Die van ons was gisteren precies 9 weken oud! Die van ons loopt dus een beetje achter.quote:
Juultje is daar echt een kleintje bijquote:Op donderdag 18 september 2008 16:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die van ons was gisteren precies 9 weken oud! Die van ons loopt dus een beetje achter.![]()
Zie fobo voor pics.
Ook een mooierd die van jullie! Moet zeggen dat die van ons ook wel groter lijkt op de foto dan ze is, maar ze eet ook flink, lekker stevig katje.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:44 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die van ons was gisteren precies 9 weken oud! Die van ons loopt dus een beetje achter.![]()
Zie fobo voor pics.
Toch een 'hij' volgens de dierenarts.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:54 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ook een mooierd die van jullie! Moet zeggen dat die van ons ook wel groter lijkt op de foto dan ze hij is, maar ze hij eet ook flink, lekker stevig katje.
En daar kom je net pas achter?quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:07 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Toch een 'hij' volgens de dierenarts.
Ik dacht zelf ook aan zo'n soort ras. Want voor een pers is ze veel te rank. Maar we zien 't wel als ze groot is. De dierenarts kwam ook niet veel verder dan "half-langharig waarschijnlijk". Ik denk dat ze wel een mooie staart krijgt; lekker pluizig!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als ik zo kijk dan vermoed ik dat er zeker wat van een Maine Coon in zit, o.a. vanwege die grote oren en de pluimpjes tussen de tenen en in de oren. Mijn Sasha is een halve Coon en die heeft dat ook
[ afbeelding ]
(Mini is de bruine schildpadpoes, Sasha is zwartwit)
[ afbeelding ]
Juist vanwege die enorm pluizige staarten vind ik langharige katten zo mooiquote:Op zondag 21 september 2008 14:34 schreef ilsepielse het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook aan zo'n soort ras. Want voor een pers is ze veel te rank. Maar we zien 't wel als ze groot is. De dierenarts kwam ook niet veel verder dan "half-langharig waarschijnlijk". Ik denk dat ze wel een mooie staart krijgt; lekker pluizig!
yup tis een schildpadjequote:Op donderdag 18 september 2008 16:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Schildpad? Mijn Mini heeft dezelfde kleuren
quote:Op maandag 22 september 2008 11:58 schreef Dipkip het volgende:
Je hebt een kat die Heras Hekwerk heet?
Niet tof!quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:02 schreef sjimz het volgende:
Komt omdat ze op een terrein is gevonden terwijl ze vast zat aan een hek
Boris is van 1 februari 2004, dus nog hartstikke jongquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:05 schreef ilsepielse het volgende:
@ Greys: wat een prach-ti-ge kat!! Megamooi! Zat ie al lang in 't asiel? Kan ik me niet voorstellen van zo'n schoonheid. Hoe oud?
Agossie!quote:
Expressquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niet tof!![]()
Wat onwijs gemeen zeg, of was het per ongeluk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |