Ach ik zit de hele dag op mijn werk achter de laptop op internet en ja als er dan weinig te doen is... Verder is het ook zo dat ik wel eens thuis wat afmaak qua werk. Soms zit ik zo ergens helemaal in dat ik het gewoon af wil hebben zeg maar en dat compenseert elkaar dan mooiquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:59 schreef PM-girl het volgende:
Dat jullie dat allemaal durven op het werkIk heb eigenlijk nooit niets te doen, gelukkig, want ik voel me al schuldig als ik heel even op nu.nl kijk ofzo. Toen ik voorheen nog met de kinderen werkte, lag die grens anders. Dan was een dvd van shrek kijken gewoon werk
Maar een rotschop krijgen ook
heel tof Stiemie naar Kopenhagenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:52 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb gewoon een hele leuke baan. Binnenkort gaan we met mijn werk gewoon 2 dagen als bedrijfsuitje naarKopenhagen.
![]()
Ik zou graag meejuichen maar dat Olympisch gedoe gaat een beetje langs me heen![]()
hebben jullie nog een vacature vrij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:06 schreef Stiemie het volgende:
Oeh Bar dat klinkt erg lekker![]()
Heb ook echt zo'n zin in Kopenhagen Ynske. We gaan er eten bij een restaurant met een michelinster en verder wil mijn werkgever er nog maar veel te weinig over kwijt. Had ik al gezegd dat ik heel nieuwsgierig benVorig jaar zijn we na ons bedrijfsuitje per helicopter teruggevlogen vanaf Maastricht naar Woerden. Dat was ook echt geweldig!
Nee hoor. Ik was toen zelfs 7 maanden zwanger! Ik zat wel in de heli bij de piloot die normaal op zo'n traumaheli vliegt dus dat gaf een extra veilig gevoelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:12 schreef Syrena het volgende:
Oeh helicoptervlucht! Was dat niet heel eng?
Niks bijzonders., dat is het ergequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef _Bar_ het volgende:
hehehhee wat wil je doen met je kapsel Syrena?
Klik!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef beefcake het volgende:
Ik mis iets, SHE dieetMijn interesse is gewekt namelijk
![]()
Of slank zijn een aangenaam bijeffect zal zijn, weet ik nog niet, maar dat ik me er zo goed door voel, vind ik helemaal topquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:36 schreef Webkim het volgende:
[..]
Klik!
En ik word me toch een partijtje slank.![]()
![]()
Daar ging mijn interesse ook voornamelijk naar uit jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:49 schreef beefcake het volgende:
Dankje webkim! Maar ik denk dat er niet genoeg wilskracht voor hebGeen pasta en geen voorverpakte troep
Op die Japanse rijst zou ik het trouwens wel kunnen doen, klinkt jammie
Het goeie nieuws is dan dat ik voor de jaarwisseling het kwijt kan zijn met SHE-eet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef beefcake het volgende:
debuurvrouw dat is balen![]()
Ik wil graag nog 6 kilo afvallen (ben er sinds maart ook al 6 kwijt) maar het hoeft eigenlijk niet (BMI nu 24,28) en dus is mijn wilskracht ver te zoeken
En ZOUT.quote:
Ik zie wel wat staan over een drastische verandering in je ontlasting. Maar op welke manier dat is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
En ZOUT.
Stomme, vieze vraag. Luchtbel even wegkijken: Zou het ook helpen met poepen?Het schema he, niet de cup a soup.
Dat klinkt precies zoals ik nu ben jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb echt nog geen moment honger gehad. En me dus helemaal niet flauw gevoeld ofzo, integendeel.
Anders als schaap me kwam halen op mijn werk, zat ik half te dutten naast hem in de auto en vaak deed ik stiekem een dutje op de bank net voor of net na het eten. Ik heb nu nog niet gedut en ook echt helemaal geen behoefte gehad!
Dat had ik dus ook, ook op kantoor na de lunch. Heel vervelend, zat ik te gapen en kon mijn ogen amper openhoudenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat klinkt precies zoals ik nu ben jaVooral na het eten, dan word ik ZO ontzettend moe soms. Ik zei zelf al dat dat niet normaal was.
We gaan matten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:16 schreef Syrena het volgende:
Mail gehad! Morgen komen onze matten Phluphy!
Zoiets heb ik ook eens gedaan toen ik een telefoon aan iemand verkocht, ook op een station toevallig, maar dan overdagquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:46 schreef Lois het volgende:
Mwah...... ik heb mijn telefoonrekening goed gespekt in ieder geval want ik vond de sfeer op dat kutstationnetje zo bedreigend dat ik die 20 minuten met Jeroen aan de lijn heb gehangen
Ja joh, tuuk!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
We gaan matten!![]()
![]()
Ga je 'm gelijk morgen uitproberen? Toe, zeg ja!
Zijn jullie familie? Of lees ik nu dingen die er niet zijn?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja joh, tuuk!!
Ik weet nog niks, paps en mams slapen vast en zeker uit, dus ik bel ze vanmiddag wel even.
En ik woon maar 2.5 km van de Duitsche grens jakan ik er wat aan doen dat jij in het verkeerde Teil bent gaan wohnen
![]()
Ja, vermoedelijk wel. Alle signalen wijzen die kant op. Binnenkort DNA testje doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zijn jullie familie? Of lees ik nu dingen die er niet zijn?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op het toetsenbord knoeien!quote:Ik moet verplicht een half uur Fok!ken, mijn haar zit namelijk in de verf en dat moet een half uur intrekken.... ♥ ik mis je ♥
Je kunt je toch wel nuttig maken als je kind slaapt PM?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:21 schreef PM-girl het volgende:
Ik moet verplicht een half uur Fok!ken, mijn haar zit namelijk in de verf en dat moet een half uur intrekken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, vermoedelijk wel. Alle signalen wijzen die kant op. Binnenkort DNA testje doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Mmm, mijn antenne werkt soms iets té goed!
Nee, ik kijk uit. De badkamer is inmiddels wel her en der rood gestiptquote:Niet op het toetsenbord knoeien!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Neehee, want ik moet straks nog barbecuen! In Soest, of all places.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel nuttig maken als je kind slaapt PM?![]()
Ga dweilen, net als ik, zoals het een goede huisvrouw betaamt.![]()
![]()
![]()
Mijn voet ook, zie ik netquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:32 schreef PM-girl het volgende:
Nee, ik kijk uit. De badkamer is inmiddels wel her en der rood gestipt
quote:
Wat ben je toch ook een cutie he!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:53 schreef SHE het volgende:
maar ik vind het best een hele toestand en ben een beetje huiverig dat ik iets vreselijk stoms doe.
voor kinderen? jungle book bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:05 schreef Macka66 het volgende:
Ik ben een beetje jaloers, Syrena en phluphy. Mijn matten en cd's zijn nog niet in aantocht![]()
Lady-wrb, jij als expert: welk ddr spel is leuk voor op de Playstation, en is het ook wat voor kinderen?
Ondanks dat ik graag een dochter zou willen vind ik dat toch wel eng nieuws. Als ik mijn bio lessen goed herinner begint elk embryo als vrouwelijk en vind er vervolgens een bepaalde 'enhancement' plaats, waardoor er een jongetje ontstaat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:46 schreef livelink het volgende:
Maneki, wat een verschrikkelijk mooie taart. Al zou ik me nog zo vervelen, dit lukt me echt nooit.
Ik zou het inderdaad zonde vinden om hem aan te snijden. Maar als je het toch doet, wil ik best wel een stukje![]()
She, het schijnt zo te zijn dat een rokende man eerder dochters dan zonen verwekt. Wetenschappelijk getest en zo. Hier nog een link over roken en zwanger worden.
mannen en vrouwen brengen allebei een geslachtscel in. Bij de man is dat een X of een Y, bij een vrouw altijd een Y. XY wordt een jongetje. XX wordt een meisje. Als een man dus meer kans heeft op het verwekken van een meisje als hij rookt, wilt dat imo zeggen dat de geslachtscellen met een Y-chromosoom minder goed reageren op het roken dan die met X-chromosomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ondanks dat ik graag een dochter zou willen vind ik dat toch wel eng nieuws. Als ik mijn bio lessen goed herinner begint elk embryo als vrouwelijk en vind er vervolgens een bepaalde 'enhancement' plaats, waardoor er een jongetje ontstaat.
Het is natuurlijk wel griezelig dat roken ervoor kan zorgen dat zo'n ontwikkeling niet meer plaats vindt.
Bedankt voor de link trouwens.
Dat foliumzuur slik je dus preventief? Da's tegen open ruggetjes e.d. toch?
Pfoe...dan duurt het nog wel even voor de kleine goddelijkheid er is, want als ik het zo lees dan hebben we nog wat werk aan de winkel.
Het kan toch ook zijn dat het roken de kwaliteit van de Y-spermacellen vermindert, waardoor er vaker een bevruchting met een X-cel plaatsvindt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ondanks dat ik graag een dochter zou willen vind ik dat toch wel eng nieuws. Als ik mijn bio lessen goed herinner begint elk embryo als vrouwelijk en vind er vervolgens een bepaalde 'enhancement' plaats, waardoor er een jongetje ontstaat.
Het is natuurlijk wel griezelig dat roken ervoor kan zorgen dat zo'n ontwikkeling niet meer plaats vindt.
Bedankt voor de link trouwens.
Dat foliumzuur slik je dus preventief? Da's tegen open ruggetjes e.d. toch?
Pfoe...dan duurt het nog wel even voor de kleine goddelijkheid er is, want als ik het zo lees dan hebben we nog wat werk aan de winkel.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:05 schreef Belana het volgende:
de vrouw is toch het sterke geslacht dus
ach, dan kan je ook wel blijven roken [ afbeelding ]
en een happie suiker hier en daar hebben we het dan ook gewoon niet meer over [ afbeelding ]
Ah kijk, daar doelde ik dus op. Ik vind dat die houding een moeder ook past en dus vind ik dat ik ook maar eens volwassen moet worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:24 schreef RockabeIIa het volgende:
SHE, ik ben nog steeds gestopt voor mijn kind. Je maakt echt sense, geloof meIk begin er ook niet meer aan omdat ik als ik mezelf wat aan doe ik mijn kind ook wat aan doe en dat wil ik hem niet aan doen. Snappez vous?
Ja dit dus. En wat ik ook heb is dat ik wéét dat als ik ooit weer een sigaret opsteek dat ik dan weer hooked ben. Dus daarom doe ik het niet. Je hebt van die mensen die met uitgaan zo een sigaret op kunnen steken, of een paar, en dan weer vrolijk maanden niet. Dat kan ik dus niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:24 schreef RockabeIIa het volgende:
SHE, ik ben nog steeds gestopt voor mijn kind. Je maakt echt sense, geloof meIk begin er ook niet meer aan omdat ik als ik mezelf wat aan doe ik mijn kind ook wat aan doe en dat wil ik hem niet aan doen. Snappez vous?
Met een uitstekertjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:15 schreef Ynske het volgende:
Maneki mooie taarthoe heb je dat randje zo tof gekregen?
Eye-toy kan niet met m'n PlayStation 1 zie ik op wikipedia.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor kinderen? jungle book bijvoorbeeld
en ik heb er ook een waar je heel hard moet rennen en dan over kuilen springen die te tegenstander erin maakt.
eye-toy spellen zijn trouwens ook heel leukdie al eens geprobeerd?
Ojee... heb Jungle Book net gescoord via Ebay. Ik zag dat er ook een was met een speciale mat erbij, maar die heb ik dus niet genomen. Hopen dat het allemaal toch wel gaat combineren...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb de versie voor playstation 1 idd, maar mijn dansmat (die het volgens de beschrijving zou moeten doen op een 1) doet het alleen op de playstation2.
daar moet je dan wel even op letten.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit met op te vreten.
een van mijn katten zit nog buiten en verdomt het om binnen te komen
iedere keer gaat ze met een uitgestreken smoelwerk op de mat zitten en als ik de deur open doe, rent ze nog net niet gierend van de lach weg.
Oh wacht, ik heb nu pas door dat dat plaatje van die taart een taart van jouw hand was.quote:
dat filmpje is echt hilarischquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:38 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Het kan altijd nog zp moet je maar denken...
Simons cat
Ik moest een beetje denken aan onze kat. Die voelt zich tegenwoordig te goed voor het kattenluikquote:
Oe! Ik ga even zoeken in CUL. Ik heb foto's, maar dan moet ik even gaan zoeken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb marshmallowfondant gebruikt, zelfgemaakt
Het was de bedoeling dat donkerroze, rood te kleuren maar dat wilde niet echt lukken. Volgende keer wat zwart toevoegen, had ik al gehoord
Heb je ook foto`s van je creaties? Anders ff verhuizen naar Cul, daar was ook eens zo`n topic
Had het even gezegd, ik heb nog 2 van die ringen voor onze inloopkast nodigquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan een poging doen om bij IKEA een paar kastjes te kopen
Zou me niets verbazen als we binnenkort nog eens gaan, dus dan geef ik wel een gil. Mocht je ze dan nog niet zelf hebben, neem ik ze natuurlijk voor je meequote:Op zondag 24 augustus 2008 20:52 schreef snoopy het volgende:
[..]
Had het even gezegd, ik heb nog 2 van die ringen voor onze inloopkast nodig
Goeie tip!quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:28 schreef moussy het volgende:
Belana, Otrivin met Mentholje denkt 3 sec. dat je neus er af valt van de menthol maar daarna kan je weer wat ruiken!
Beterschapik rochel en snotter met je mee.
Ja, op dit tempo mis je alle ontbijtende bejaardenquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Debuurvrouw, er lopen hier op fok een enorm aantal hoogbegaafde kids rond dus zo gek is dat nog niet
Als mijn vriend nu eens uit zijn bed zou rollen dan kunnen we vandaag nog weg!
Mijn ouders gaan wel eens ontbijten bij ikea, gewoon voor de lolquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, op dit tempo mis je alle ontbijtende bejaarden![]()
Da's voor mij wel "part of the experience"
Ik heb lefquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Als mijn ouders dat zouden doen dan zou ik het niet durven te melden op fok, moussy
suikervrij en 5x sporten in de week.. link heb ik niet, wel gespiekt, maar bij 5x sporten in de week haakte ik af, als ik dát zou doen hoef ik niet een weekend op rijst te leven, dan val ik evengoed wel af.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:12 schreef Belana het volgende:
"het" SHE dieet? Ik ben benieuwd, doe eens een linkje?
jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:37 schreef Belana het volgende:
ik denk dat lois op kantoor me zit te missen
ja sorry meissie, maar ik heb een kop vol watten en dat werkt nogal lastigquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef Lois het volgende:
[..]
ja![]()
Had ik allemaal leuke roddels voor je, vrijdag van O. gehoord, ben je er niet
![]()
ja, het kan wat lije inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:21 schreef Belana het volgende:
woeiii Buuf, hier is ook nog een hoop te doen en het is best een eindje lopen hierheen, is goed voor je
Ja, op zich wel, maar ik heb geen zitje voor Sasha.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Lukt fietsen wel, BE?
En dan zegt 'men' wel eens dat je hem beter kunt kneuzen dan breken..ik weet het nog niet hoor! heb nog steeds wel eens last van m`n doperwtje, terijl het al dik anderhalf jaar geleden is!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik verveel me...
Het is hier een pestbende dus er is genoeg te doen, maar daar heb ik geen zin in.
Zo eerst Sasha eens op bed leggen en dan eens kijken wat ik ga doen.
En ik wil zo graag weer eens een stuk lopen, maar dat gaat nog niet met die stomme teen...
Ik ben moed aan het verzamelen voor de kamer van mijn oudstequote:Op maandag 25 augustus 2008 12:28 schreef moussy het volgende:
Ik ben al zooo nuttig geweest, de was van gisteravond buiten gehangenCas zn bed opgemaakt en zn raam open gezet.. Op René dr kamer ben ik bang dat alles me aanvalt, dus die deur heb ik snel dicht getrokken.
Ik heb een begin gemaakt, ik heb al dr wasgoed op dr bed gegooidquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben moed aan het verzamelen voor de kamer van mijn oudste
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Nah... ga ik een loodgieter bellen (we denken dat we een breuk in het riool hebben), is die man er niet, moet ik vanavond terugbellen, zegt zijn vrouw 'dag meneer' toen ik ophing...
Ik weet dat ik een donkere stem heb, maar zo donker???
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier vroeg vanmorgen 1 of mn moeder thuis was
het was natuurmonumenten. Ik zei zal even kijken, 2 tellen later, Nee sorry, ik denk dat ze verhuist isquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:05 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
wat zei je Moussy ik ga d'r even roepen
Erg zeg, ik vind juist dat je een prachtige stem hebt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Nah... ga ik een loodgieter bellen (we denken dat we een breuk in het riool hebben), is die man er niet, moet ik vanavond terugbellen, zegt zijn vrouw 'dag meneer' toen ik ophing...
Ik weet dat ik een donkere stem heb, maar zo donker???
Dat wordt, als het geen gezamenlijk verzoek bij de rechtbank is, idd door een deurwaarder gedaan. Zodat zeker is dat de papieren zijn afgegeven.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:16 schreef Belana het volgende:
Bar![]()
wordt dat door een deurwaarder gedaan? wat heftig zeg.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Erg zeg, ik vind juist dat je een prachtige stem hebt.
Wat ook erg was, die keer dat m'n man en ik in een motorzaak waren om een motor te huren (lang geleden, nog voor we kinderen kregen), en dat die kerel zegt: 'Dag heren.'Oke, hij zag me van de achterkant en hij was een klein opdondertje, maar om meteen aan te nemen dat ik een vent ben.
dit misschien iets?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:50 schreef _Bar_ het volgende:
ff vraagje maar misschien moet dat eerder in k&W maar waar kun je originele en leuke boekenplanken of hoe dat ook heet halen?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:19 schreef Memmel het volgende:
de man die een paar weken terug onze meubels kwam bezorgen vroeg aan mijn man of ie mijn zoon was...zegt J nee, ik ben met haar getrouwd. wat een dwaas was die vent zeg...
Als je nou eens je leeftijd verklapt, kan ik hier ook nog een mening over gevenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:37 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa heeft gewoon een jeugdige uitstralingen mompelt nog iets over groot kind zijn e.d.
was laatst in de efteling, vriendin van em roept arwen, komt er ineens een kerel schat jaar of 30 naar haar toe, riep je mij? bleek die ook Arwen te hetenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:24 schreef PM-girl het volgende:
BEHet is mij bij de meet vorig jaar ook niet in me opgekomen dat jouw stem mannelijk klonk
![]()
Ik krijg wel heel vaak mail/telefoon voor de heer *****Maarja, mijn voornaam is nou eenmaal te onbekend, denk ik.
Was het niet een vrouw met een hele zware stemquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
was laatst in de efteling, vriendin van em roept arwen, komt er ineens een kerel schat jaar of 30 naar haar toe, riep je mij? bleek die ook Arwen te heten
de geheime zus van BEquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:34 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Was het niet een vrouw met een hele zware stem
Sssstquote:
Dan was jouw moeder wel heul jong omaquote:
of gefaceliftquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:30 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dan was jouw moeder wel heul jong oma
Ik ben een jaar jongerquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:37 schreef RockabeIIa het volgende:Wat scheel je in leeftijd met je man, Memmel? Was voor die vent vast net zo genant...
Ik ben trouwens bijna 6 jaar ouder maar nog nooit heeft iemand daar iets van gezegd. Monsieur zelf vindt het wel opvallen
* RockabeIIa heeft gewoon een jeugdige uitstralingen mompelt nog iets over groot kind zijn e.d.
Dat kan ook niet anders want hoe zou je anders aan zo´n mooi meisje komenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:36 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik ben een jaar jonger. Oh, en was het al duidelijk dat mijn man in de verste verte niet in de buurt komt van mijn spierwitte besproete huidskleur? Memmel en man in het Trouwen enzo topic (lijkt ook al weer eeuwen geleden!). Mijn zoon...
Na deze tip direct gaan kijken maar *kwijl*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:48 schreef Lishe het volgende:
Memmel, lief en ik zaten ons te vergapen aan jullie huis. Plaats je ook nog 's binnenkantfoto's?![]()
Echt zo ontzettend mooi is het!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:06 schreef PM-girl het volgende:
Als je in dat trouwtopic verder scrollt, kom je de trouwschoenen van Beaker tegen, maar dan anders
Waarschijnlijk heeft ze nu de kinderschoentjes van Jet via dezelfde server ge-upload met dezelfde fotonaam
Daar ben ik ondertussen ook achter jaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:30 schreef bixister het volgende:
bar, ah! noordhollandse lieven zijn![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |