gisteravond deden ze het nog!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand die webcams aanslingeren?
jups, hier ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:57 schreef AKnynke het volgende:
nee. gister deed ie het gewoon gewoon!
dat is bijna!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:59 schreef freecell het volgende:
[..]
jups, hier ook.
Maar nu niet
Misschien heeft het bruidspaar hiervoor aangegeven dat ze het niet wilden en gaat hij om 15:00 precies aan?
Nee..krijg gewoon een wit scherm.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Krijgen jullie ook de foutmelding: no stream available?
Waar zitten ze nu ergens? Heeft Isa een zwart/witte jurk aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ze doen het hoor, ik zag Isabeau, teigan en Liejannuh oa voorbij komen
Sorry, later Borisz. We zijn nu naar Octo's bruiloft aan het kijken.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, later Borisz. We zijn nu naar Octo's bruiloft aan het kijken.
Isa had inderdaad iets zwart/wits aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar zitten ze nu ergens? Heeft Isa een zwart/witte jurk aan?
Ik ook. En namens mij ook, ajb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef AKnynke het volgende:
ik ook!
En ik moest een traantje wegpinken!
Maar het was super tof! MoBlo, wil je octo een kus geven voor me?
Brui, wit en nog wat paarsig en andere kleurtjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Isa had inderdaad iets zwart/wits aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker doorprikken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:17 schreef AKnynke het volgende:
M'n foto's hangen allemaal! En nu heb ik een grote blaar op m'n duim, omdat ik 48 schroeven in 24 lijsten heb gedraaid.
Sterktequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zodadelijk een mini fok-meet met een user genaamd Fuckbuddy voor AZ Alkmaar - FiorentinaBen benieuwd.
neem je vaseline mee?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zodadelijk een mini fok-meet met een user genaamd Fuckbuddy voor AZ Alkmaar - FiorentinaBen benieuwd.
Alles prima, alleen de thermostaat werkt nog niet echt.quote:
mooi, ik ga ff checken hoelang de post is. Afhankelijk van de lengte ga ik hem lezen of nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Alles prima, alleen de thermostaat werkt nog niet echt.Constant inpakken met 2 kruiken en dan nog een lage temp. Maar verder gaat alles meer dan uitstekend!
ik heb net mijn langste post ooit gemaakt in het bevallingsverhalentopic
ik denk dat ik m niet ga lezenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef latislos het volgende:
[..]
mooi, ik ga ff checken hoelang de post is. Afhankelijk van de lengte ga ik hem lezen of niet
groot gelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik denk dat ik m niet ga lezen![]()
btw ik heb oranje zoete minipaprika's gekocht, die liggen nu ff in de oven voor in de salade
hangt het bij jou daarvanaf??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef latislos het volgende:
[..]
mooi, ik ga ff checken hoelang de post is. Afhankelijk van de lengte ga ik hem lezen of niet
gelezen! gelukkig dat het in deel 2 wel wat vlotter ging.quote:
Ignorance is bliss,quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:30 schreef latislos het volgende:
[..]
gelezen! gelukkig dat het in deel 2 wel wat vlotter ging.
hopend kaasplankje nu nieuwsgierig te maken
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ignorance is bliss,wat dat betreft sluit ik me bij DE aan
![]()
Verder niks tegen freecell ofzo, maar sommige dingen hoef ik niet te weten. Soms ga je wel eens op kraamvisite en dan vragen mensen: "Wil je de video zien?"
Ik heb wel eens gezegd dat ik dat niet wilde en toen was de moeder beledigdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
Soms ga je wel eens op kraamvisite en dan vragen mensen: "Wil je de video zien?"
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:53 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezegd dat ik dat niet wilde en toen was de moeder beledigdIk snap trouwens al niet dat je dat allemaal gaat filmen, maar goed, ik heb daar verder geen ervaring mee.
En Octo en kersverse echtgenoot: Van Harte Gefeliciteerd
"...en hier komt dan weer een mooi stukje...". natuurlijk vol met cliffhangers...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En dat ze dan een bevalling van elf uur integraal heeft opgenomen, zit je daar
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:02 schreef latislos het volgende:
"...en hier komt dan weer een mooi stukje...". natuurlijk vol met cliffhangers...
En nu gaat iedereen zich laveloos drinken op kosten van het bruidspaar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:24 schreef motorbloempje het volgende:het eten (ethiopisch) was goddelijk en we hebben net riant geshopt voor het bruidspaar
oa een tajine!
De hapjes van SoL en cnk waren ook heerlijk overigens
Ik ben allang blij dat ik geen foto's heb van de bevalling zelf, laat staan een videoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:53 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezegd dat ik dat niet wilde en toen was de moeder beledigdIk snap trouwens al niet dat je dat allemaal gaat filmen, maar goed, ik heb daar verder geen ervaring mee.
En Octo en kersverse echtgenoot: Van Harte Gefeliciteerd
+1quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi
bruidspaar gefeliciteerd![]()
(hoef ik dat niet meer te doen
)
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
WH+A^10^2
^3
Het gaat gebeuren!! Zwager gaat rond 22.30 aanzoek doen A^10^2
ik ga snel de auto in met de champagne enzo
sure, welke dag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wil iemand meeten @ Utrecht Centraal om 23:50?
Ze zou er wel moeten zijn ja....:)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Over 45 minuten
Was CF nog in Delft vandaag? volgens mij niet gezien op de streams, maar moet thuis nog ff de caps bekijken.
Wat super kjoetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Sterkte Mieke, moeilijke dag voor je dus...
Zus heeft ja gezegd![]()
![]()
Nadat ik 45 minuten door de duinen van Zandvoort had gedwaald, belde ik zwager maar eens om te vragen wáár het strand nou eigenlijk was. Niet achter de duinen, dus
Maar: de mannen van Havana aan Zee (strandtent) gaven me een gratis schep ijsblokjes voor in de Moët-coolerEN ze heeft ja gezegd en de ring is vet mooi en zwager staat voor eeuwig bij me in de schuld
* Stereotomy gooit bordje om Hobbel's nek:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat super kjoet![]()
![]()
Feli ook
Ps nachtdienst is relaxed
quote:Hier waak ik!![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:47 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy gooit bordje om Hobbel's nek:
Uteregquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wil iemand meeten @ Utrecht Centraal om 23:50?
Ik kom niet meer terug, je weetzzquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:51 schreef Stereotomy het volgende:
Edit
Fijn dat jullie bijna naar Australië gaan. Wat een wereldreis voor oudjes zoals jullie![]()
Van iedereen die ooit naar Australië is geweest heb ik alleen maar gehoord dat ze er weer eens terug willen ooit.
Ze hebben daar ook witte wijn tochquote:
Neefje: je moet niet meer geloven in Dirkie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens Ome Golfer, ik ben net terug uit Alkmaar, ben eindelijk in Dirk's Palace geweest. Wel 0-2 verloren van Fiorentina, maar we worden toch wel eredivisiekampioenen.
Ik hoop dat je er vooral een mooie en gezellige dag van hebt gemaakt! Dat teltquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Vork, leuk dat je begreep dat het een bijzondere datum voor me is. Het is met een beetje gemengde gevoelens wel. Het is de verjaardag van m'n pa die 2 jaar geleden overleden is. Hij was gek op cotes du rhone, vandaar
M'n moeder en ik hebben hem herdacht door uit eten te gaan, want hij hield erg van lekker eten. Liever dan alleen maar verdrietig te zijn, willen we aan de dingen denken, waar we met z'n 3en van genoten
wat fijn dat jullie een mooie dag ervan gemaakt hebben en op een fijne manier zo terug hebben kunnen denken aan hemquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Vork, leuk dat je begreep dat het een bijzondere datum voor me is. Het is met een beetje gemengde gevoelens wel. Het is de verjaardag van m'n pa die 2 jaar geleden overleden is. Hij was gek op cotes du rhone, vandaar
M'n moeder en ik hebben hem herdacht door uit eten te gaan, want hij hield erg van lekker eten. Liever dan alleen maar verdrietig te zijn, willen we aan de dingen denken, waar we met z'n 3en van genoten
Eh ik weet van niets, je zult wel iemand anders bedoelen, die daar iets over heeft gezegd. Maar het verklaart wel je voorkeur voor Cotes du Rhonequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer heeft gelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 03:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Neefje: je moet niet meer geloven in Dirkie.
Hij is even onbetrouwbaar met z'n lenen.nl als met z'n voorspellingen over AZ.
Nu denken ze dat je het over Liejannuh in het zwart hebtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 07:51 schreef Den_Haag het volgende:
Bruiloftfeestje was leukben na college nog even langs geweest.
was ook een erg aparte dame in het zwart. Maar daar zullen de andere aanwezigen nog genoeg over kunnen vertellen
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:43 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd jong gehuwden
En Lein, volgende keer als je in Zandvoort bent even doorrijden naar Bloemendaal.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu denken ze dat je het over Liejannuh in het zwart hebtMaar daar kon je de billen niet van zien als ze danste erotisch bewoog met 6 enthousiaste mannen om d'r heen
Een jongen die het bruidpaar kende had blijkbaar zijn vriendin/ingehuurde dame meegenomenquote:
Dan kan ik dit keer zeker niet de hele dag gezellig aan tafel komen zitten bij je zus en zwager?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Trouwdatum? Hoezo, wil je graag nog een keer mee naar een Ronkes-familiefeest?
Ehr.... Nee, denk dat je dan aan een andere tafel zou moeten...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan kan ik dit keer zeker niet de hele dag gezellig aan tafel komen zitten bij je zus en zwager?![]()
(of wij moeten ons eerst verloven)
Verloofde? Ik? Aha. Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Dan denk ik niet dat ik kom, je neemt maar fijn je eigen verloofde mee
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:22 schreef octopussy het volgende:
hoi![]()
Ik heb zo'n fantastische dag gehad gisteren. Later nog wel even een uitgebreid verslag, nu even rustig huisje opruimen en wachten tot mijn man () terugkomt van voetbal. Dan gaan we de cadeaus uitpakken
Zoeits als "de mooiste dag in je leven"?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:22 schreef octopussy het volgende:
hoi![]()
Ik heb zo'n fantastische dag gehad gisteren. Later nog wel even een uitgebreid verslag, nu even rustig huisje opruimen en wachten tot mijn man () terugkomt van voetbal. Dan gaan we de cadeaus uitpakken
Dus Rene is met 7 vrouwen een winkel in gegaan? Arme Rene.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:56 schreef Liejannuh het volgende:
Octo, vergeet je niet een foto te maken van ons geweldige Dille & Kamille cadeau?!
Je moet nog maar even aan René vragen hoe het samenstellen van het cadeau nu precies ging.Je had het moeten zien, maar het was enigszins hilarisch. Denk aan 7 vrouwen die door elkaar heen rennen in een winkel en continu dingen naar elkaar roepen en dingen in een mand gooien.
Erg he?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Dus Rene is met 7 vrouwen een winkel in gegaan? Arme Rene.
Ik vond het al erg om met 4 vrouwen over de damesafdeling van V&D te lopenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:06 schreef Liejannuh het volgende:
Erg he?!
En hij was ook al met 7 vrouwen uit eten. En op het feestje zat ie ook de hele tijd tussen alle vrouwen in!
Eigenlijk had ie het dus wel goed voor elkaar.
Je zag er prachtig uit! Alsnog gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:22 schreef octopussy het volgende:
hoi![]()
Ik kan twee tegelijk in een willekeurige winkel al amper aan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:14 schreef MuadDib het volgende:
Ik vond het al erg om met 4 vrouwen over de damesafdeling van V&D te lopen
Mogguh, hebben jullie Delft onveilig gemaakt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:56 schreef Liejannuh het volgende:
Octo, vergeet je niet een foto te maken van ons geweldige Dille & Kamille cadeau?!
Je moet nog maar even aan René vragen hoe het samenstellen van het cadeau nu precies ging.Je had het moeten zien, maar het was enigszins hilarisch. Denk aan 7 vrouwen die door elkaar heen rennen in een winkel en continu dingen naar elkaar roepen en dingen in een mand gooien.
Het was een toffe dag gister! Ik ga zo even mijn foto's uploaden.
Met meer dan één chaotische dame welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:39 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie doen net alsof het zo ontzettend verschrikkelijk is om te gaan winkelen ofzo.
Mwaoh, viel wel mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mogguh, hebben jullie Delft onveilig gemaakt?
Oh das wel lollig, tenminste dat hoop ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:47 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Mwaoh, viel wel mee.
Dat de feestlokatie een beetje instortte was niet onze schuld iig.
Okee, ik check vanavond even of ik geen tabs met pr0n open had staan en dan PM ik ze naar je toe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:38 schreef octopussy het volgende:
Steer, ik wil graag je caps van de webcam hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¨quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:49 schreef freecell het volgende:, je fiets heeft net zoiets als van die mensen die migraine krijgen aan het begin van de vakantie. Hij komt nu eindelijk tot rust!
Dat is ook een goede mogelijkheid natuurlijk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
¨
Nou ik denk dat het anders zit, Liejannuh´s fiets voelt gewoon dat ie straks niet meer dagelijks bereden wordt, het is meer een schreeuw om aandacht; een soort van stil protest
Daar heb ik geen plek voor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:47 schreef MissHobje het volgende:
Vork!!
Ja tis wel een kwestie van bijhouden helaas, anders is het geen doen.
Een wasdroger niet handiger dan? kun je nonstop door wassen
Dat is alleen maar handig voor mij, ik mag toch nog niet naar buiten en als het mooi weer was geweest, had ik dat wel gewildquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:02 schreef MissHobje het volgende:
Volgens mij is het kei ongezellig weer buiten
Het zijn voornamelijk ook lakens, van de logeerbedden e.d. die al weken in de wasmand liggen, maar ook een hoop kleren en handdoeken en andere dingen die veel ruimte in beslag nemen. Ik wist zelf ook niet dat ik zoveel wasmachinevulling had.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:54 schreef freecell het volgende:
Dat is alleen maar handig voor mij, ik mag toch nog niet naar buiten en als het mooi weer was geweest, had ik dat wel gewildVoor het eerst in m'n leven blij met kutweer.
Vorkdas wel een behoorlijke achterstand ook!
Heb je dan nog wel kleren over? Of zijn het vooral lakens ed?
Ik heb toch meer 't idee dat Hob dat ironisch bedoelde, maar ik kan me ook vergissen freecellquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is alleen maar handig voor mij, ik mag toch nog niet naar buiten en als het mooi weer was geweest, had ik dat wel gewildVoor het eerst in m'n leven blij met kutweer.
Vorkdas wel een behoorlijke achterstand ook!
Heb je dan nog wel kleren over? Of zijn het vooral lakens ed?
Die zou ik ook wel willen hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:45 schreef kaasplankje het volgende:
Zo duur is een werkster anders ook niet heur, al voor een tientje per uurdaar ga je toch zelf niet voor tobben
Als in muziek Als m'n fietsband uit elkaar is, dan vervang ik die wel. Vriendschapsband had ook nog wel gekund in deze context. Ook dat is een baalfactor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Vork, eerst dacht ik dat je het over een fietsband had. Daarna over een speciale vriendschapsband. Maar je had het dus over een band.
Ik weet niet of dit wel echt is wat zij willen. In ieder geval, betekent dit wel einde deze band en zou het netwerken voor nieuwe muzikanten dus een totaal nieuwe band opleveren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
Of je gaat netwerken voor andere muzikanten?
Wat lullig Vork!
Ik zou me aanbieden als lid van de band, maar afgezien van een blokfluitverleden, denk ik niet dat ik je kan helpen.....
Maar we hebben al een toetsenistquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja Vork, Steer kan heel goed pianospelen en zingen!
Een synthesizer bandje!quote:
Dat weet je dan toch niet? Dan denk je dat ze niet thuis zijn of druk liggen de neuksexxen of zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb al 2x niet opgenomen terwijl mijn ouders bellen, omdat ik ff geen zin heb om met ze te praten dat ik verder moet zoeken naar een afstudeerplek. Ik zou echt zwaar teleurgesteld zijn als mijn eigen kinderen dit zouden doen.![]()
![]()
Ja, precies dat weten ze niet. Maar als ze het zouden weten bedoel ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat weet je dan toch niet? Dan denk je dat ze niet thuis zijn of druk liggen de neuksexxen of zo![]()
Nah. Ik wil gewoon rocken. Maargoed, dat gaat dus allemaal weer even duren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:28 schreef Liejannuh het volgende:
Een synthesizer bandje!![]()
Owja, Vork, feestje volgende week gaat de hele dag door en je kunt blijven slapen.
* Liejannuh is een lapzwans met terug sms'en
De geluidjes van de synthesizer aanpassen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Nah. Ik wil gewoon rocken. Maargoed, dat gaat dus allemaal weer even duren.
Cool! Ik heb wel een luchtbed en een slaapzak voor je. Komt goed!quote:Ok, nou, dan wil ik van het slapen in ieder geval gebruik maken. Moet ik nog iets meenemen?
Ja, natuurlijk gaat het om het innerlijk! Maar dit is niet sexy. Gelukkig hoeft dat ook niet, want van aantrekkingskracht (behalve vriendschappelijk) is geen sprake. Wat ook heel lastig zou zijn als dat anders was.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat toch om het innerlijk, lieve Nynke.![]()
Ik vind het fijn dat je het zo naar je zin hebt in Zwëden.
Lijkt mij een leuke match met Stereo opleveren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:39 schreef AKnynke het volgende:
Hij slaapt in een ruitjespyama, en heeft een beugel. ..
Geweldig! Ben trots op je, wat knap om dat zo maar aan te durven!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:56 schreef cul_non_kul het volgende:
Jah, hoi! Hier mascara-klodder/SeaOfLove/pizzapunt ff![]()
De bruiloft was echt super!!
De hapjes gingen er allemaal goed in bij iedereen, het ging echt allemaal helemaal goed, cnk en ik hebben in de keuken gestaan, en mijn bijna officiele stiefmoeder en mijn zusje hebben geserveerd.
Ben echt supertrots dat het zo goed is gegaan![]()
Het feest was ook erg gezellig! Ohh en dat grietje in het zwartEn dat het opeens zo nat werd binnen. gelukkig pas op het einde
![]()
Octo zag er werkelijk waar prachtig uitSamen met mr. Octo een knap stel
![]()
Ohh en oma was echt top, ze swingde de pan uit![]()
Ik hou me aanbevolen voor een nieuwe cateringklus
tnxxxquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geweldig! Ben trots op je, wat knap om dat zo maar aan te durven!![]()
Heb je ook foto's van je hapjes genomen? Ter promotie?
quote:
quote:
Ben je er al uit? Qua naar bed gaan?quote:
Goed bezigquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:56 schreef Vork het volgende:
Zo, die conditietest loog er echt niet om. Fysiek gezien stel ik echt geen drol meer voor. Volgens mij heb ik maar een biertje of 7 op en ben ik het nu al zat, genoeg en zo. Morgen dus hard aan de slag bij de sportschool.
Doe jij om 3uur 's nachts in het weekend een conditietest?quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:56 schreef Vork het volgende:
Zo, die conditietest loog er echt niet om. Fysiek gezien stel ik echt geen drol meer voor. Volgens mij heb ik maar een biertje of 7 op en ben ik het nu al zat, genoeg en zo. Morgen dus hard aan de slag bij de sportschool.
Seriouslyquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe jij om 3uur 's nachts in het weekend een conditietest?![]()
Dat weten we maybe maandag pas gok ik zo ;')quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:07 schreef Stereotomy het volgende:
Over rustig gesproken, zou PF haar intro overleefd hebben?
Hobmeis slaaplekker zoquote:Op zondag 24 augustus 2008 07:59 schreef MissHobje het volgende:
Goeiemoggol cheese dish
lig al in bed.. nu nog wachten op het mannetje met het zand
Die is leuk!quote:
ok?quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:27 schreef mascara-klodder het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw
ik kan gewoon niet postenquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:27 schreef mascara-klodder het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw
Neequote:Op zondag 24 augustus 2008 03:21 schreef remlof het volgende:
Doe jij om 3uur 's nachts in het weekend een conditietest?![]()
hou het gewoon bij de rozekever.... the babemagneetquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi. Ik heb gisteren een oude radio op de kop getikt uit 1959. Geheel met buizen. En werkend. Op de mechanica van de FM selectie na (die is wel te repareren).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is niet een spannend verhaalquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:45 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb er al een babe naast zitten.
Ben je al in Schotland geweest?quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
Zo. Heb ik veel gemist?
Het was ook super goed geregeld en errug lekker, ik raad haar aanquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Enneh, wat goed van je SOL dat je de catering voor het huwelijk hebt verzorgd!
*Bookmark*quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:49 schreef AKnynke het volgende:
Blog is ook upgedate! nynkesalverda.blogspot.com
/spam
Hij studeert aan hetzelfde programma als ik, maar heeft nog geen kamer hier. Dus hij slaapt hier tijdelijk. Maar ik word niet heel erg blij van zondagmorgens om half 8 wakker gemaakt te worden. Als je daarna een eind gaat lopen en om een uur of 10 terugkomt met ontbijt, okay. Maar om half 8 door m'n kamer te gaan scharrelen, de computer aanzetten in m'n kamer waar ik ook slaap en beginnen te typen, nee, daar wordik niet heel blij van.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*Bookmark*
Zeg, die duitser he, heb ik wat gemist of woont ie bij je??? Je klinkt zo geirriteerd over hem
Oe, dat vond ik doodeng, weet ik nog, ik vroeg haar toen ze haar jas aandeed : En en en als ie nou gaat huilen????quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:17 schreef freecell het volgende:
Wij zijn alleen gelaten dor de kraamverzorgster
En ze komt niet meer terug!
Nu moeten we het zelluf doen
Is het dé duitser, of een ander?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:24 schreef AKnynke het volgende:
Hij studeert aan hetzelfde programma als ik, maar heeft nog geen kamer hier. Dus hij slaapt hier tijdelijk. Maar ik word niet heel erg blij van zondagmorgens om half 8 wakker gemaakt te worden. Als je daarna een eind gaat lopen en om een uur of 10 terugkomt met ontbijt, okay. Maar om half 8 door m'n kamer te gaan scharrelen, de computer aanzetten in m'n kamer waar ik ook slaap en beginnen te typen, nee, daar wordik niet heel blij van.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:27 schreef freecell het volgende:
Hmmm Aknyn, daar zou ik ook niet erg vrolijk van worden inderdaad!
En zal idd wennen worden zonder. Het huishouden en de zorg voor uk redden we prima, maar een wandelende meekijkende vraagbaak hebben is wel heel fijn!
Straks maak ik hem stuk
Ik zou m er gelijk uittrappenquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hij studeert aan hetzelfde programma als ik, maar heeft nog geen kamer hier. Dus hij slaapt hier tijdelijk. Maar ik word niet heel erg blij van zondagmorgens om half 8 wakker gemaakt te worden. Als je daarna een eind gaat lopen en om een uur of 10 terugkomt met ontbijt, okay. Maar om half 8 door m'n kamer te gaan scharrelen, de computer aanzetten in m'n kamer waar ik ook slaap en beginnen te typen, nee, daar wordik niet heel blij van.
@ Freecell: dat wordt wennen denk ik!
Nee, tis niet de duutser. Tis een duitser.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, dat vond ik doodeng, weet ik nog, ik vroeg haar toen ze haar jas aandeed : En en en als ie nou gaat huilen????
Gaat goedkomen Freecell, gewoon je gevoel volgen
[..]
Is het dé duitser, of een ander?
Het wordt er niet makkelijker op.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:37 schreef AKnynke het volgende:
Nee, tis niet de duutser. Tis een duitser.
Dat was niet de planning, dat scheeltquote:Op zondag 24 augustus 2008 13:29 schreef Vork het volgende:
Oh die blijft wel heel hoor, zolang je er maar niet mee gooit..
Laat me raden, je hebt uitstel bij de BD aangevraagd tot 1 september?quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Die is leuk!
Ik ga vandaag een lijstje maken met wat ik allemaal ga doen deze week.Ik denk dat een belastingaangifte invullen er ook tussen staat.
En opruimen ook.
Maar ook toffe dingen!
Nee! Niet eens. Ik heb het ding gewoon nog niet ingevuld.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt uitstel bij de BD aangevraagd tot 1 september?
jij was niet de zwangere dame die op het feestje was van Octo en haar meneer?quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:17 schreef freecell het volgende:
Wij zijn alleen gelaten dor de kraamverzorgster
En ze komt niet meer terug!
Nu moeten we het zelluf doen
Dat was Jojogirl.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij was niet de zwangere dame die op het feestje was van Octo en haar meneer?
Heb voor de rest echt niets gevolgd hier....dat krijgt maar kinderen in de SC
Ohja jojogirlquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:08 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat was Jojogirl.![]()
Passen ze trouwens niet geweldig mooi bij elkaar?!
[ afbeelding ]
Zoek het oudste bord uit wat je hebt en gooi hem kapot!quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik wil ook wat stuk maken
Echt wel!quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:08 schreef Liejannuh het volgende:
Passen ze trouwens niet geweldig mooi bij elkaar?!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij was niet de zwangere dame die op het feestje was van Octo en haar meneer?
Heb voor de rest echt niets gevolgd hier....dat krijgt maar kinderen in de SC
het strand!quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:32 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb zin om naar het strand te gaanWeet iemand of ik ergens een hond kan huren om een uurtje mee te wandelen? Ik wil er wel een die achter stokken aangaat.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Kaasplankje bestaat dus echt... ik dacht dat het 1 of andere kutkloon was
Voor heel even jahquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:55 schreef AKnynke het volgende:
MK, wat leuk dat je weer terug bent!
Jij zag er btw ook erg mooi uit. Je schoenenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, ik ben een paar dagen in NL geweest hoorVolgende week vlieg ik naar Schotland
De bruid was gorgeous, de hapjes waren vele malen beter dan bij menig feest, en op weg naar mijn logeeradres kreeg ik een onwijze onweersbui over me heen, er stond letterlijk een halve centimeter water in m'n schoenen
ik zeg auw, toch niet tegen zoon halfgeopend deurtje héquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Oh BTW, ik ben weer echt de ultieme kruk; gister struikelde ik met m'n handen vol, waardoor ik lekkerlijk op m'n neus vielEn vandaag stootte ik m'n hoofd nogal fors aan het aanrechtkastje, zo hard dat ik sterretjes zag en nu een bult op mn kop heb
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik zeg auw, toch niet tegen zoon halfgeopend deurtje hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |