abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61041162
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:08 schreef RobRobert het volgende:

[..]

wow wow en nog eens wow, wat zijn er toch een stel achterlijke kutmensen op deze wereld.
''Ik heb niks met hem gedaan, alleen wat met de mond.'' Hahaha je hebt hem dus nog gepijpt ook? NADAT je al met hem mee naar huis gaat (rarara wat zou je daar toch gaan doen?) en nog effe lekker met hem hebt gezoend.

Je bent een achterbakse hoer die niet eens met haar tengels van andere jongens kan afblijven. Aandacht is fijn he?
En daarna ook nog twijfelen of je het gaat opbiechten????

Waar zijn de normen en waarden tegenwoordig? Dat is toch 100% zeker dat je hem letterlijk gaat vertellen wat daar gebeurt is. Dat ben je hem toch verschuldigd?
En als hij het dan uitmaakt dan draag je de consequenties maar en trek je je les.

Hij zal je waarschijnlijk dumpen maar dat is terecht. Hij is waarschijnlijk zo'n slet als jij niet waard.
tsjakka tsjakka, recht voor haar raap....
No Guts, No Glory
pi_61041170
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef RobRobert het volgende:

[..]

Mijn brein werkt zo dus niet. Opbiechten doe je juist niet alleen voor jezelf. Dat doe je omdat je partner het RECHT heeft te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Ik vind dat je na zo'n achterbakse actie de beslissing over de relatie niet zelf mag maken. Je hebt zelf je relatie in gevaar gebracht en dat moet je ook het fatsoen hebben om de bal over te spelen naar je partner en hem te laten oordelen over de situatie.

Dat is voor mij gewoon een stukje loyaliteit en eerlijkheid. In een goede relatie heb je geen geheimen. En beter geen relatie dan een met een oneerlijke slet.
Is ook weer zo.

Zo lastig allemaal, weet meteen weer waarom ik nooit in dit soort situaties kom
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61041182
Ik denk dat je spijt gaat krijgen als je het niet verteld. En dan denk je over een tijdje: had ik het nou maar eerder verteld. Hoe langer je wacht hoe meer je jezelf in moeilijkheden brengt.

Mijn vriend is zelf vreemdgegaan, en vertelde dit pas na ongeveer 7 maanden.
Dat hij het zo lang heeft verzwegen, doet bijna net zoveel pijn als het vreemdgaan zelf.
Elke minuut dat ik bij hem was in die 7 maanden heeft hij het geweten en verzwegen, daar was ik zo boos over.

Maar met zoiets als dit blijf je rondlopen, het blijft in je hoofd zitten.
En als je bijv. een huis gaat kopen of gaat trouwen ofzo, dan wordt het schuldgevoel alleen maar groter.
pi_61041196
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:

Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
je "kent" een jongen want je hebt er al 2 x!!!!!! mee gepraat tijdens uitgaan...

je bent beide dronken en je gaat met hem naar huis mee.....
toen wist jij al dat het fout zou gaan! dus je bent bewust vreemd gegaan.

je kan mij niet vertellen dat je dacht dat je een bakkie koffie ging doen...

en je bent nergens ingetuint. je wilde dat gewoon op het moment.
pi_61041283
Ik zou het ook (nog) niet vertellen, omdat je relatie dan zo goed als zeker over is.
Laat het even bezinken en schat dan in welke keuze je maakt, opbiechten en je relatie op het spel zetten, of met een schuldgevoel blijven zitten.

Sowieso zou ik dat huis kopen voorlopig even uitstellen totdat je het voor jezelf op een rijtje hebt.
pi_61041329
Hij komt er toch wel achter. lekker dom ook, een vent pijpen terwijl je een relatie hebt..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:32:54 #57
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041353
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:31 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zou het ook (nog) niet vertellen, omdat je relatie dan zo goed als zeker over is.
Laat het even bezinken en schat dan in welke keuze je maakt, opbiechten en je relatie op het spel zetten, of met een schuldgevoel blijven zitten.

Sowieso zou ik dat huis kopen voorlopig even uitstellen totdat je het voor jezelf op een rijtje hebt.
... en dan het risico lopen dat die gozer die ze gepijpt heeft het hele dorp rondbazuint wat ze heeft gedaan, waarna het via-via alsnog bij die vriend terecht komt!?
pi_61041373
Hoe zou jij je voelen als hij verzwijgt dat hij, na een paar mali butjes, een vrouw gekust en tot een hoogtepunt gebeft heeft?

Ik zeg altijd: doe niemand iets aan wat je jezelf nooit zou aandoen.
pi_61041384

Moeilijk, moeilijk....

Als je het verteld ben je wel vrij in je hoofd, maar waarschijnlijk ook weer vrijgezel.
Vertel je het niet, blijf je de angst houden dat hij er ooit achterkomt en dan nog wat, kan je het een heel leven voor je houden?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61041471
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... en dan het risico lopen dat die gozer die ze gepijpt heeft het hele dorp rondbazuint wat ze heeft gedaan, waarna het via-via alsnog bij die vriend terecht komt!?
Vooral dat is niet te vergeven, sommige mensen kunnen nog over hun hart strijken als iemand zelf het opbiecht. Maar via via te horen krijgen wat je 'geliefde' heeft uitgespookt terwijl je duidelijk een monogame relatie hebt, tja.. 98% is einde oefening en daarvan is 1% die eindigd in het bos 6 feet deep.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2008 15:36:33 ]
pi_61041499
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wedervraag, als jij die jongen zou zijn, zou jij dan rond gaan bazuinen wat er gebeurd is?
pi_61041518
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:20 schreef rival het volgende:
je bent een sleeeetje... sleeetje!
hehe voor het plakalbum

Ontopic: hallo zeg, nou ga je die jongen ook nog de schuld geven dat hij je vol giet met alchohol... WTF!!!... jij drinkt het toch zeker op..

wie is er nou fout bezig, jij of hij.. juist JIJ!.. zoals al vaker gezegd in dit topic, je bent gewoon nog een sletje die niet goed kan omgaan met een relatie...

succes er met.. uithuilen eerst maar is
No Guts, No Glory
pi_61041521
Even heel eerlijk. Ik vind je een bitch. Zeg het tegen hem als je iets van karakter hebt. En als hij karakter heeft maakt hij het uit.
Echt een kutstreek van je.

Edit, heb je wel alles doorgeslikt?
History became legend, legend became myth.
pi_61041533
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:36 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Wedervraag, als jij die jongen zou zijn, zou jij dan rond gaan bazuinen wat er gebeurd is?
ik zou het rondvertellen als de dame in kwestie geen vriendin van me is maar gewoon een sletje uit de kroeg! (heb je al 1 jongens antwoord)
pi_61041536
quote:

[..]

HELL YEAH De volgende ochtend werd ik altijd gebeld door een maat of het lekker was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2008 15:38:05 ]
pi_61041567
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef RobRobert het volgende:

[..]

Mijn brein werkt zo dus niet. Opbiechten doe je juist niet alleen voor jezelf. Dat doe je omdat je partner het RECHT heeft te weten wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Ik vind dat je na zo'n achterbakse actie de beslissing over de relatie niet zelf mag maken. Je hebt zelf je relatie in gevaar gebracht en dat moet je ook het fatsoen hebben om de bal over te spelen naar je partner en hem te laten oordelen over de situatie.

Dat is voor mij gewoon een stukje loyaliteit en eerlijkheid. In een goede relatie heb je geen geheimen. En beter geen relatie dan een met een oneerlijke slet.
Dit is wel het meest intiligente wat ik heb gelezen.
Jij hebt de keuze gemaakt om e.e.a. tot uitvoering te brengen. Draag dan ook de consequentie en vertel het.
pi_61041577
opbiechten uiteraard. Als dit later nog naar buiten komt is het zeker over tussen jullie.
pi_61041579
Naar aanleiding van veel reacties in dit topic die er op neer komen dat NIET vertellen beter is, heb ik hier een pol gemaakt:

Poll: Ben je in staat vreemdgaan op te biechten of niet?
pi_61041583
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef LoveLia het volgende:

[..]

en daar heb ik heel veel spijt van
[..]

Ik weet het niet het was gezellig. Hij wist ook dat ik een vriend heb dus hij had het ook tegen kunnen houden maar hij goot me vol met alcohol. Ben daar best kwaad om want je kunt ook zeggen dat ik er in ben getuind maar ik had het nooit zo ver moeten laten komen, Maar er zijn 2 fouten hier vind ik.
Hij doet dit, hij doet dat. Het is altijd de schuld van een ander he; die jongen heeft totaal niets verkeerd gedaan; hij is jou of je vriend geen verantwoordelijkheid schuldig.Dat ben jij wel aan jezelf en aan je vriend, dus jij bent degene die fout zit.

Je kan ervoor kiezen om een slet te blijven en het proberen geheim te houden, of de eer aan jezelf houden en het opbiechten en waarschijnlijk op zoek gaan naar een nieuw vriendje. Eitherway you're fucked.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:39:22 #70
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041590
quote:

[..]

Nee, maar ik ben ook niet het type jongen dat zich laat afzuigen door goedkope dronken-gevoerde sletjes uit de kroeg.
pi_61041594
quote:

[..]

Ik ben dan wel een meisje...
Maar die knul is waarschijnlijk niet de enige die het weet dat ze mee naar huis is gegaan.
Mensen kunnen het gezien hebben, die twee dames kunnen ook wat rondstrooien.
Die knul zegt wat tegen 1 jongen en die jongen kan misschien wel uit de school klappen...

We weten niet hoe bekend de vriend van TS is in deze discotheek/kroeg/whatever.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:40:16 #72
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61041623
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:38 schreef Batsnek het volgende:

[..]

Hij doet dit, hij doet dat. Het is altijd de schuld van een ander he; die jongen heeft totaal niets verkeerd gedaan; hij is jou of je vriend geen verantwoordelijkheid schuldig.Dat ben jij wel aan jezelf en aan je vriend, dus jij bent degene die fout zit.

Je kan ervoor kiezen om een slet te blijven en het proberen geheim te houden, of de eer aan jezelf houden en het opbiechten en waarschijnlijk op zoek gaan naar een nieuw vriendje. Eitherway you're fucked.
Waarschijnlijk baalt ze nu dat ze NIET gefucked is, want de relatie is sowieso over....
pi_61041656
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik zou het maar voor me houden als ik jou was. Maar daarbij ga ik even van mezelf uit.
Ik weet niet wie het allemaal weet in je omgeving (afgezien van alle fokkers )..... maar als je samen met die gast de enige bent dan zou ik het niet zeggen. Dit kost je echt je relatie...het vertrouwen is behoorlijk naar de knoppen en ... je hebt gewoon te veel gedaan!
Rot signature
pi_61041673
Ik zou het wel vertellen als ik jou was. Ik vind dat hij wel recht heeft om te weten wat jij doet na een paar Malibu. Zoals anderen al zeggen ben je uit je zelf met die gast helemaal naar huis gegaan, is het niet ergens in een steegje gebeurt. Pijpen is ook niet iets waarbij hij je makkelijk kan dwingen om hem te doen dus zul je ook wel gewild hebben.
Het is egoistisch als je het zegt omdat je dan van je schuldgevoel af bent, maar ook egoïstisch als je het niet verteld omdat jij dan beoordeelt voor hem of dit een issue in de relatie moet zijn of niet.
Niets is zo kut om achteraf te horen dat er al die tijd info voor jou verzwegen is. En met een schuldgevoel kun je ook niet altijd leven.
Het is je eigen schuld en hij heeft nu het recht om te kiezen wat er nu staat te gebeuren. Als jij op 1 avond er voor kiest om iets te doen wat 4 jaar en een goede toekomst kan verneuken is het jou keus. Het risico dat je neemt als je vreemd gaat. Ik vind het alleen maar zielig voor je vriend.
pi_61041685
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waarschijnlijk baalt ze nu dat ze NIET gefucked is, want de relatie is sowieso over....
Nou dan kan ze toch met iedereen....
Als ze dat zou willen dan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')