Ach ik zit de hele dag op mijn werk achter de laptop op internet en ja als er dan weinig te doen is... Verder is het ook zo dat ik wel eens thuis wat afmaak qua werk. Soms zit ik zo ergens helemaal in dat ik het gewoon af wil hebben zeg maar en dat compenseert elkaar dan mooiquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:59 schreef PM-girl het volgende:
Dat jullie dat allemaal durven op het werkIk heb eigenlijk nooit niets te doen, gelukkig, want ik voel me al schuldig als ik heel even op nu.nl kijk ofzo. Toen ik voorheen nog met de kinderen werkte, lag die grens anders. Dan was een dvd van shrek kijken gewoon werk
Maar een rotschop krijgen ook
heel tof Stiemie naar Kopenhagenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:52 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb gewoon een hele leuke baan. Binnenkort gaan we met mijn werk gewoon 2 dagen als bedrijfsuitje naarKopenhagen.
![]()
Ik zou graag meejuichen maar dat Olympisch gedoe gaat een beetje langs me heen![]()
hebben jullie nog een vacature vrij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:06 schreef Stiemie het volgende:
Oeh Bar dat klinkt erg lekker![]()
Heb ook echt zo'n zin in Kopenhagen Ynske. We gaan er eten bij een restaurant met een michelinster en verder wil mijn werkgever er nog maar veel te weinig over kwijt. Had ik al gezegd dat ik heel nieuwsgierig benVorig jaar zijn we na ons bedrijfsuitje per helicopter teruggevlogen vanaf Maastricht naar Woerden. Dat was ook echt geweldig!
Nee hoor. Ik was toen zelfs 7 maanden zwanger! Ik zat wel in de heli bij de piloot die normaal op zo'n traumaheli vliegt dus dat gaf een extra veilig gevoelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:12 schreef Syrena het volgende:
Oeh helicoptervlucht! Was dat niet heel eng?
Niks bijzonders., dat is het ergequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef _Bar_ het volgende:
hehehhee wat wil je doen met je kapsel Syrena?
Klik!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef beefcake het volgende:
Ik mis iets, SHE dieetMijn interesse is gewekt namelijk
![]()
Of slank zijn een aangenaam bijeffect zal zijn, weet ik nog niet, maar dat ik me er zo goed door voel, vind ik helemaal topquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:36 schreef Webkim het volgende:
[..]
Klik!
En ik word me toch een partijtje slank.![]()
![]()
Daar ging mijn interesse ook voornamelijk naar uit jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:49 schreef beefcake het volgende:
Dankje webkim! Maar ik denk dat er niet genoeg wilskracht voor hebGeen pasta en geen voorverpakte troep
Op die Japanse rijst zou ik het trouwens wel kunnen doen, klinkt jammie
Het goeie nieuws is dan dat ik voor de jaarwisseling het kwijt kan zijn met SHE-eet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:56 schreef beefcake het volgende:
debuurvrouw dat is balen![]()
Ik wil graag nog 6 kilo afvallen (ben er sinds maart ook al 6 kwijt) maar het hoeft eigenlijk niet (BMI nu 24,28) en dus is mijn wilskracht ver te zoeken
En ZOUT.quote:
Ik zie wel wat staan over een drastische verandering in je ontlasting. Maar op welke manier dat is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
En ZOUT.
Stomme, vieze vraag. Luchtbel even wegkijken: Zou het ook helpen met poepen?Het schema he, niet de cup a soup.
Dat klinkt precies zoals ik nu ben jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb echt nog geen moment honger gehad. En me dus helemaal niet flauw gevoeld ofzo, integendeel.
Anders als schaap me kwam halen op mijn werk, zat ik half te dutten naast hem in de auto en vaak deed ik stiekem een dutje op de bank net voor of net na het eten. Ik heb nu nog niet gedut en ook echt helemaal geen behoefte gehad!
Dat had ik dus ook, ook op kantoor na de lunch. Heel vervelend, zat ik te gapen en kon mijn ogen amper openhoudenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat klinkt precies zoals ik nu ben jaVooral na het eten, dan word ik ZO ontzettend moe soms. Ik zei zelf al dat dat niet normaal was.
We gaan matten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:16 schreef Syrena het volgende:
Mail gehad! Morgen komen onze matten Phluphy!
Zoiets heb ik ook eens gedaan toen ik een telefoon aan iemand verkocht, ook op een station toevallig, maar dan overdagquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:46 schreef Lois het volgende:
Mwah...... ik heb mijn telefoonrekening goed gespekt in ieder geval want ik vond de sfeer op dat kutstationnetje zo bedreigend dat ik die 20 minuten met Jeroen aan de lijn heb gehangen
Ja joh, tuuk!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
We gaan matten!![]()
![]()
Ga je 'm gelijk morgen uitproberen? Toe, zeg ja!
Zijn jullie familie? Of lees ik nu dingen die er niet zijn?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja joh, tuuk!!
Ik weet nog niks, paps en mams slapen vast en zeker uit, dus ik bel ze vanmiddag wel even.
En ik woon maar 2.5 km van de Duitsche grens jakan ik er wat aan doen dat jij in het verkeerde Teil bent gaan wohnen
![]()
Ja, vermoedelijk wel. Alle signalen wijzen die kant op. Binnenkort DNA testje doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zijn jullie familie? Of lees ik nu dingen die er niet zijn?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet op het toetsenbord knoeien!quote:Ik moet verplicht een half uur Fok!ken, mijn haar zit namelijk in de verf en dat moet een half uur intrekken.... ♥ ik mis je ♥
Je kunt je toch wel nuttig maken als je kind slaapt PM?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:21 schreef PM-girl het volgende:
Ik moet verplicht een half uur Fok!ken, mijn haar zit namelijk in de verf en dat moet een half uur intrekken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, vermoedelijk wel. Alle signalen wijzen die kant op. Binnenkort DNA testje doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Mmm, mijn antenne werkt soms iets té goed!
Nee, ik kijk uit. De badkamer is inmiddels wel her en der rood gestiptquote:Niet op het toetsenbord knoeien!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Neehee, want ik moet straks nog barbecuen! In Soest, of all places.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel nuttig maken als je kind slaapt PM?![]()
Ga dweilen, net als ik, zoals het een goede huisvrouw betaamt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |