op te eten... Mijn schrijfblok heeft al diverse gaatjes...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 11:27:51 #231
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62046130

Ja, mens, leuk dat Fok! maar hoe zit het met de brokjes?

Borre, mijn nurkse schatje, die altijd rond 21.30 strak naast mijn beeldscherm gaat zitten en als dat niet werk gewoon op het toetsenbord gaat liggen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_62046977
Zo herkenbaar. Op de middelbare school moesten wij ons huiswerk nog gewoon schrijven (is nog niet eens zo heel lang geleden of ik word toch echt oud) Tinka ging dan altijd met mijn pen spelen en bovenop mijn huiswerk liggen zodat ik madame wel aandacht moest geven.
Snowy gaat boven op de muis liggen en als dat niet werkt het toetsenbord. Ik sloeg het is nu eindelijk af mijn afstudeerproject en competentie examen om de 3min op zodat er niks verloren ging als meneer in 1x boven op het toetsenbord sprong.
pi_62047566
Mijn kat had er op een gegeven moment lol in om op m'n laptop te gaan slapen. En dan met z'n kont op de aanknop te gaan zitten, en met z'n poot de M in te drukken. Of zoiets. Al eens wakker geworden van het geluid van een jankende laptop? Ik heb er nog de bibbers van. Nooit geweten dat er zo'n lawaai uit zo'n apparaat kan komen. Het leek wel het rookalarm.
En de kat doodleuk met één poot in de lucht z'n aars wassen.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:53:58 #234
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_62060613
foto weggehaald ivm briljant idee hieronder

[ Bericht 100% gewijzigd door tonja op 02-10-2008 21:18:10 ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_62068688
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:53 schreef tonja het volgende:
Al een tijdje niet meer gepost in deze reeks, wel trouw gelurkt.

Hier een foto van mijn tuig.
[ afbeelding ]
De rechtse is een vrouwtje neem ik aan!
  donderdag 2 oktober 2008 @ 13:50:46 #236
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_62075987
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 08:10 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

De rechtse is een vrouwtje neem ik aan!
Laat Harry het maar niet horen
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:19:16 #237
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_62088888

pi_62090292
Harry en Loes
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 2 oktober 2008 @ 22:58:19 #239
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_62093094
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef Morretje het volgende:
Harry en Loes
Je kent ze nog
pi_62106111
Sterretje is zo'n droppie

Tralalalaaa
pi_62107683

Hij was ook mee
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_62113583
Geniettopic

Hier zijn mijn ex-asielpoezenbeesten...

Dit is Excuus.. beetje zielige naam, ik weet het Maar ze hadden 'm in het asiel Equus genoemd en dat kon niemand onthouden, dus toen zei mijn vriend "Klinkt als excuus", en dat bleef een beetje hangen let ook op hoe erg ie lijkt op Moos van de eerste pagina van dit topic !

En hier zijn Tinka (wit) en Mozart (zwart), die zo per se samen geadopteerd moesten worden van het asiel, terwijl Tinka nu echt de bitch in huis is en zorgt dat er geen enkele andere kat in de buurt mag komen (dit tafereeltje heeft ongeveer een week standgehouden, toen was het uit met de pret).

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_62114337
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:21 schreef innepin het volgende:
Geniettopic

Hier zijn mijn ex-asielpoezenbeesten...

Dit is Excuus.. beetje zielige naam, ik weet het Maar ze hadden 'm in het asiel Equus genoemd en dat kon niemand onthouden, dus toen zei mijn vriend "Klinkt als excuus", en dat bleef een beetje hangen let ook op hoe erg ie lijkt op Moos van de eerste pagina van dit topic !

[ afbeelding ]

En hier zijn Tinka (wit) en Mozart (zwart), die zo per se samen geadopteerd moesten worden van het asiel, terwijl Tinka nu echt de bitch in huis is en zorgt dat er geen enkele andere kat in de buurt mag komen (dit tafereeltje heeft ongeveer een week standgehouden, toen was het uit met de pret).

[ afbeelding ]

De kat die ik net postte heet Nieuwe, na een paar dagen niks kunnen verzinnen is de naam Nieuwe blijven hangen, achteraf wel leuke naam
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:01:16 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62114539
Lijkt wel Yin en Yang, die twee
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')