gisteravond deden ze het nog!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand die webcams aanslingeren?
jups, hier ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:57 schreef AKnynke het volgende:
nee. gister deed ie het gewoon gewoon!
dat is bijna!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:59 schreef freecell het volgende:
[..]
jups, hier ook.
Maar nu niet
Misschien heeft het bruidspaar hiervoor aangegeven dat ze het niet wilden en gaat hij om 15:00 precies aan?
Nee..krijg gewoon een wit scherm.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Krijgen jullie ook de foutmelding: no stream available?
Waar zitten ze nu ergens? Heeft Isa een zwart/witte jurk aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ze doen het hoor, ik zag Isabeau, teigan en Liejannuh oa voorbij komen
Sorry, later Borisz. We zijn nu naar Octo's bruiloft aan het kijken.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, later Borisz. We zijn nu naar Octo's bruiloft aan het kijken.
Isa had inderdaad iets zwart/wits aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar zitten ze nu ergens? Heeft Isa een zwart/witte jurk aan?
Ik ook. En namens mij ook, ajb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef AKnynke het volgende:
ik ook!
En ik moest een traantje wegpinken!
Maar het was super tof! MoBlo, wil je octo een kus geven voor me?
Brui, wit en nog wat paarsig en andere kleurtjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Isa had inderdaad iets zwart/wits aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |