abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61045150

Je zou toch bijna andere conclusies gaan trekken inplaats van te denken aan de sluitertijd.
Genieten is toegestaan!!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:35:22 #52
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61045206
Want?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:36:06 #53
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61045217
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:32 schreef Topspin het volgende:

Je zou toch bijna andere conclusies gaan trekken inplaats van te denken aan de sluitertijd.
Zoals?
pi_61045248
Die ene foto met die priester bedoel ik dus die daar staat voor een microfoon, kan zijn dat ik te snel gekeken heb ook Die onduidelijke foto. Heb maar snel en vluchtig gekeken daar omdat het topic langzaam aan het laden was door de vele foto's.

Verder geen uitleg want ik bedoelde er vrij weinig mee Zag alleen een mislukte foto en dan denken aan misvorming van degeen die op de foto staat.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:50:53 #55
34793 neo567
You know who
pi_61045560
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:36 schreef Windigo het volgende:

[..]

Zoals?
Een kruising van een man en vrouw wedden ???
pi_61045613
Zomaar tussendoor

Zij doet me altijd denken aan de film Artificial Intelligence, alsof de ouders een kunstmatig kind hebben laten ontwikkelen. Ze komt op de een of andere manier onmenselijk over. Een soort van living doll ook. Wie weet konden de ouders geen kinderen krijgen en hebben ze via een kunstmatige mens hun erfenis willen veilig stellen of hun kapitaal.

Sowieso een geval apart dat mens voor zover ze menselijke kanten heeft.

Zomaar een gedachte wat ook nog eens waar zou kunnen zijn dat ze dus echt een of andere kloon is gefabriceerd in een labaratorium. Een soort van plastic robot ook maar goed, zo komt het over hier Alsof ze niet van vlees en bloed is.

Dan is het natuurlijk afgaan op een foto, heb haar niet in het echt gezien, wie weet dat ze in het echt anders uitziet en dat de foto's op internet photoshop zijn.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:09:45 #57
34793 neo567
You know who
pi_61045866
We hebben eigenlijk helemaal geen vrije wil als je Ali mag geloven --> als je God nietvolgt dan ga je dood enzo, wat nou vrije wil?
Er is zelfs in realiteit vd bijbel geen eens een keuze vrijheid !
pi_61045884
Live and let die...
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:12:57 #59
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61045916
Die foto die je plaatst is inderdaad nogal gephotoshopped, de huid is pukkelloos en zachter gemaakt, de ogen zijn blauwer en sprankelender gemaakt, en het oogwit witter, de lippen zijn van glans voorzien en de haren ook. Niet dat zij een lelijk meisje is, maar er is wel behoorlijk aan gesleuteld.
Kan ik ook.

Een klein filmpje dat aangeeft hoe een en ander ongeveer werkt in de modellenwereld

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:14:40 #60
34793 neo567
You know who
pi_61045944
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:12 schreef ElizabethR het volgende:
Die foto die je plaatst is inderdaad nogal gephotoshopped, de huid is pukkelloos en zachter gemaakt, de ogen zijn blauwer en sprankelender gemaakt, en het oogwit witter, de lippen zijn van glans voorzien en de haren ook. Niet dat zij een lelijk meisje is, maar er is wel behoorlijk aan gesleuteld.
Kan ik ook.
Ik dacht het al...

[ Bericht 0% gewijzigd door neo567 op 22-08-2008 18:20:03 ]
pi_61045989
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:12 schreef ElizabethR het volgende:
Kan ik ook.
Vind dat die photoshop het nep maakt dus vanzelf minder aantrekkelijk omdat ik weet dat het niet echt is. Geef me dan maar een foto van een mooie vrouw waar het puur natuur is. Ook vrouwen die overdadig zijn met make-up kan ik niet altijd waarderen. Een schilderij zoals Eminem het soms noemt als vrouwen 3 cm dik van alles erop smeren Dan heb ik het dus over extreme gevallen waar je duidelijk ziet dat het zowat een schilderij is geworden.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:38:49 #62
34793 neo567
You know who
pi_61046389
Nog ff over die REM slaap:

You won't believe the things I've seen
Far beyond your wildest dreams
I've seen chaos and order reign supreme
I've seen the beauty of the universe
so peaceful and serene
in seconds turn to violence and screams

I've seen true genius, too often to lose the meaningless
appreciation of this mediocre nation
I've heard the mind is repetition,
of empty words without tradition
Turned original verbs into submission
I smelled this malignerance addiction,
but I guess I wouldn't be right
if I said the blunt was like a baby pipe
There ain't gon' be no revolution tonight
Half of my warriors as high as a kite
Lost and they lost all they fight
And I've tasted, the bitter tragedy of lives wasted
And men who glimpsed the darkness inside, but never faced it
And it's a shame that most of y'all are followin sheep
Wallowin deeper than the darkness, you're fallin asleep

[Chorus:]
so peaceful and serene

I've seen and experienced things
that'll push the average to the edge and swan dive to death
I'm two guys, multiplied by ninety-three guys
Evenly balanced seein evil equally in each eye now
Maybe I'm the most thorough worker on the job to you
or maybe I'm the one, who was plottin to rob you
The fear of this beatdown, the women on no cash to floss
makes most of y'all hustle ya ass off
From nothin to two mill', in five years I'll live to see it
vanish in six months, with no tears believe it
I'll rock, twenty-eight years before the Feds can lay a trace
See they plan is to erase me, just to replace me

Life! Your heart is one with your brain
Emotional or reason, now which one do you obey?
Life! Somebody callin you insane
When overwhelmed and blessed, burst in tears of happiness

Yo, yo, I've seen relationships that's so sick
Life long friendships so cha-o-tic
Thug cat bangin this chick but won't kiss
Drinkin her spit, when coppin a fix for dope bliss
I got a knife and a bat, to bust your brain, put a knife in your back
"Once in the Life" I was trifle like that
like my man Troy, who lost his days
shootin dice on worldly ways
and ended up in a early grave
Because once in a lifetime is rough
Twice in a lifetime you combat the ghost of mistrust
Mentally cuffed, thrust by a cop thinkin he tough
You bust, Amadou Diallo is us, and what
now I'm on my knees, beggin' "God, please!
Save me from the fires of hell!
Let water water soul prevail" - cos I can't take no more
Who's that knockin, at, my door?
Is that you, Pete from Cobb's Creek, who died in my sleep?
We was playin for fun, now it's keeps
Like my man Mark I beat to death wrapped in a carpet
and left in the garbage, now that's cold-hearted
Ask Book he saw it, "Yo black I ain't seen (shit)
Kids in the 6, they flip for nonsense"
Poke an icepick, smokin that (shit) since preschool fool
and packin a tool, (fuck you) Mom Dukes it's cool

[Chorus:]
so peaceful and serene

Life! Your heart is one with your brain
Emotional or reason, now which one do you obey?
Life! Somebody callin you insane
When overwhelmed and blessed, burst in tears of happiness
pi_61046427
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:09 schreef neo567 het volgende:
We hebben eigenlijk helemaal geen vrije wil als je Ali mag geloven --> als je God nietvolgt dan ga je dood enzo, wat nou vrije wil?
Er is zelfs in realiteit vd bijbel geen eens een keuze vrijheid !
Tja, onrecht kan niet eeuwig blijven bestaan. Dat is niet eerlijk tegenover de mensen die wel van rechtvaardigheid houden.
pi_61046490
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Tja, onrecht kan niet eeuwig blijven bestaan. Dat is niet eerlijk tegenover de mensen die wel van rechtvaardigheid houden.
Het leven is niet eerlijk, kijk maar naar die doping-gevallen in de tour bijvoorbeeld. Wil je eerlijkheid dan moet je elders zijn omdat er overal wel ergens wordt vals gespeeld. Valt er winst te boeken dan wordt er ook altijd wel over lijken gegaan zo nu en dan gelukkig niet constant.
pi_61046550
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:44 schreef Topspin het volgende:

[..]

Het leven is niet eerlijk, kijk maar naar die doping-gevallen in de tour bijvoorbeeld. Wil je eerlijkheid dan moet je elders zijn omdat er overal wel ergens wordt vals gespeeld. Valt er winst te boeken dan wordt er ook altijd wel over lijken gegaan zo nu en dan gelukkig niet constant.
Als iedereen eerlijk zou zijn, zou het leven al een stuk eerlijker zijn. Daarom is Gods koninkrijk niet van deze wereld. Alleen zij die van eerlijkheid en rechtvaardigheid houden zullen daar komen.
pi_61046611
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Als iedereen eerlijk zou zijn, zou het leven al een stuk eerlijker zijn. Daarom is Gods koninkrijk niet van deze wereld. Alleen zij die van eerlijkheid en rechtvaardigheid houden zullen daar komen.
Denk dat een situatie waar 100 procent eerlijkheid heerst niet mogelijk is, zou er optimale eerlijkheid zijn dan zou je wat krijgen wat tegenstrijdig is daaraan dus dan krijg je weer een ander probleem. Nogmaals geloof ik niet in een ideale of perfecte situatie zelfs niet in een zogenaamde hemel waar alles vredig is. Optimale vrede zal vanzelf leiden tot problemen want er is altijd wel een probleem te krijgen of te vinden, zelfs al is het een paradijs. Geloof dus ook niet in een paradijs omdat het te perfect klinkt in mijn oren. Zodra iets te perfect klinkt denk ik dat het niet levensvatbaar is dus ook uit elkaar kan vallen of in kan storten.

Denk overigens niet dat ik het laat ga maken online, zometeen op de bank liggen denk ik. Begin wat loom te worden.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:51:30 #67
34793 neo567
You know who
pi_61046645
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:49 schreef Topspin het volgende:

[..]

Denk dat een situatie waar 100 procent eerlijkheid heerst niet mogelijk is, zou er optimale eerlijkheid zijn dan zou je wat krijgen wat tegenstrijdig is dus dan krijg je weer een ander probleem. Nogmaals geloof ik niet in een ideale of perfecte situatie zelfs niet in een zogenaamde hemel waar alles vredig is. Optimale vrede zal vanzelf leiden tot problemen want er is altijd wel een probleem te krijgen, zelfs al is het een paradijs. Geloof dus ook niet in een paradijs omdat het te perfect klinkt in mijn oren. Zodra iets te perfect klinkt denk ik dat het niet levensvatbaar is dus ook uit elkaar kan vallen of in kan storten.
Idd de systemen bedacht (zoals communisme enz) zijn goed, maar de mens is gewoonweg slecht, Greed get's them all in the end !!
pi_61046714
Denk dat niet eens de mens slecht is maar het zogenaamde systeem waar de mens in leeft en waar de mens zich door laat beinvloeden omdat er geen ontsnappen aan is. Stap je uit de maatschappij dan ben je al snel hopeloos verloren. Je zou in geval van genoeg geld een huisje op het platteland kunnen kopen ergens in the middle of nowhere maar ook zo'n eenzaam bestaan kan niet iedereen tegen. Mensen die geboren zijn als sociale dieren en soms zelfs verslaafd lijken te zijn aan sociale contacten alsof het in de natuur ligt.

Mensen die niet alleen kunnen zijn die zijn er in overvloed. Mensen die geen moment alleen kunnen zijn want dan breekt de paniek los.
pi_61046879
Hoe ik tegen het leven aankijk samengevat.

Je wordt geboren zonder dat je echt zelf kunt kiezen, je komt terecht in een wereld waar het draait om studeren en werken, doe je niet mee dan ben je in de ogen van de werkenden een nietsnut en heb je geen recht op leven. Je hebt dan nog de mensen die van hun hobby werk maken zoals zangers, schrijvers, dichters, acteurs, script-schrijvers en nog meer van dat soort mensen die bakken geld verdienen met niets doen omdat het hobby is. Dan heb je nog de mensen die aan de lopende band staan met tegenzin en amper betaald krijgen plus nog de directeur die in zijn lekkere stoel aan de whisky is plus dikke sigaren rookt, om maar te zwijgen van die top-functionarissen die 4 miljoen krijgen om te vertrekken bij een bedrijf terwijl ze jaren lang totaal niet goed hun werk gedaan hebben. De zogenaamde zakkenvullers die teren op het bedrijf waar ze werkzaam zijn geweest.

Een werkmaatschappij en consumptiemaatschappij waar je in terecht komt als het ware, dan nog de bureaucratie waarbij je 10 formulieren moet invullen om een klein ding aan het lopen te krijgen. Dan nog de moderne ziektes als burn-out, depressie en overspannen zijn door een druk leven wat vaak status betekend. Het drukke werkleven en sociale leven dus dat status inhoudt, niet de ziektes.

En dan is het moeten deelnemen tenzij je de lotto wint en gaat vertrekken naar een vakantie-oord.

Ben je dan uitgevallen door een burn-out dan heb je de stempel en zijn je kansen verspeeld. 1 fout maken en je hele leven de stempel moeten dragen. Daarnaast nog al die etiketten en stempels die mensen onderling opplakken naast de overheid of instellingen die er officieel mee smijten.

Alsnog bevalt het me hier wel op deze planeet, dus ik neem me nog een biertje omdat het weekend is Straks koffie en dan slaapthee Ignorance is a bliss daarom dat ik niet altijd mezelf focus op zaken die fout kunnen worden gezien, liever doe ik dan alsof mijn neus bloedt om zodoende tijd over te houden voor de zaken die wel vreugde scheppen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Topspin op 22-08-2008 19:07:46 ]
pi_61047140
Overigens zullen er vast en zeker meer beroepen zijn waar mensen een hobby aan hebben. Beroep als vrije tijdsbesteding zal het dan al snel zijn in een aantal gevallen. Maar genoeg mensen ook die puur en alleen werken om brood op de plank te krijgen dus als verplichting om een gezin te onderhouden.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:14:13 #71
34793 neo567
You know who
pi_61047192
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:01 schreef Topspin het volgende:
Hoe ik tegen het leven aankijk samengevat.

Je wordt geboren zonder dat je echt zelf kunt kiezen, je komt terecht in een wereld waar het draait om studeren en werken, doe je niet mee dan ben je in de ogen van de werkenden een nietsnut en heb je geen recht op leven. Je hebt dan nog de mensen die van hun hobby werk maken zoals zangers, schrijvers, dichters, acteurs, script-schrijvers en nog meer van dat soort mensen die bakken geld verdienen met niets doen omdat het hobby is. Dan heb je nog de mensen die aan de lopende band staan met tegenzin en amper betaald krijgen plus nog de directeur die in zijn lekkere stoel aan de whisky is plus dikke sigaren rookt, om maar te zwijgen van die top-functionarissen die 4 miljoen krijgen om te vertrekken bij een bedrijf terwijl ze jaren lang totaal niet goed hun werk gedaan hebben. De zogenaamde zakkenvullers die teren op het bedrijf waar ze werkzaam zijn geweest.

Een werkmaatschappij en consumptiemaatschappij waar je in terecht komt als het ware, dan nog de bureaucratie waarbij je 10 formulieren moet invullen om een klein ding aan het lopen te krijgen. Dan nog de moderne ziektes als burn-out, depressie en overspannen zijn door een druk leven wat vaak status betekend. Het drukke werkleven en sociale leven dus dat status inhoudt, niet de ziektes.

En dan is het moeten deelnemen tenzij je de lotto wint en gaat vertrekken naar een vakantie-oord.

Ben je dan uitgevallen door een burn-out dan heb je de stempel en zijn je kansen verspeeld. 1 fout maken en je hele leven de stempel moeten dragen. Daarnaast nog al die etiketten en stempels die mensen onderling opplakken naast de overheid of instellingen die er officieel mee smijten.

Alsnog bevalt het me hier wel op deze planeet, dus ik neem me nog een biertje omdat het weekend is Straks koffie en dan slaapthee Ignorance is a bliss daarom dat ik niet altijd mezelf focus op zaken die fout kunnen worden gezien, liever doe ik dan alsof mijn neus bloedt om zodoende tijd over te houden voor de zaken die wel vreugde scheppen.
Stel je voor dat je Neo uit de matrix zou zijn en overal agents (o.a. diana --> mythologie) zou zien, eerst hoor je ze in je kop en vervolgens zie/merk je die eikels om je heen op, hahaha, dan is er weinig ingorance meer over hoor!
Elke stap die je zet wordt ge-anticipeert (alsof de roddelpers achter je aan zit ), en niemand die je gelooft
pi_61047232
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 18:49 schreef Topspin het volgende:

[..]

Denk dat een situatie waar 100 procent eerlijkheid heerst niet mogelijk is, zou er optimale eerlijkheid zijn dan zou je wat krijgen wat tegenstrijdig is daaraan dus dan krijg je weer een ander probleem. Nogmaals geloof ik niet in een ideale of perfecte situatie zelfs niet in een zogenaamde hemel waar alles vredig is. Optimale vrede zal vanzelf leiden tot problemen want er is altijd wel een probleem te krijgen of te vinden, zelfs al is het een paradijs. Geloof dus ook niet in een paradijs omdat het te perfect klinkt in mijn oren. Zodra iets te perfect klinkt denk ik dat het niet levensvatbaar is dus ook uit elkaar kan vallen of in kan storten.

Denk overigens niet dat ik het laat ga maken online, zometeen op de bank liggen denk ik. Begin wat loom te worden.
Als je er niet in gelooft houdt het op. Als je er wel in gelooft en er naar handelt, zal je geloof zich bewijzen als waarheid.
pi_61047234

Matrix geloof ik niet helemaal in meer eerlijk gezegd, geloof wel dat mensen onderling elkaar in de gaten kunnen houden maar ook niet extreem dat ze je afluisteren tenzij het de overheid is die alle gesprekken willen vastleggen. Geloof dus meer in het zichtbare hoewel het in de matrix ook zichtbaar was natuurlijk alleen anders.

Als iemand bovennatuurlijk belangrijk zou zijn om de wereld te redden van slavernij dan zou het eventueel wel zo kunnen zijn dat er agents op je afkomen maar goed, hou me er niet echt mee bezig ondanks dat ik the matrix wel kon waarderen als film
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:20:08 #74
34793 neo567
You know who
pi_61047329
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:16 schreef Topspin het volgende:

Matrix geloof ik niet helemaal in meer eerlijk gezegd, geloof wel dat mensen onderling elkaar in de gaten kunnen houden maar ook niet extreem dat ze je afluisteren tenzij het de overheid is die alle gesprekken willen vastleggen. Geloof dus meer in het zichtbare hoewel het in de matrix ook zichtbaar was natuurlijk alleen anders.
Zijn vraag is: Wat is de Matrix? Als hij ook nog opgepakt wordt door mysterieuze agenten die hem om codes vragen en die vreemde dingen met hem uithalen, wil hij maar al te graag een grote stap wagen om achter het antwoord van zijn vraag te komen. Hij wordt door Morpheus (Laurance Fishburne) overgehaald met hem samen te ontdekken wat de Matrix is. Dat hij daarna niet meer terug kan naar zijn oude vertrouwde leven neemt hij op de koop toe, al heeft hij daar in een later stadium spijt van. De Matrix is een computer programma welke gerund wordt door machtige machines die de wereld in de hand hebben. Zij hebben de energie nodig die mensen produceren in hun "levensproces". Om deze energie te krijgen wordt ieder mens kunstmatig in leven gehouden en aan een grote computer verbonden welke een computerprogramma draait, nl. het alledaagse leven in 1999. Als Neo erachter komt dat het echter al 2199 is hij dus nooit echt geleefd heeft is hij niet blij. Morpheus is ervan overtuigd dat Neo "de Ene" is. Diegene die ervoor kan zorgen dat de Matrix vernietigd wordt. Hij moet het dan echter wel opnemen tegen de agenten die de Matrix in het leven geroepen hebben om mensen zoals Neo op te sporen. Deze agenten zijn tot alles in staat, kunnen niet sterven en nemen iedere willekeurige gedaante aan. Morpheus is ervan overtuigd dat Neo ook al deze kwaliteiten heeft, hij moet alleen wat oefenen!

Zo gek is die mind google niet eens

Als antwoord op jou video:

[ Bericht 5% gewijzigd door neo567 op 22-08-2008 19:25:50 ]
pi_61047544
Ik denk dat er eerder een spontane guru meditation error aanwezig is in het menselijke brein en de realiteit, dat er van nature een storing aanwezig is dus dat deja vus ontstaan doordat hersens niet goed aansluiten op de realiteit en omgeving of universum.

Kan dan verder gaan zoeken naar een reden dat het bewust gebeurt en dat zou misschien ook mogelijk kunnen zijn, dat we erin gezet zijn geworden als kwelling maar dat gaat me soms tever als ik zo denk. Tijden wel bezig geweest met "filosoferen" over the matrix maar nu denk ik dat het allemaal spontane errors zijn in het leven waardoor dus nogmaals die deja-vus optreden.

pi_61047567
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Als je er niet in gelooft houdt het op. Als je er wel in gelooft en er naar handelt, zal je geloof zich bewijzen als waarheid.
Wat is waarheid? De waarheid lijkt soms niet te bestaan en kan op veel manieren worden uitgelegd Ieder mens met een eigen waarheid zo komt het ook over en dan grotere waarheden die weer sub-waarheden in zich hebben en zo is de hele waarheid iets dat erg diep kan gaan. Een simpele waarheid die je kunt samenvatten bestaat denk ik niet. Het is een grote chaos vaak ook.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:33:15 #77
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61047637
Zo, mijn eten is goed gelukt Ik kom er weer gezellig bij
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:33:48 #78
34793 neo567
You know who
pi_61047653
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:28 schreef Topspin het volgende:
Ik denk dat er eerder een spontane guru meditation error aanwezig is in het menselijke brein en de realiteit, dat er van nature een storing aanwezig is dus dat deja vus ontstaan doordat hersens niet goed aansluiten op de realiteit en omgeving of universum.
Je kent die f test toch?

http://home.wanadoo.nl/fesheerlen/onzin/fffvrbld.htm
pi_61047719
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:33 schreef neo567 het volgende:

[..]

Je kent die f test toch?

http://home.wanadoo.nl/fesheerlen/onzin/fffvrbld.htm
Inderdaad al eens gedaan die test, ook eerste keer de OF niet geteld, daarna wel geteld omdat ik wist dat ik ze moest tellen.

Kan zijn dat het woord of zo vaak gebruikt wordt dat mensen het niet tellen Dat het woord of te normaal is ofzo.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:38:23 #80
34793 neo567
You know who
pi_61047759
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:36 schreef Topspin het volgende:

[..]

Inderdaad al eens gedaan die test, ook eerste keer de OF niet geteld, daarna wel geteld omdat ik wist dat ik ze moest tellen.

Kan zijn dat het woord of zo vaak gebruikt wordt dat mensen het niet tellen Dat het woord of te normaal is ofzo.
Jaja smoesjes, dat is gewoon een gaatje in onze realitijds waarneming, bizar !
pi_61047838
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:38 schreef neo567 het volgende:

[..]

Jaja smoesjes, dat is gewoon een gaatje in onze realitijds waarneming, bizar !
Wie weet is het woordje of te vaag ook, dat het staat voor twijfel en dat mensen daarom de F van of niet tellen.

Blaffende honden Er is hier een hond in de buurt aan het blaffen constant maar door en door en door, krijg er dus weer een storing in de zender van. Sommige honden kunnen me het bloed onder de nagels vandaan halen, mijn eigen hond blaft dan ook zo nu en dan maar niet constant door en door alsof hij compleet dol is in de kop.
pi_61047863
Door een technische fout is deze post niet op de juiste plaats veschenen.
Daarom nog maar eens:

Ik zal me hier wel niet geliefd maken met de volgende opmerking:

Met de stelling: al het occulte is luciferiaans ben ik het eens.

Maar ik vind bepaald niet alleen het occulte luciferiaans, maar het occulte wel in het bijzonder.

Hierbij vat ik luciferiaans niet in positieve zin op maar ook niet als een bepaalde entiteit maar om het min of meer esoterisch te zeggen meer als een vibratie.

Bonafide mysteriescholen wil ik niet onder de noemer occult plaatsen, integendeel.

Vraag: wat zijn dan bonafide mysteriescholen?
Antwoord: daar ga ik niet over oordelen.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:43:11 #83
34793 neo567
You know who
pi_61047871
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:41 schreef Topspin het volgende:

[..]

Wie weet is het woordje of te vaag ook, dat het staat voor twijfel en dat mensen daarom de F van of niet tellen.

Blaffende honden Er is hier een hond in de buurt aan het blaffen constant maar door en door en door, krijg er dus weer een storing in de zender van. Sommige honden kunnen me het bloed onder de nagels vandaan halen, mijn eigen hond blaft dan ook zo nu en dan maar niet constant door en door alsof hij compleet dol is in de kop.
Keihard ZIT schreeuwen
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:45:05 #84
34793 neo567
You know who
pi_61047912
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef kleinduimpje3 het volgende:
Door een technische fout is deze post niet op de juiste plaats veschenen.
Daarom nog maar eens:

Ik zal me hier wel niet geliefd maken met de volgende opmerking:

Met de stelling: al het occulte is luciferiaans ben ik het eens.

Maar ik vind bepaald niet alleen het occulte luciferiaans, maar het occulte wel in het bijzonder.

Hierbij vat ik luciferiaans niet in positieve zin op maar ook niet als een bepaalde entiteit maar om het min of meer esoterisch te zeggen meer als een vibratie.

Bonafide mysteriescholen wil ik niet onder de noemer occult plaatsen, integendeel.

Vraag: wat zijn dan bonafide mysteriescholen?
Antwoord: daar ga ik niet over oordelen.
oor-delen, leuke woordspeling als je alles moet lezen
pi_61048066
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef neo567 het volgende:

[..]

Keihard ZIT schreeuwen
Baasje heeft de hond al tot orde geroepen gelukkig

Ook opgevoerde scooters kan ik gestoord van worden, alsof het diep doordringt via de oren richting het deel van de hersens dat op tilt slaat. Zo kunnen ook vliegen me op de wekker werken maar dat zal wel allemaal onder de zondelast van deze wereld behoren

Kan zijn dat ik mezelf dan in de weg zit maar soms is het echt zo zoals osdorp posse rapt "Want ik irriteer me keer op keer tot ik ooit eens explodeer". Ben geen compleet lopende tijdbom maar op momenten dat ik rust verlang heb ik geen behoefte aan lawaai en vliegen die me stalken en nog meer geneuzel.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:52:25 #86
34793 neo567
You know who
pi_61048095
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:51 schreef Topspin het volgende:

[..]

Baasje heeft de hond al tot orde geroepen gelukkig

Ook opgevoerde scooters kan ik gestoord van worden, alsof het diep doordringt via de oren richting het deel van de hersens dat op tilt slaat. Zo kunnen ook vliegen me op de wekker werken maar dat zal wel allemaal onder de zondelast van deze wereld behoren
Een gevoelige microfoon, heb ik ook last van
pi_61048171
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:52 schreef neo567 het volgende:

[..]

Een gevoelige microfoon, heb ik ook last van
Bij mij is het ook overactiviteit in de hersens en dat de hersens alles te vlot registreren. Vlotte informatie-verwerking kwam uit een test die ik gedaan heb en dan kan een te vlotte informatieverwerking betekenen dat er TILT komt te staan zoals flipperkasten ook op tilt slaan.

Ontbreken van een buffer kwam nog naar voren, dat alles snel op me afkomt en dat ik dan vlot aan het verwerken ben van informatie zo nu en dan. Op tijden dat ik niet 100 procent aanwezig ben lijkt het een oase van rust te zijn en dan geniet ik eens zoveel van die rust omdat ik het verschil opmerk tussen onrust en rust. Zoals ik vaker schrijf dat +60 onrust en dan +60 rust een verschil is van 120. Is het altijd 0 rust dan is de winst slechts 60 dus daarom dat ik meer kan genieten van rust als rust aanwezig is.

Het brein dat zo complex gemaakt is ook, soms denk ik wel eens waarom moet het zo complex zijn terwijl aangetoond is dat eenvoud veel beter functioneert zoals philips met sense en simplicity. Evolutie die te complex in werking is gesteld en dan het brein dat steeds complexer wordt van generatie op generatie. Alsof het ontwikkelen van de mens door de jaren heen ook problemen kan opleveren net zoals ontwikkeling van de maatschappij en de wereld an sich voor nieuwe problemen kan zorgen. Dat ontwikkeling niet altijd goed hoeft uit te pakken ook. Niet om meteen weer over die ADHD kinderen te spreken die uit bosjes eruit schieten maar mocht het zo zijn dat ADHD echt super vaak voorkomt dan is het in mijn ogen een bewijs dat het brein fout bezig is met ontwikkelen van generatie op generatie.

[ Bericht 10% gewijzigd door Topspin op 22-08-2008 20:01:04 ]
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:59:45 #88
34793 neo567
You know who
pi_61048262
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:56 schreef Topspin het volgende:

[..]

Bij mij is het ook overactiviteit in de hersens en dat de hersens alles te vlot registreren. Vlotte informatie-verwerking kwam uit een test die ik gedaan heb en dan kan een te vlotte informatieverwerking betekenen dat er TILT komt te staan zoals flipperkasten ook op tilt slaan.

Ontbreken van een buffer kwam nog naar voren, dat alles snel op me afkomt en dat ik dan vlot aan het verwerken ben van informatie zo nu en dan. Op tijden dat ik niet 100 procent aanwezig ben lijkt het een oase van rust te zijn en dan geniet ik eens zoveel van die rust omdat ik het verschil opmerk tussen onrust en rust.

Het brein dat zo complex gemaakt is ook, soms denk ik wel eens waarom moet het zo complex zijn terwijl aangetoond is dat eenvoud veel beter functioneert zoals philips met sense en simplicity.

Er is ook een schaal volgens mij van denk-snelheid, weet alleen niet meer hoe die heet, maar zie je hoofd als een kantoortje waar allerij info binnen komt, en als je die niet zo snel kan ordenen, tja dan weet ik het ook niet, mischien yoga ofzo ?
pi_61048363
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:56 schreef Topspin het volgende:

[..]

Ontbreken van een buffer kwam nog naar voren, dat alles snel op me afkomt en dat ik dan vlot aan het verwerken ben van informatie zo nu en dan. Op tijden dat ik niet 100 procent aanwezig ben lijkt het een oase van rust te zijn en dan geniet ik eens zoveel van die rust omdat ik het verschil opmerk tussen onrust en rust. Zoals ik vaker schrijf dat +60 onrust en dan +60 rust een verschil is van 120. Is het altijd 0 rust dan is de winst slechts 60 dus daarom dat ik meer kan genieten van rust als rust aanwezig is.

Het brein dat zo complex gemaakt is ook, soms denk ik wel eens waarom moet het zo complex zijn terwijl aangetoond is dat eenvoud veel beter functioneert zoals philips met sense en simplicity. Evolutie die te complex in werking is gesteld en dan het brein dat steeds complexer wordt van generatie op generatie. Alsof het ontwikkelen van de mens door de jaren heen ook problemen kan opleveren net zoals ontwikkeling van de maatschappij en de wereld an sich voor nieuwe problemen kan zorgen. Dat ontwikkeling niet altijd goed hoeft uit te pakken ook. Niet om meteen weer over die ADHD kinderen te spreken die uit bosjes eruit schieten maar mocht het zo zijn dat ADHD echt super vaak voorkomt dan is het in mijn ogen een bewijs dat het brein fout bezig is met ontwikkelen van generatie op generatie.
Waar kan je die test doen?

Defecte breinen zijn het gevolg van degeneratie als gevolg vd zondeval ipv evolutie/onwikkeling.
pi_61048478
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waar kan je die test doen?
Het was een intelligentie-test meer om te kijken hoe ik reageer op opdrachten en hoe snel ik opdrachten maak. Heb 3 uur in een kamer gezeten waar ik opdrachten moest doen. Ook een opdracht waar het woord groen in rode letters staat afgedrukt en dan moest ik 100 keer een lijst hardop opzeggen met de woorden van kleuren in een andere kleur gedrukt. Eerst in het zwart de kleuren opnoemen zonder dat het lettertype gekleurd was om vervolgens alles overhoop te gooien zodat ik de kluts kwijt kon raken wat niet gebeurde. Zo snel mogelijk en vervolgens zat die vrouw met stopwatch de tijd op te meten. Moest nog via een tape-recorder een lijst van 40 woorden in het geheugen prenten en vervolgens opnoemen nadat de tape-recorder was afgelopen en ook dat 5 keer moeten doen om te kijken of ik de 5e keer alles in het geheugen had zitten. Nog meer opdrachten moeten doen en daarnaast nog persoonlijkheidsonderzoek.

Was dus snel met alles maar ook kwam naar voren dat er een buffer ontbrak, moet eens navragen hoe ze daarbij komen. Kan zijn dat het uit die vragenlijsten is gekomen. Minstens 2000 vragen moeten invullen ook.
pi_61048513
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 19:59 schreef neo567 het volgende:

[..]

Er is ook een schaal volgens mij van denk-snelheid, weet alleen niet meer hoe die heet, maar zie je hoofd als een kantoortje waar allerij info binnen komt, en als je die niet zo snel kan ordenen, tja dan weet ik het ook niet, mischien yoga ofzo ?
Soms is er helemaal geen informatie nodig om gestressed van te worden hier, alleen al de energie in het hoofd en de energie in de kosmos verwerken kan al stress opleveren maar gelukkig niet altijd. Ben rustiger dan ooit door ademhalingsoefeningen, meditatie en door het ouder worden
pi_61048533
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Defecte breinen zijn het gevolg van degeneratie als gevolg vd zondeval ipv evolutie/onwikkeling.
Geloof ik niet dat het met geloof te maken heeft maar dat is mijn waarheid Komt door genen en nog meer, een foutje in de genen en je bent vaak al het zakje. Zo heeft niemand perfecte genen volgens mij maar de een wat meer last ervan dan de ander. Het genetisch materiaal is ook iets waar ik me wel eens in wil verdiepen, volgens mij ook niet in 1 A4'tje samen te vatten.

Biologische vatbaarheid speelt mee, gevoeligheid voor licht en wisseling van de seizoenen waar een mens onrustig van kan worden en ga zo door. Het zit dus in grote mate in de natuur ook.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:14:01 #93
34793 neo567
You know who
pi_61048650
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:09 schreef Topspin het volgende:

[..]

Geloof ik niet dat het met geloof te maken heeft maar dat is mijn waarheid Komt door genen en nog meer, een foutje in de genen en je bent vaak al het zakje. Zo heeft niemand perfecte genen volgens mij maar de een wat meer last ervan dan de ander. Het genetisch materiaal is ook iets waar ik me wel eens in wil verdiepen, volgens mij ook niet in 1 A4'tje samen te vatten.

Biologische vatbaarheid speelt mee, gevoeligheid voor licht en wisseling van de seizoenen waar een mens onrustig van kan worden en ga zo door. Het zit dus in grote mate in de natuur ook.
Dat klopt helemaal!
De winters zijn lang en donker en dan krijg je van de zomer een blij gevoel --> dan wordt het langer licht, werkt psychologisch
pi_61048755
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:14 schreef neo567 het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal!
De winters zijn lang en donker en dan krijg je van de zomer een blij gevoel --> dan wordt het langer licht, werkt psychologisch
Zoiets ja Plus nog serotine stofjes in de hersens die worden gestimuleerd door het daglicht. Hersens gaan wat sneller draaien en het goede gevoel neemt toe en de mens komt meer tot leven.

Overigens heb ik zin in de donkere dagen Ben toe aan een winterslaap want de winter betekend rust in mijn stemming.
pi_61048777
Dit topic heeft peper nodig.
pi_61048818
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Peper is luciferiaans want mensen staan in vuur en vlam bij het eten van spaanse peper
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:22:35 #97
34793 neo567
You know who
pi_61048867
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:18 schreef Topspin het volgende:

[..]

Zoiets ja Plus nog serotine stofjes in de hersens die worden opgevangen door het daglicht.
Wat ik wel wonderlijk vind is hoe klein alles wat je ziet gemaakt wordt, en ook nogges wordt omgekeerd in de oogzenuw, onderweg !!!
Hoe groot is alles echt?
En zonder licht zou alles donker zijn, zoals 's nachts; ik denk ook wanneer je een deja vu hebt,
dat er in je droom op de tom-tom zeg maar een lichtje wordt geschenen,
dat de lantaarn palen ff aangaan en dat er een aanpassing gebeurt,
zodra je loopt en je hebt een deja vu kan dat zo'n moment zijn die je herinnert uit je slaap (al dan niet REM)
pi_61048898
Ziehier hoe duivels de creatie van God is

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hersens

http://nl.wikipedia.org/wiki/Menselijke_hersenen

Een grote kwelling

De menselijke hersenen (hierna: hersenen) zijn een extreem complex orgaan; ze zijn opgebouwd uit vele tientallen miljarden zenuwcellen (neuronen) waarvan elk in verbinding staat met een groot aantal andere zenuwcellen, soms vele duizenden.

Ik denk maar zo, als ik vele tientallen miljarden zenuwcellen in mijn hoofd heb zitten dan is het logisch dat ik zenuwachtig kan worden van vliegen en lawaai plus nog veel meer
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:24:21 #99
34793 neo567
You know who
pi_61048915
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 20:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Lappen tekst
pi_61049041
Nee, iets van onthullende bronnen die iedereen weer op het puntje van hun stoel brengen. En dat we dan weer een gigantische discussie krijgen vol verontwaardigde reacties enzo. Al is de rust nu ook wel okee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')