abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61052724
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:25 schreef neo567 het volgende:

[..]

Zuurdesembrood had ook voordelen meen ik
Zuurdesembrood ken ik niet

Koffie kan misschien gezond zijn om het hart een boost te geven zodat het steviger gaat kloppen, een soort van conditietraining voor het hart net zoals je af en toe het drinken van bier kunt zien als conditietraining Niet 3 kratten per dag maar gedoseerd zodat ze tenminste af en toe het werk moeten doen die lever en het hart plus de nieren.

Genieten is toegestaan!!!
pi_61052770
Caffeine is ook bagger. Thee is bagger. Drink gewoon lekker fris water
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:30:29 #128
34793 neo567
You know who
pi_61052785
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:28 schreef Topspin het volgende:

[..]

Zuurdesembrood ken ik niet

Koffie kan misschien gezond zijn om het hart een boost te geven zodat het steviger gaat kloppen, een soort van conditietraining voor het hart net zoals je af en toe het drinken van bier kunt zien als conditietraining Niet 3 kratten per dag maar gedoseerd zodat ze tenminste af en toe het werk moeten doen die lever en het hart plus de nieren.
Ja een borrel per dag is gezond als je wat ouder bent (40+), verder is matig alcohol gebruik weer goed voor je geheugen schijnt, maar dat effect heeft nicotine ook schijnt het!
pi_61052818
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Water drink ik ook maar alleen maar water gaat al snel vervelen
pi_61052866
Drink dan vruchtensappen. Maar vergiftig jezelf niet met pepmiddelen en plantendrap.
pi_61052877
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:30 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ja een borrel per dag is gezond als je wat ouder bent (40+), verder is matig alcohol gebruik weer goed voor je geheugen schijnt, maar dat effect heeft nicotine ook schijnt het!
Ooit eens ergens gelezen dat alcohol met mate consumeren ervoor zorgt dat de trage en slechte hersencellen als eerste worden afgebroken zodat dementie voorkomen wordt op latere leeftijd. Kan ook een grap zijn geweest ook of geschreven door alcoholisten die het willen goed praten
pi_61052927
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Drink dan vruchtensappen. Maar vergiftig jezelf niet met pepmiddelen en plantendrap.
Zal eraan denken Ali

Voordat het te laat is

Nee zonder gein, ik zie er best gezond uit hoor ik vaker van mensen, ik voel me ook redelijk gezond dus zie niet echt een reden in om ineens alleen maar vruchtensappen te gaan drinken hoewel ik wel braaf iedere dag vitamines inneem dus ook fruit en groentes eet zoveel mogelijk naast extra vitamine pillen.
pi_61053029
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Mee eens.
edit

[ Bericht 14% gewijzigd door kleinduimpje3 op 23-08-2008 10:08:59 ]
pi_61053054
Als je er vrij van bent voel je je nog beter dan je er uitziet.,
pi_61053146
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Als je er vrij van bent voel je je nog beter dan je er uitziet.,
Zou best kunnen kloppen alsnog het genot van dat eerste kopje koffie 's morgens dat ik niet wil missen in dit leven Soms kies ik voor genot inplaats van gezond. Het pure spul dus zonder de suiker

pi_61053166
Dat denk je alleen maar omdat je verslaafd bent. Net als die eerste peuk die het lekkerst is. Zit tussen je oren, als je er vrij van bent heb je er geen behoefte eraan noch mis je het.
pi_61053233
Een verslaving meer of minder maakt niet uit

Ik lig niet in de goot met een spuit in de arm dus het valt nogal mee

Verslaafd zijn aan geen verslaving willen hebben is ook een verslaving Een obsessie om zo gezond te willen leven dat het op verslaving lijkt.

Gun mij dat kopje koffie dus maar gewoon

Een glas water met daarin 2 vitamine bruis tabletten geeft overigens ook een of andere kick hier die meteen op te merken valt dus dan is het innemen van vitamine-bruis tabletten ook een pep middel.

[ Bericht 20% gewijzigd door Topspin op 22-08-2008 22:54:37 ]
pi_61053445
Hehe, tricky. Ik ben verslaafd aan God, dus dat gaat niet op voor mij. Ik krijg ook kicks van fruit en groenten.
pi_61053655
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hehe, tricky. Ik ben verslaafd aan God, dus dat gaat niet op voor mij. Ik krijg ook kicks van fruit en groenten.
Zie je wel dat je een verslaving hebt die veel tijd in beslag neemt Jij haalt je energie uit God en ik uit 1 pot koffie 's morgens

Bij het eten van een zure appel krijg ik dus ook echt een of andere kick die door het hele lichaam gaat, hoe heten die appels ook alweer? Die groene appels zijn het met een bepaalde naam, wel lekkere appels maar dan zo gemaakt alsof het pure drugs is.

Net zoals een sinasappel mij de rillingen kan geven positief alsof ik een of andere drug aan het innemen ben.
pi_61053720
jajaja die appels, is zuur volgens mij
pi_61053779
Volgende keer bij AH eens op de naam letten.

Die kick bij het eten van een appel kan denk ik komen door een vitamine-toevoer in het lichaam. Alsof het lichaam in een keer extra energie krijgt direct bij het eten ervan.

Over water drinken dan nog maar, sommige mensen zijn gestorven door teveel water. Een overdosis water
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:11:32 #142
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61053867
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Defecte breinen zijn het gevolg van degeneratie als gevolg vd zondeval ipv evolutie/onwikkeling.

En dat studeert psychologie.....
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:15:23 #143
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61053986
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wie zegt dat hij daarom die baan verlaten heeft. Dat staat daar ook alleen maar.

Echt, je bent zo tegenstrijdig als de pest!!

Meneer Veith hoeft maar met een digiaanwijsstokje droge teksten op te gaan lezen en je valt in katzwijm van gelovigheid, maar 'dat staat daar ook alleen maar'.

Ik rol bijna van mijn stoel van het lachen hier!!
pi_61053990
lol

even ongenuanceerd.
pi_61054001
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:15 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Echt, je bent zo tegenstrijdig als de pest!!

Meneer Veith hoeft maar met een digiaanwijsstokje droge teksten op te gaan lezen en je valt in katzwijm van gelovigheid, maar 'dat staat daar ook alleen maar'.

Ik rol bijna van mijn stoel van het lachen hier!!
dat was ook de bedoeling
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:17:03 #146
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61054025
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Drinkontbijt is bagger. Melk is hartstikke slecht.
Echt wel!! Daarom geven moeders borstvoeding, want melk is slecht. Heeft god toch iets helemaal fout gedaan door vrouwen tieten met melkklieren te geven om zo zijn eigen schepping, babietjes, te laten leven.
pi_61054047
die melk is bedoeld om pudding van te maken
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:18:46 #148
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61054065
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:08 schreef Topspin het volgende:
"Frisse" lucht inademen is ook ongezond omdat frisse lucht niet meer bestaat
Hah!! Hier wel hoor. Plenty frisse lucht!! Moet je er maar eens kaartjes bij zoeken over luchtverontreiniging. Nederland is een groot rood vlak, en in Ierland alleen bij Dublin een klein puntje. En ik woon bij Galway, aan de westkust. Heerlijke frisse zeelucht!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:19:26 #149
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61054087
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Melk zorgt verhoogde kans op prostaatinfecties, prostaatkanker, verzwakt en beschadigt het sperma, zorgt voor hogere mate van botontkalking, borstkanker, interne bloedingen bij babies, enz.
Bron?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:20:27 #150
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61054116
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef neo567 het volgende:
FF wat muziek tussen door, een kind met een vrouwenstem:

Walgelijk!

Over indoctrinatie gesproken. Kind moest waarschijnlijk van papa en mama dit soort crap leren. 'Want ze kon zo aardig zingen'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')