abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:24:15 #251
34793 neo567
You know who
pi_61084828
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:18 schreef Topspin het volgende:

[..]

And the director

Over ziel, soms lijken de hersens aangestuurd te worden door een of andere kracht die ervoor zorgt dat ik vooruit blijf gaan inplaats van dat ik de handdoek in de ring gooi en levensmoe ga worden. Alsof er in het lichaam zelf een of andere kracht zit die een soort van ziel kan zijn. Mind body and soul maar dat klopt dan niet omdat het lichaam dus ervoor zorgt dat er kracht en energie naar voren komt. Vraag me dus af wat de functie van de ziel is wanneer het lichaam zelf energie in zich heeft. Denk dan dat de kracht van de ziel te verwaarlozen is als vooruitstuwende kracht. Of de ziel ontstaat door lichaamskracht. Toch eens een boek gaan lezen erover. In de bibliotheek ligt een boek "De spiegel van de ziel". Een boek van 2000 pagina's maar volgens mij lees ik dat niet uit als er erg diep wordt gespit en de kans dat ik ga afdwalen erin zit.

Dacht vroeger ook vaker aan het grote leven dat zelf een soort van kracht in zich heeft zitten. Dat het grote omringende leven de kleinere levens vooruit laat leven en dan de kleinere levens die mee moeten gaan in het grote leven en het grote leven moeten bijbenen anders struikel je over de kop, en dan weer jezelf laten meesleuren door het grote leven alsof je in een boot zit op een rivier. Ali zou die kracht van het grote God kunnen noemen, ik noem het het collectieve leven en sommigen weer het collectieve bewustzijn of iets dergelijks.
Ik zou willen vragen --> ken je die film DEJA VU, met denzel washington,dat is zo'n superfilm

Luister wat er (in het begin vooral)gezegd wordt in die trailer

'T wordt allemaal een beetje matrix achtig

[ Bericht 5% gewijzigd door neo567 op 24-08-2008 14:29:52 ]
pi_61084853
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:24 schreef neo567 het volgende:

[..]

Ik zou willen vragen --> ken je die film DEJA VU, met denzel washington,dat is zo'n superfilm
Film 2 keer gezien Goede film, wil hem nog eens zien want ben weer de helft vergeten. Sommige films blijven hangen en sommigen niet. De films die niet blijven hangen vind ik vaak de beste omdat ik die films vaker kan kijken zonder dat ik weet hoe de film precies gaat.
Genieten is toegestaan!!!
pi_61084946
Ben me nu aan het visualiseren dat ik op een boot zit ergens op een rivier die de boot laat meegaan, ff mezelf laten meestromen in het leven denkbeeldig wat ervoor zorgt dat de ervaring werkelijkheid laat worden een beetje. Meegaan met het leven inplaats van tegen de richting in gaan is het dus ook, ook meegaan in de tijd alsof de tijd als het ware in leven is en niet alleen bedacht is door de mens om zaken duidelijk te maken qua afspraken.

Kan ook visualiseren dat ik heel hard naar beneden val of heel snel omhoog vlieg wat weer een ander gevoel kan opwekken.

Meegaan met het leven zou nu moeten betekenen dat ik ff met de hond ga lopen. Zou ik zin hebben om in de natuur een terrasje te pakken met boek dan zou ik dat ook direct moeten doen zonder aarzeling. Go with the flow klinkt erg cliche, eerder meegaan op de boot.
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:31:34 #254
34793 neo567
You know who
pi_61084969
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:30 schreef Topspin het volgende:
Ben me nu aan het visualiseren dat ik op een boot zit ergens op een rivier die de boot laat meegaan, ff mezelf laten meestromen in het leven denkbeeldig wat ervoor zorgt dat de ervaring werkelijkheid laat worden een beetje. Meegaan met het leven inplaats van tegen de richting in gaan is het dus ook, ook meegaan in de tijd alsof de tijd als het ware in leven is en niet alleen bedacht is door de mens om zaken duidelijk te maken qua afspraken.

Kan ook visualiseren dat ik heel hard naar beneden val of heel snel omhoog vlieg wat weer een ander gevoel kan opwekken.
Klinkt alsof je er niet bent / wil zijn
pi_61085063
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:31 schreef neo567 het volgende:

[..]

Klinkt alsof je er niet bent / wil zijn
Ben er ook niet compleet bij, heb wel het idee dat ik zometeen ff wat anders moet gaan doen als afwisseling. De wierrook slaat me ook naar de kop toe lijkt het wel.

Zometeen ff met de hond lopen en nieuwe omgeving bekijken. Niet naar het terras op de heide vandaag. Ook niet naar de stad want alle winkels zijn dicht.
pi_61085135
Zondag lijkt soms zo'n nutteloze dag te zijn en tevens het gevoel dat God daadwerkelijk iets in de zondag heeft gezet waardoor de mensen rusten en nog meer rusten maar dat kan liggen dat alles dicht is van winkels. Maar ook vaak het idee dat de zondag vanzelf in werking stelt dat het hangen is de hele dag. Gisteren op zaterdag ook niet echt veel gedaan maar dan is het gevoel op zaterdag compleet anders te noemen op een vage manier alsof de zaterdag meer positieve spanning in zich heeft zomaar. Dat vadertje tijd iets in de zondag heeft gezet dus ook Kan ook zijn dat ik al die honderden zondagen veel heb gehangen ook na het stappen van vroeger toen ik compleet gaar was van de kater. Dat die associatie van hangen erin is gebakken door het verleden.

Ga ik nu een terras pakken of in de kroeg zitten dan is het ook een complete zondagse sfeer net zoals op straat met de hond lopen waar de zondag eraf druipt. Overal is het zondag, ook in het zuiden

Alsnog nu ff lopen met de hond en de sfeer van de zondag proeven.
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:50:53 #257
34793 neo567
You know who
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:55:02 #258
34793 neo567
You know who
pi_61085411
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:40 schreef Topspin het volgende:
Zondag lijkt soms zo'n nutteloze dag te zijn en tevens het gevoel dat God daadwerkelijk iets in de zondag heeft gezet waardoor de mensen rusten en nog meer rusten maar dat kan liggen dat alles dicht is van winkels. Maar ook vaak het idee dat de zondag vanzelf in werking stelt dat het hangen is de hele dag. Gisteren op zaterdag ook niet echt veel gedaan maar dan is het gevoel op zaterdag compleet anders te noemen op een vage manier alsof de zaterdag meer positieve spanning in zich heeft zomaar. Dat vadertje tijd iets in de zondag heeft gezet dus ook Kan ook zijn dat ik al die honderden zondagen veel heb gehangen ook na het stappen van vroeger toen ik compleet gaar was van de kater. Dat die associatie van hangen erin is gebakken door het verleden.

Ga ik nu een terras pakken of in de kroeg zitten dan is het ook een complete zondagse sfeer net zoals op straat met de hond lopen waar de zondag eraf druipt. Overal is het zondag, ook in het zuiden

Alsnog nu ff lopen met de hond en de sfeer van de zondag proeven.
Leuk dat er in de dagen ook planeten zitten verwerkt: Saturnus (=draai)dag en ZON(=licht)dag en MAAN(=nacht) dag

Dus we draaien en hebben licht en donker dat elkaar afwisselt (draait ).

Verder nog wat oude goden meen ik:
WOENSdag en DONDER dag en VRIJdag.

Dinsdag weet ik niet

Heb je weer zo'n drie-eenheid (twee maal drie is .... )
pi_61085440
Inderdaad lekkere muziek

Die zondag, zou het kunnen komen door het collectieve bewustzijn? Mensen die op maandag massaal naar het werk gaan en vroeg opstaan om de hele dag in de weer te zijn, op zaterdag dat mensen inkopen doen en gaan stappen en op zondag iedereen uitslapen en luieren.

Dat al die afzonderlijke bewustzijns van de mensen op de een of andere manier aan elkaar verbonden zijn. Mijn bewustzijn en eigen wereldje in de grote wereld waar alle bewustzijns aanwezig zijn ook. En dan een soort kettingreactie als er massaal actie gebeurt over de hele wereld. Is al vaak beweerd door anderen en lijkt me niet eens zo'n wazige gedachte.

Hond wilde nog niet lopen, ook de hond heeft het zondag gevoel zo te zien
pi_61085460
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:55 schreef neo567 het volgende:

[..]

Leuk dat er in de dagen ook planeten zitten verwerkt: Saturnus (=draai)dag en ZON(=licht)dag en MAAN(=nacht) dag
Heb je weer zo'n drie-eenheid
Een duivelse machine die in elkaar is gezet alsof het windows universe is.

Doet me steeds vaker denken aan een architect of programmeur als God. Vroeger ook vaker aan gedacht dat het zo gedetailleerd is allemaal en in elkaar past als een groot uurwerk dat er dus echt een of ander master plan achter kan zitten. Dat het master plan dus ook uit zichzelf ontstaan kan zijn ook. Ook de gedachte dat het altijd aanwezig is geweest, ook voor de oerknal was er wat en ook daarvoor kan wat aanwezig zijn geweest. Of het is een klein detail dat is uitgegroeid tot iets gigantisch groots maar dan de vraag hoe dat kleinste details ontstaan is. Kan ook spontaan gebeurt zijn als een donderslag bij heldere hemel. Of een stroomstoring zomaar uit het niets.
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:59:56 #261
34793 neo567
You know who
pi_61085506
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:57 schreef Topspin het volgende:

[..]

Een duivelse machine die in elkaar is gezet alsof het windows universe is.

Zo kun je deze wereld (zoals ze op ze "engels" zeggen) zien als een: DEMONstration (haal ie R weg en je hebt station
pi_61085684
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:59 schreef neo567 het volgende:

[..]

Zo kun je deze wereld (zoals ze op ze "engels" zeggen) zien als een: DEMONstration (haal ie R weg en je hebt station
Het leven is inderdaad vaak een grote demonstratie, toevallig dat het woord demon erin verwerkt zit ook

I cannot get off this carrousel, i cannot get off this carrousel. Maar dan is het okey om te genieten van de draaimolen die maar blijft doorgaan en doorgaan, planeten die blijven draaien, de klok die blijft doortikken. De dagen die voorbij blijven gaan. Mensen iedere maandag in de file en constant een automaat die door blijft gaan op een soort zelfde tempo.

Ik zie het leuke er wel van in ook Heb niet altijd behoefte tot een demonstratie omdat de rit eindeloos blijft doorgaan. Kan de rit best waarderen zo nu en dan en dan ook dat ik gewoon in het karretje van de rit ga zitten en mezelf laat meegaan in de grote trip of rit. Ga ik mezelf verzetten tegen het leven dan is het niet te doen, dan liever met het leven meegaan inplaats van ertegen ingaan.

Ook mezelf verzetten tegen gedachtes kan averechts werken, kan beter de gedachtes laten stromen en geen aandacht eraan schenken mochten de gedachtes in de weg willen gaan zitten. Ook bij positieve gedachtes de gedachtes en het gevoel laten stromen. Hou het goede gevoel vast zeggen sommigen wel eens, je kunt beter het goede gevoel laten stromen en dat wil dan niet zeggen dat er een einde komt aan die stroming van het goede gevoel, kans is groter dat het goede gevoel sterker wordt bij laten stromen dan bij vast houden.

Met de stroming mee in de rit dus ook

[ Bericht 5% gewijzigd door Topspin op 24-08-2008 15:14:27 ]
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:15:04 #263
34793 neo567
You know who
pi_61085856
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:07 schreef Topspin het volgende:

[..]

Het leven is inderdaad vaak een grote demonstratie, toevallig dat het woord demon erin verwerkt zit ook

I cannot get off this carrousel, i cannot get off this carrousel. Maar dan is het okey om te genieten van de draaimolen die maar blijft doorgaan en doorgaan, planeten die blijven draaien, de klok die blijft doortikken. De dagen die voorbij blijven gaan. Mensen iedere maandag in de file en constant een automaat die door blijft gaan op een soort zelfde tempo.

Ik zie het leuke er wel van in ook Heb niet altijd behoefte tot een demonstratie omdat de rit eindeloos blijft doorgaan. Kan de rit best waarderen zo nu en dan en dan ook dat ik gewoon in het karretje van de rit ga zitten en mezelf laat meegaan in de grote trip of rit. Ga ik mezelf verzetten tegen het leven dan is het niet te doen, dan liever met het leven meegaan inplaats van ertegen ingaan.
Zoo babylon:

Spaceman I always wanted you to go
Into space man (intergalactic Christ)

Pungent smells they consummate my home
Beyond the black horizon
Trying to take control
See my girl she shivers in her bones
The sun and zenith rising
Trying to take us all

There's a fire between us
So where is your God
I can't get off the carousel
I can't get off this world

The sickening taste
Homophobic jokes
Images of fascist folks
Beam me up 'cause I can't breathe

Into space man

It's time to terminate the great white world
Morbid fascinations television takes control
Decimation diffrent races fall
Electronic information tampers with your soul

So where is your God
I can't fall off this world

The sickening taste
Homophobic jokes
Images of fascist folks
Beam me up 'cause I can't breathe

Into space man

Spaceman, Spaceman, Spaceman, Spaceman
Spaceman, Spaceman, Spaceman, Spaceman
Space...man Spaceman *repeat to fade*
pi_61085877
Daar had ik die regel ook vandaan gehaald over die carrousel

Goed nummer
pi_61086059
Soms springt er weer een gedachte in mijn hoofd en dat zorgt dat het weer stil staat en dan houdt het een goed gevoel en goede stemming tegen. De twijfel over het leven kan dan naar voren komen en of het leven wel zo de moeite waard is zeker op zondag. De gedachte blijft dan ff hangen en dan kan het zo zijn dat die gedachte de hele dag blijft hangen en zichzelf blijft herhalen constant, een soort van error waardoor mijn systeem zichzelf ophangt en niet meer juist gaat draaien is het dan ook om het maar in nerd taal uit te drukken. Kan dan ook zomaar geen aandacht schenken aan die gedachte zodat de gedachte verdwijnt zodat het weer gaat stromen en vanzelf de kans aanwezig dat het juiste naar voren komt en gaat stromen.

Dat geen aandacht schenken aan negatieve gedachtes heb ik steeds beter onder de knie Alsof ik beter aan de knoppen kan draaien en soms lijkt het dat ik direct de knop kan omzetten zodra het denken roet in het eten kan gooien. Denken door mezelf in leven geroepen en ook ontstaan uit zichzelf zo nu en dan doordat ik niet actief bezig was om mijn denken zelf aan te sturen.

Maar goed, het is offtopic maar om dan maar ontopic te gaan helpt bidden niet, heb een echte goede manier nodig om het leven aantrekkelijk te houden. En dat is dan vooral met de knoppen spelen zodra het niet lekker loopt, ff de knop omzetten en vervolgens weer vanzelf laten gaan.
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:23:54 #266
34793 neo567
You know who
pi_61086104

Dus we draaien en hebben licht en donker dat elkaar afwisselt (draait ).

Verder nog wat oude goden meen ik:
WOENSdag en DONDER dag en VRIJdag.

Dinsdag weet ik niet

Heb je weer zo'n drie-eenheid (twee maal drie is .... )

You know the day destroys the night
Night divides the day
Tried to run
Tried to hide
Break on through to the other side

enz

Made the scene
Week to week
Day to day
Hour to hour

The gate is straight
Deep and wide

Break on through to the other side

enzzz

pi_61086222
Denk dat ontsnappen niet mogelijk is tenzij je het drastisch doet door zelfmoord te plegen maar ook daarvan beweren ze dat je dan terug keert op een foute manier en nooit de rust zult vinden.

Ontsnappen aan de realiteit is voor mij voldoende als ik lekker relaxed ben, aandacht schenk aan het leuke en niet bezig ben met het negatieve. Wat aandacht krijgt gaan aandacht opeisen dus ik hou me liever bezig met dingen die wel okey zijn en is er dan iets dat niet in orde is zoals een verplichting waar ik een bloedhekel aan heb dan kan ik ook zwaar wegen of minder zwaar wegen. Weeg ik minder zwaar dan wordt het leven ook minder zwaar zodat ik niet constant met bagage aan het tillen ben bij dingen die ik niet tof vindt.

Zelf waarde toekennen en de realiteit ziet er meteen anders uit door de ogen van de aanschouwer.

Zelfde geldt voor Ali die erg zwaar weegt aan mensen die bezig zijn met zaken die in zijn ogen totaal not done zijn. Zijn realiteit is compleet gericht op de zaken die niet deugen en geen zicht op wat er wel zou kunnen deugen. Zou hij minder zwaar wegen eraan dan ziet het voor hem ook anders uit maar dan kan het zo zijn dat hij zo bezig is omdat het ergens geschreven staat.
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:34:37 #268
34793 neo567
You know who
pi_61086327
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:29 schreef Topspin het volgende:
Denk dat ontsnappen niet mogelijk is tenzij je het drastisch doet door zelfmoord te plegen maar ook daarvan beweren ze dat je dan terug keert op een foute manier en nooit de rust zult vinden.

Ontsnappen aan de realiteit is voor mij voldoende als ik lekker relaxed ben, aandacht schenk aan het leuke en niet bezig ben met het negatieve. Wat aandacht krijgt gaan aandacht opeisen dus ik hou me liever bezig met dingen die wel okey zijn en is er dan iets dat niet in orde is zoals een verplichting waar ik een bloedhekel aan heb dan kan ik ook zwaar wegen of minder zwaar wegen. Weeg ik minder zwaar dan wordt het leven ook minder zwaar zodat ik niet constant met bagage aan het tillen ben bij dingen die ik niet tof vindt.

Zelf waarde toekennen en de realiteit ziet er meteen anders uit door de ogen van de aanschouwer.

Zelfde geldt voor Ali die erg zwaar weegt aan mensen die bezig zijn met zaken die in zijn ogen totaal not done zijn. Zijn realiteit is compleet gericht op de zaken die niet deugen en geen zicht op wat er wel zou kunnen deugen. Zou hij minder zwaar wegen eraan dan ziet het voor hem ook anders uit maar dan kan het zo zijn dat hij zo bezig is omdat het ergens geschreven staat.
Volgens mij was Ali in z'n vorige (ook dezelfde tijd&plaats ) leven gewoon een Reiki master, en "moet" hij nu van God op een of andere manier
pi_61086458
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:34 schreef neo567 het volgende:

[..]

Volgens mij was Ali in z'n vorige (ook dezelfde tijd&plaats ) leven gewoon een Reiki master, en "moet" hij nu van God op een of andere manier
Of hij is als de beste Reiki master ter wereld geboren alleen moet hij er nog achter komen

Kan zijn dat hij verborgen talenten in zich heeft zitten waar hij principieel een afkeer aan heeft, maar hij bezit die kwaliteiten net zoals vele anderen dus in principe kun je het bezitten van zijn verborgen krachten ook zien als occult wat hem zelf ook evil maakt.

Zomaar als grap, niet bedoeld om Ali de grond in te boren maar volgens mij kan Ali er wel tegen en het is niet eens zo'n idiote gedachte dat je occult bent wanneer je de gave hebt om reiki toe te passen net zoals je occult bent wanneer je in staat bent tot mediteren, hypnotiseren en visualiseren. Dat je het niet toepast is wat anders, maar het bezitten ervan is een feit en zo heeft iedereen wel een occulte gave in bezit ook.
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:43:55 #270
34793 neo567
You know who
pi_61086544
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:40 schreef Topspin het volgende:

[..]

Of hij is als de beste Reiki master ter wereld geboren alleen moet hij er nog achter komen

Kan zijn dat hij verborgen talenten in zich heeft zitten waar hij principieel een afkeer aan heeft, maar hij bezit die kwaliteiten net zoals vele anderen dus in principe kun je het bezitten van zijn verborgen krachten ook zien als occult wat hem zelf ook evil maakt.

Zomaar als grap, niet bedoeld om Ali de grond in te boren maar volgens mij kan Ali er wel tegen en het is niet eens zo'n idiote gedachte dat je occult bent wanneer je de gave hebt om reiki toe te passen net zoals je occult bent wanneer je in staat bent tot mediteren, hypnotiseren en visualiseren. Dat je het niet toepast is wat anders, maar het bezitten ervan is een feit en zo heeft iedereen wel een occulte gave in bezit ook.
Maar zit die gave nou als extraatje in het lichaam of aan de geest ?
Ik denk de geest
pi_61086613
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:43 schreef neo567 het volgende:

[..]

Maar zit die gave nou als extraatje in het lichaam of aan de geest ?
Ik denk de geest
Bij magnetiseren zit het in het lichaam of niet? Bij Reiki op afstand sturen is het denk ik meer geestelijk dan lichamelijk. De geest zit dan ook vast aan het lichaam en wordt vaak aangestuurd door de hersens in het lichaam dus er is denk ik geen duidelijke scheidingslijn tussen lichaam en geest. Sommige wetenschappers beweren dat het bewustzijn IN de hersens zit en dat een geest helemaal niet bestaat. Ook foto's gezien waar ze via een hersenscan lieten zien hoe het bewustzijn in de hersens aanwezig was in felle kleuren door activiteit op te meten in de hersens. Maar kan me niet alles meer herinneren van dat boek.

Zelf geloof ik dat er ook iets is dat buiten het lichaam aanwezig is maar ook dat weet ik niet zeker. Vaker het idee dat het allemaal in de hersens wordt waargenomen maar dat wisselt zo nu en dan. Als ik me High voel dan denk ik dat het buiten het lichaam gebeurt, voel ik me niet high dan is het allemaal puur lichamelijk en na 2 nachten niet slapen lijk ik compleet buiten mijn lichaam te zijn getreden waar ik totaal geen houvast lijk te hebben
pi_61086657
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:40 schreef Topspin het volgende:

[..]

God zet mijn talenten ten volle in. Maar niet als heks.
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:50:14 #273
34793 neo567
You know who
pi_61086710
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:46 schreef Topspin het volgende:

[..]

Bij magnetiseren zit het in het lichaam of niet? Bij Reiki op afstand sturen is het denk ik meer geestelijk dan lichamelijk. De geest zit dan ook vast aan het lichaam en wordt vaak aangestuurd door de hersens in het lichaam dus er is denk ik geen duidelijke scheidingslijn tussen lichaam en geest. Sommige wetenschappers beweren dat het bewustzijn IN de hersens zit en dat een geest helemaal niet bestaat. Ook foto's gezien waar ze via een hersenscan lieten zien hoe het bewustzijn in de hersens aanwezig was in felle kleuren door activiteit op te meten in de hersens. Maar kan me niet alles meer herinneren van dat boek.

Zelf geloof ik dat er ook iets is dat buiten het lichaam aanwezig is maar ook dat weet ik niet zeker. Vaker het idee dat het allemaal in de hersens wordt waargenomen maar dat wisselt zo nu en dan.
Volgens mij wil God het monopolie houden op Reiki en toveren (tevoren) enz.
Lucifer infecteerd alle geesten gewoondie er wel aan meedoen (wordt gewoon aan je geest gesleuteld?)
Voor de rest maakt het mij niet uit, het is immers een wereld die nooit meer terug zal komen!
pi_61086737
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat nu als er via een lichamelijke scan naar voren komt dat je in staat bent tot magnetiseren? Je gaat naar het ziekenhuis naar een neuroloog en die zegt dat je in staat bent tot dit en dat. In het extreme geval wordt beweert dat je de gave hebt om reiki toe te passen ( kan niet aangetoond worden schijnt het maar gewoon ff als voorbeeld bedoeld)

Hoe kijk je dan ertegen aan dat God jou occulte gaves heeft gegeven en beweer je dan dat het de duivel is die dingen in jou heeft gezet die je niet wilt hebben?

Kan overkomen als flauwe vraag maar wil wel weten hoe je erop zou reageren of hoe je denkt dat het is wanneer het zo is zoals ik omschreef.
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:54:29 #275
34793 neo567
You know who
pi_61086836
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zie hier die vraag

Vraag: "Jezus was toch ook een soort heks?
En al die profeten van de Bijbel?
Dat waren ook toekomstvoorspellers.
Dus dat is toch hetzelfde?"

Antwoord: De profeten in het Oude Testament
waren inderdaad ook toekomstvoorspellers.
Maar er is een groot verschil tussen wat
Jezus Christus en de profeten van de Bijbel doen,
en wat mediums en waarzeggers doen.

Wat is dat verschil dan wel?
De bron en het doel.

Bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')