Ja, ik heb wel iets zeer verontwaardigend in de trend van computers en zeker samenzwerings theorien, echt heel bruut, met moord of niet ? IK vind het nog steeds een thriller dat die agent smith uit de matrix die broncode heeft gemaakt:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Nee, iets van onthullende bronnen die iedereen weer op het puntje van hun stoel brengen. En dat we dan weer een gigantische discussie krijgen vol verontwaardigde reacties enzo. Al is de rust nu ook wel okee.
quote:Het verhaal van Jan Sloot lijkt onwaarschijnlijk, maar toch is het waar gebeurd. Als reparateur sleutelt hij jarenlang eenzaam in zijn achterkamer aan televisies, tot hij in 1999 plots naar buiten komt met een naar eigen zeggen? revolutionaire coderingstechniek. Hij trekt met een demonstratie naar belangstellenden, onder meer naar elektronicagigant Philips. Topman Roel Pieper gelooft zijn ogen niet: een simpele tv-technicus toont voor zijn ogen hoe hij speelfilms in uitstekende kwaliteit en zonder haperen kan afspelen... vanop een simpele chipkaart! Meer zelfs: volgens Sloot is het mogelijk een tiental films te coderen op slechts enkele kilobytes geheugenruimte.
Pieper is met verstomming geslagen. Zoiets is volgens?wetenschappers onmogelijk en toch ziet hij het live gebeuren. Hij is zo onder de indruk dat hij zijn job bij Philips opzegt en met Sloot een nieuw bedrijf opstart. Sloots?codering brengt hen tot in Silicon Valley, naar de grote investeerders, want de uitvinding is immers miljarden waard! De gevolgen voor de IT-industrie zijn niet te overzien.
Tot zondag 11 juli 1999?het noodlot een bruusk einde aan het avontuur maakt: het hart van Jan Sloot begeeft het. Sloot neemt?de broncode van zijn?uitvinding mee in zijn graf, want hij vertrouwde niemand en zou pas enkele dagen later het algoritme in een kluis deponeren.?Weg coderingsschema, weg IT-revolutie, weg miljarden.
Na vier jaar research en gesprekken met de betrokkenen schreef Journalist Eric Smit het boek De Broncode?over deze ongelofelijke gebeurtenissen, dat leest als een thriller. Het Nederlandse tv-programma Netwerk maakte een tweedelige reportage over de reconstructie van Smit, terwijl?zowel de Humanistische Omroep als Business News Radio de journalist interviewden over deze merkwaardige zaak. Op de website van De Broncode breken lezers zich intussen het hoofd over de vraag of Jan Sloot nu werkelijk een geniale uitvinding gedaan had, danwel een fantast met oplichterstalent was.
Wie oplichter: Jan Sloot?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:46 schreef Topspin het volgende:
Interessant Neo
Weet niet of hij oplichter is of niet, het verhaal is in ieder geval boekwaardig in de zin dat het in een boekvorm geschreven zou kunnen worden.
Heb ff wierrook opgestoken maar het lijkt wel een kerk te zijn nu in de tuin, deze wierrook weet ik niet wat ik van moet denken. Sterk het idee dat het kerkachtig is alsof ik nu een heilige mis aan het bijwonen ben en niet echt mijn smaak qua lucht. Dragon's blood wilde ik opsteken maar gekozen voor andere omdat die dragon's blood de vorige keer niet aanging, alsof de wierrook vochtig was ook.
Ja maar,je hebt niet eens gekekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van, leuk sensatieverhaal
Zie brood als levens energie ook in het hiernamaalsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:59 schreef Topspin het volgende:
Onze vader die in de hemel zijt. Uw naam worden geheiligd. Uw koninkrijk kome. U zult geschiedde op aarde zoals in de hemel. Geef ons heden ons dagelijks brood en verlos ons van onze zondes. AMEN.
Mag ik ook brood met een plak kaas ? Het liefst tarwebrood.
Hoe zit het met geven van dagelijks brood als de bakker om 0200 in de nacht moet opstaan om brood te bakken met duffe kop? Dan is het toch de mens die zelf het brood ter beschikking stelt?
Campina goedemorgen drinkontbijt bevat veel meer vezelsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:04 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zie brood als levens energie ook in het hiernamaals
En alles wat de bijbel zegt staat er ook maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:40 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wie zegt dat hij daarom die baan verlaten heeft. Dat staat daar ook alleen maar.
Alles is aan slijtage onderhevig, alles wat vergankelijk is is niet echt !!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:08 schreef Topspin het volgende:
Zoveel is slecht in het leven. Je kunt niet eens meer naar de stad lopen in de zomer met zon want dan krijg je rimpels door huidveroudering. "Frisse" lucht inademen is ook ongezond omdat frisse lucht niet meer bestaat en water drinken daar kan ook van alles inzitten en bij Unox spugen gefrustreerde medewerkers in de ketels.
Daarbij leef je maar 1 keer en die melk kan dan ervoor zorgen dat je 4 maanden korter leeft maar zo heb je ook mensen die kettingroken en zuipen en alsnog 110 jaar oud worden.
Tis maar relatief ook hoe ongezond iets kan zijn.
Melk zorgt verhoogde kans op prostaatinfecties, prostaatkanker, verzwakt en beschadigt het sperma, zorgt voor hogere mate van botontkalking, borstkanker, interne bloedingen bij babies, enz.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:08 schreef Topspin het volgende:
Zoveel is slecht in het leven. Je kunt niet eens meer naar de stad lopen in de zomer met zon want dan krijg je rimpels door huidveroudering. "Frisse" lucht inademen is ook ongezond omdat frisse lucht niet meer bestaat en water drinken daar kan ook van alles inzitten en bij Unox spugen gefrustreerde medewerkers in de ketels.
Daarbij leef je maar 1 keer en die melk kan dan ervoor zorgen dat je 4 maanden korter leeft maar zo heb je ook mensen die kettingroken en zuipen en alsnog 110 jaar oud worden.
Tis maar relatief ook hoe ongezond iets kan zijn. Wederom ook het voorbeeld van mensen die super gezond geleefd hebben en op 40 jarige leeftijd boem paff knal uit het niets dood neervallen. Daarnaast nog de mensen die op het terras zitten en dood gereden worden door een bejaarde die de macht over het stuur verliest.
Leven zit vol risico's dus dat drinken van die melk mag wat mij betreft er tussendoor net zoals het biertje zo nu en dan en dan steek ik ook maar ff nog een peuk op omdat ik het niet laten kan
Ik drink melk niet met de liters per dag, af en toe een beker of glas voor het slapen gaan en dan nog de melk in de koffie. Net zoals de rest beter met mate gedaan kan worden zoals bier en sigaretten waar ik me steeds vaker aan doe houden. Overdaad schaadt is een van mijn principes geworden en probeer ik zoveel mogelijk na te streven. Niet overdaad tot leven wekken maar proberen te voorkomen dus ook. De grenzen aangeven en dat is logisch als je volwassen bent ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Melk zorgt verhoogde kans op prostaatinfecties, prostaatkanker, verzwakt en beschadigt het sperma, zorgt voor hogere mate van botontkalking, borstkanker, interne bloedingen bij babies, enz.
En je eerste kop koffie 's ochtends zorgt voor een niet voelbare hartaanvalquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
4 glazen melk per week maakt de kans op allerlei kwalen al 2,5x zo groot. T is gewoon ongezond.
Thee met theine erin is ook een drug tenzij je thee koopt zonder die drug erin. Zo is alles ongezond maar ga je dan proberen om het allemaal te voorkomen dan gaat je afweersysteem naar de klote dus dan is extreem gezond willen leven ook ongezond net zoals 10 keer per dag douchen de huid aantast totdat je exceem gaat krijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef neo567 het volgende:
[..]
En je eerste kop koffie 's ochtends zorgt voor een niet voelbare hartaanval
Zuurdesembrood had ook voordelen meen ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:23 schreef Topspin het volgende:
[..]
Thee met theine erin is ook een drug tenzij je thee koopt zonder die drug erin. Zo is alles ongezond maar ga je dan proberen om het allemaal te voorkomen dan gaat je afweersysteem naar de klote dus dan is extreem gezond willen leven ook ongezond net zoals 10 keer per dag douchen de huid aantast totdat je exceem gaat krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |