Zuurdesembrood ken ik nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:25 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zuurdesembrood had ook voordelen meen ik
Ja een borrel per dag is gezond als je wat ouder bent (40+), verder is matig alcohol gebruik weer goed voor je geheugen schijnt, maar dat effect heeft nicotine ook schijnt het!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:28 schreef Topspin het volgende:
[..]
Zuurdesembrood ken ik niet
Koffie kan misschien gezond zijn om het hart een boost te geven zodat het steviger gaat kloppen, een soort van conditietraining voor het hart net zoals je af en toe het drinken van bier kunt zien als conditietrainingNiet 3 kratten per dag maar gedoseerd zodat ze tenminste af en toe het werk moeten doen die lever en het hart plus de nieren.
Water drink ik ook maar alleen maar water gaat al snel vervelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Caffeine is ook bagger. Thee is bagger. Drink gewoon lekker fris water![]()
Ooit eens ergens gelezen dat alcohol met mate consumeren ervoor zorgt dat de trage en slechte hersencellen als eerste worden afgebroken zodat dementie voorkomen wordt op latere leeftijd. Kan ook een grap zijn geweest ook of geschreven door alcoholisten die het willen goed pratenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:30 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ja een borrel per dag is gezond als je wat ouder bent (40+), verder is matig alcohol gebruik weer goed voor je geheugen schijnt, maar dat effect heeft nicotine ook schijnt het!
Zal eraan denken Aliquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:33 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Drink dan vruchtensappen. Maar vergiftig jezelf niet met pepmiddelen en plantendrap.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Caffeine is ook bagger. Thee is bagger. Drink gewoon lekker fris water![]()
Zou best kunnen kloppen alsnog het genot van dat eerste kopje koffie 's morgens dat ik niet wil missen in dit levenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Als je er vrij van bent voel je je nog beter dan je er uitziet.,
Zie je wel dat je een verslaving hebt die veel tijd in beslag neemtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Hehe, tricky. Ik ben verslaafd aan God, dus dat gaat niet op voor mij. Ik krijg ook kicks van fruit en groenten.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Defecte breinen zijn het gevolg van degeneratie als gevolg vd zondeval ipv evolutie/onwikkeling.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wie zegt dat hij daarom die baan verlaten heeft. Dat staat daar ook alleen maar.
dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Echt, je bent zo tegenstrijdig als de pest!!
Meneer Veith hoeft maar met een digiaanwijsstokje droge teksten op te gaan lezen en je valt in katzwijm van gelovigheid, maar 'dat staat daar ook alleen maar'.
Ik rol bijna van mijn stoel van het lachen hier!!
Echt wel!! Daarom geven moeders borstvoeding, want melk is slecht. Heeft god toch iets helemaal fout gedaan door vrouwen tieten met melkklieren te geven om zo zijn eigen schepping, babietjes, te laten leven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:47 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Drinkontbijt is bagger. Melk is hartstikke slecht.
Hah!! Hier wel hoor. Plenty frisse lucht!! Moet je er maar eens kaartjes bij zoeken over luchtverontreiniging. Nederland is een groot rood vlak, en in Ierland alleen bij Dublin een klein puntje. En ik woon bij Galway, aan de westkust. Heerlijke frisse zeelucht!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:08 schreef Topspin het volgende:
"Frisse" lucht inademen is ook ongezond omdat frisse lucht niet meer bestaat
Bron?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Melk zorgt verhoogde kans op prostaatinfecties, prostaatkanker, verzwakt en beschadigt het sperma, zorgt voor hogere mate van botontkalking, borstkanker, interne bloedingen bij babies, enz.
Walgelijk!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef neo567 het volgende:
FF wat muziek tussen door, een kind met een vrouwenstem:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |