abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61049134
Hoe zit het met de wereld die tientallen miljoenen jaren oud is ?

Is al eerder gevraagd maar nooit echt diep op ingegaan door jou Ali.
Genieten is toegestaan!!!
pi_61049213
Ahja, ik wil na dit leven dood gaan zonder opnieuw tot leven te komen. Eenmalig in leven zijn en vervolgens rusten in vrede, mocht ik na 1000 jaar genoeg hebben van de rust dan sta ik wel weer op uit de dood zonder dat ik voor Jezus ga spelen. Zomaar zelf beslissen of de dood lang genoeg heeft geduurd, mezelf wakker schudden uit de dood als het ware omdat ik zelfbeschikkings-rechten heb. Kom ik dan tot leven dan wil ik ergens in Azie geboren worden.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:35:36 #103
34793 neo567
You know who
pi_61049217
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee, iets van onthullende bronnen die iedereen weer op het puntje van hun stoel brengen. En dat we dan weer een gigantische discussie krijgen vol verontwaardigde reacties enzo. Al is de rust nu ook wel okee.
Ja, ik heb wel iets zeer verontwaardigend in de trend van computers en zeker samenzwerings theorien, echt heel bruut, met moord of niet ? IK vind het nog steeds een thriller dat die agent smith uit de matrix die broncode heeft gemaakt:

http://www.speedzone.be/artikel/801_de_broncode.html

Niet echt iets luciferiaans, maar zou best kunnen dat NWO hem heeft omgelegd, of een lid ervan !

Roel pieper heeft voor die uitvinding zijn functie als president bij Phillips laten varen !!!

open (kopier en plak de gehele url) in mediaplayer:
deel 1:
klik

deel 2:
klik

KIJKEN als je dat niet gezien hebt !!!!

En als iemand nog weet hoe die firma die ROEL pieper heeft opgericht heet, dan is het ook wel weer iets met 5 meen ik, dus weer iets met dat penta gram, zover gaat het echt waar !!!
quote:
Het verhaal van Jan Sloot lijkt onwaarschijnlijk, maar toch is het waar gebeurd. Als reparateur sleutelt hij jarenlang eenzaam in zijn achterkamer aan televisies, tot hij in 1999 plots naar buiten komt met een naar eigen zeggen? revolutionaire coderingstechniek. Hij trekt met een demonstratie naar belangstellenden, onder meer naar elektronicagigant Philips. Topman Roel Pieper gelooft zijn ogen niet: een simpele tv-technicus toont voor zijn ogen hoe hij speelfilms in uitstekende kwaliteit en zonder haperen kan afspelen... vanop een simpele chipkaart! Meer zelfs: volgens Sloot is het mogelijk een tiental films te coderen op slechts enkele kilobytes geheugenruimte.

Pieper is met verstomming geslagen. Zoiets is volgens?wetenschappers onmogelijk en toch ziet hij het live gebeuren. Hij is zo onder de indruk dat hij zijn job bij Philips opzegt en met Sloot een nieuw bedrijf opstart. Sloots?codering brengt hen tot in Silicon Valley, naar de grote investeerders, want de uitvinding is immers miljarden waard! De gevolgen voor de IT-industrie zijn niet te overzien.

Tot zondag 11 juli 1999?het noodlot een bruusk einde aan het avontuur maakt: het hart van Jan Sloot begeeft het. Sloot neemt?de broncode van zijn?uitvinding mee in zijn graf, want hij vertrouwde niemand en zou pas enkele dagen later het algoritme in een kluis deponeren.?Weg coderingsschema, weg IT-revolutie, weg miljarden.

Na vier jaar research en gesprekken met de betrokkenen schreef Journalist Eric Smit het boek De Broncode?over deze ongelofelijke gebeurtenissen, dat leest als een thriller. Het Nederlandse tv-programma Netwerk maakte een tweedelige reportage over de reconstructie van Smit, terwijl?zowel de Humanistische Omroep als Business News Radio de journalist interviewden over deze merkwaardige zaak. Op de website van De Broncode breken lezers zich intussen het hoofd over de vraag of Jan Sloot nu werkelijk een geniale uitvinding gedaan had, danwel een fantast met oplichterstalent was.

[ Bericht 6% gewijzigd door neo567 op 22-08-2008 21:38:00 ]
pi_61049500
Interessant Neo

Weet niet of hij oplichter is of niet, het verhaal is in ieder geval boekwaardig in de zin dat het in een boekvorm geschreven zou kunnen worden. Volgende keer in de bibliotheek eens zoeken, meteen de bijbel voor dummies lenen ook. Heb nog 3 boeken van Reiki liggen, eerst daar maar eens globaal in lezen.

Heb ff wierrook opgestoken maar het lijkt wel een kerk te zijn nu in de tuin, deze wierrook weet ik niet wat ik van moet denken. Sterk het idee dat het kerkachtig is alsof ik nu een heilige mis aan het bijwonen ben en niet echt mijn smaak qua lucht. Dragon's blood wilde ik opsteken maar gekozen voor andere omdat die dragon's blood de vorige keer niet aanging, alsof de wierrook vochtig was ook.
pi_61049554
Ik geloof er helemaal niets van, leuk sensatieverhaal
pi_61049576
Zo kun je de bijbel ook als sensatieverhaal zien
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:49:03 #107
34793 neo567
You know who
pi_61049581
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:46 schreef Topspin het volgende:
Interessant Neo

Weet niet of hij oplichter is of niet, het verhaal is in ieder geval boekwaardig in de zin dat het in een boekvorm geschreven zou kunnen worden.

Heb ff wierrook opgestoken maar het lijkt wel een kerk te zijn nu in de tuin, deze wierrook weet ik niet wat ik van moet denken. Sterk het idee dat het kerkachtig is alsof ik nu een heilige mis aan het bijwonen ben en niet echt mijn smaak qua lucht. Dragon's blood wilde ik opsteken maar gekozen voor andere omdat die dragon's blood de vorige keer niet aanging, alsof de wierrook vochtig was ook.
Wie oplichter: Jan Sloot?
Ik denk van niet, ik denk dat ze zijn plan aan het uit faseren zijn --> het stapje voor stapje op de markt brengen ( cd & dvd bluray enz), meer geld enzo,dat kunnen ze uitsmeren over decennia
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:50:49 #108
34793 neo567
You know who
pi_61049639
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van, leuk sensatieverhaal
Ja maar,je hebt niet eens gekeken ,waarom denk je dat R.Pieper zijn aanstaande functie weigerde bij Phillips?
Omdat het een sensatie verhaal is ?????
Dat is de bijbel eerder vergeleken met dit verhaal
pi_61049895
Onze vader die in de hemel zijt. Uw naam worden geheiligd. Uw koninkrijk kome. U zult geschiedde op aarde zoals in de hemel. Geef ons heden ons dagelijks brood en verlos ons van onze zondes. AMEN.

Mag ik ook brood met een plak kaas ? Het liefst tarwebrood.

Hoe zit het met geven van dagelijks brood als de bakker om 0200 in de nacht moet opstaan om brood te bakken met duffe kop? Dan is het toch de mens die zelf het brood ter beschikking stelt?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:04:13 #110
34793 neo567
You know who
pi_61050007
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:59 schreef Topspin het volgende:
Onze vader die in de hemel zijt. Uw naam worden geheiligd. Uw koninkrijk kome. U zult geschiedde op aarde zoals in de hemel. Geef ons heden ons dagelijks brood en verlos ons van onze zondes. AMEN.

Mag ik ook brood met een plak kaas ? Het liefst tarwebrood.

Hoe zit het met geven van dagelijks brood als de bakker om 0200 in de nacht moet opstaan om brood te bakken met duffe kop? Dan is het toch de mens die zelf het brood ter beschikking stelt?
Zie brood als levens energie ook in het hiernamaals
pi_61050059
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:04 schreef neo567 het volgende:

[..]

Zie brood als levens energie ook in het hiernamaals
Campina goedemorgen drinkontbijt bevat veel meer vezels

" Geef ons heden ons dagelijkse drinkontbijt en verlos ons van onze zondes".

En dan bij het ophalen van de Hosti een beker drinkontbijt voor iedere kerkganger
pi_61051085
Wie zegt dat hij daarom die baan verlaten heeft. Dat staat daar ook alleen maar.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 21:45:35 #113
34793 neo567
You know who
pi_61051236
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 21:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wie zegt dat hij daarom die baan verlaten heeft. Dat staat daar ook alleen maar.
En alles wat de bijbel zegt staat er ook maar
Nee kerel kijk eerst als je tijd hebt die twee video's !
En Pieper zou echt president directeur bij Phillips worden, maar hij heeft fifth (!!) force opgericht en stak daar alle hoop in ( de uitvinding van Sloot). Phillips wordt klant van fifth force --> deel2 vd video op 16 minuten !!!
pi_61051307
Drinkontbijt is bagger. Melk is hartstikke slecht.
pi_61052022
Zoveel is slecht in het leven. Je kunt niet eens meer naar de stad lopen in de zomer met zon want dan krijg je rimpels door huidveroudering. "Frisse" lucht inademen is ook ongezond omdat frisse lucht niet meer bestaat en water drinken daar kan ook van alles inzitten en bij Unox spugen gefrustreerde medewerkers in de ketels.

Daarbij leef je maar 1 keer en die melk kan dan ervoor zorgen dat je 4 maanden korter leeft maar zo heb je ook mensen die kettingroken en zuipen en alsnog 110 jaar oud worden.

Tis maar relatief ook hoe ongezond iets kan zijn. Wederom ook het voorbeeld van mensen die super gezond geleefd hebben en op 40 jarige leeftijd boem paff knal uit het niets dood neervallen. Daarnaast nog de mensen die op het terras zitten en dood gereden worden door een bejaarde die de macht over het stuur verliest.

Leven zit vol risico's dus dat drinken van die melk mag wat mij betreft er tussendoor net zoals het biertje zo nu en dan en dan steek ik ook maar ff nog een peuk op omdat ik het niet laten kan
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:09:54 #116
34793 neo567
You know who
pi_61052078
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:08 schreef Topspin het volgende:
Zoveel is slecht in het leven. Je kunt niet eens meer naar de stad lopen in de zomer met zon want dan krijg je rimpels door huidveroudering. "Frisse" lucht inademen is ook ongezond omdat frisse lucht niet meer bestaat en water drinken daar kan ook van alles inzitten en bij Unox spugen gefrustreerde medewerkers in de ketels.

Daarbij leef je maar 1 keer en die melk kan dan ervoor zorgen dat je 4 maanden korter leeft maar zo heb je ook mensen die kettingroken en zuipen en alsnog 110 jaar oud worden.

Tis maar relatief ook hoe ongezond iets kan zijn.
Alles is aan slijtage onderhevig, alles wat vergankelijk is is niet echt !!!

Maar die twee video's zijn een staaltje van 1e klas samenzwering en dat fifth element, is ook niet helemaal fris!
pi_61052140
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:08 schreef Topspin het volgende:

Tis maar relatief ook hoe ongezond iets kan zijn. Wederom ook het voorbeeld van mensen die super gezond geleefd hebben en op 40 jarige leeftijd boem paff knal uit het niets dood neervallen. Daarnaast nog de mensen die op het terras zitten en dood gereden worden door een bejaarde die de macht over het stuur verliest.

Leven zit vol risico's dus dat drinken van die melk mag wat mij betreft er tussendoor net zoals het biertje zo nu en dan en dan steek ik ook maar ff nog een peuk op omdat ik het niet laten kan
Melk zorgt verhoogde kans op prostaatinfecties, prostaatkanker, verzwakt en beschadigt het sperma, zorgt voor hogere mate van botontkalking, borstkanker, interne bloedingen bij babies, enz.
pi_61052221
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Melk zorgt verhoogde kans op prostaatinfecties, prostaatkanker, verzwakt en beschadigt het sperma, zorgt voor hogere mate van botontkalking, borstkanker, interne bloedingen bij babies, enz.
Ik drink melk niet met de liters per dag, af en toe een beker of glas voor het slapen gaan en dan nog de melk in de koffie. Net zoals de rest beter met mate gedaan kan worden zoals bier en sigaretten waar ik me steeds vaker aan doe houden. Overdaad schaadt is een van mijn principes geworden en probeer ik zoveel mogelijk na te streven. Niet overdaad tot leven wekken maar proberen te voorkomen dus ook. De grenzen aangeven en dat is logisch als je volwassen bent ook.
pi_61052353
pi_61052356
4 glazen melk per week maakt de kans op allerlei kwalen al 2,5x zo groot. T is gewoon ongezond.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:19:01 #121
34793 neo567
You know who
pi_61052376
FF wat muziek tussen door, een kind met een vrouwenstem:

vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:19:39 #122
34793 neo567
You know who
pi_61052399
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
4 glazen melk per week maakt de kans op allerlei kwalen al 2,5x zo groot. T is gewoon ongezond.
En je eerste kop koffie 's ochtends zorgt voor een niet voelbare hartaanval
pi_61052469
pi_61052530
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef neo567 het volgende:

[..]

En je eerste kop koffie 's ochtends zorgt voor een niet voelbare hartaanval
Thee met theine erin is ook een drug tenzij je thee koopt zonder die drug erin. Zo is alles ongezond maar ga je dan proberen om het allemaal te voorkomen dan gaat je afweersysteem naar de klote dus dan is extreem gezond willen leven ook ongezond net zoals 10 keer per dag douchen de huid aantast totdat je exceem gaat krijgen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:25:10 #125
34793 neo567
You know who
pi_61052601
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 22:23 schreef Topspin het volgende:

[..]

Thee met theine erin is ook een drug tenzij je thee koopt zonder die drug erin. Zo is alles ongezond maar ga je dan proberen om het allemaal te voorkomen dan gaat je afweersysteem naar de klote dus dan is extreem gezond willen leven ook ongezond net zoals 10 keer per dag douchen de huid aantast totdat je exceem gaat krijgen.
Zuurdesembrood had ook voordelen meen ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')