quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:47 schreef Chanty het volgende:
Bounty is er sinds gisteravondNergens bang voor en lijkt zich al helemaal thuis te voelen. Alleen Pien is nog niet echt blij met de nieuwkomer, maar we zien al lichte verbetering
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, maar, heten ze echt zo?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:04 schreef RandomMoron het volgende:
kaneel en stok zouden veel leukere namen zijn geweest dan Bombay Saphire en Marsmellow's bandalero
Het is zo'n lekker eigenwijs ding!quote:
Goh, dat je dat post! Strax weten iedereen waar je woontquote:
't helpt als je besluit om te gaan wegen terwijl ze nog ligt te maffenquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat stroevel blijft liggen. Snowy weet niet hoe snel hij er weer uit moet.
Omfgquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:25 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat een heerlijke foto's weer
Deze net in een ander topic tegengekomen, zo herkenbaar![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/238761/11e249ef/kiekeboe_kat.html
Hier staan de foto's. Ze zijn woensdag geboren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:29 schreef Bluezz het volgende:
Awwwww neeeee wat een snoepjein jouw topic te zien?
(ik heb geen hyves meer stond het daar? )
Hij bleef niet in model hangenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:32 schreef ilsepielse het volgende:
1100 gram schoon aan de haak. Goed gegroeid de afgelopen week!
Ik vind Stroevel trouwens erg lijken op Dirk van MoussyZe is wel iets smaller in d'r gezichtje, dat wel.
maar jij hebt een raspoezelquote:
Als ik zo kijk dan vermoed ik dat er zeker wat van een Maine Coon in zit, o.a. vanwege die grote oren en de pluimpjes tussen de tenen en in de oren. Mijn Sasha is een halve Coon en die heeft dat ookquote:Op woensdag 17 september 2008 12:06 schreef ilsepielse het volgende:
Of Stroevel een raskat is, dat weet ik niet; het is een vondelingetje.
Ze heeft wel van die lange pluimen tussen d'r voetkussentjes en hele lange pluimen in d'r oren. En ze heeft wat langer haar.
De opvang dacht aan een mislukte dekking... raskat met gewone kat ofzo.
Ze is ook een echt jagertje; alles wat beweegt moet ze pakken. Ze heeft zelfs een keer m'n oog proberen te pakken (lekker als je net wakker wordt!).
Gister had ze diarree: het zat aan d'r staart en achterpoot, en op een aantal plekken op de vloer... Getsie! Heb 'r onder de kraan gestopt (zacht stromend lauwwarm water). Ze probeerde maar heel kort weg te komen, daarna liet ze 't maar gewoon over zich heen komen.
Oh, en omdat het een fototopic is...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:56 schreef CocaColaLight het volgende:
Tegenwoordig ben ik in dienst van deze dame
[ afbeelding ]
Tis een persquote:
Schildpad? Mijn Mini heeft dezelfde kleurenquote:
Precies 9 weekjes vandaagquote:Op donderdag 18 september 2008 15:58 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is een mooi beest!Een week of 12?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |