gisteravond deden ze het nog!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand die webcams aanslingeren?
jups, hier ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:57 schreef AKnynke het volgende:
nee. gister deed ie het gewoon gewoon!
dat is bijna!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:59 schreef freecell het volgende:
[..]
jups, hier ook.
Maar nu niet
Misschien heeft het bruidspaar hiervoor aangegeven dat ze het niet wilden en gaat hij om 15:00 precies aan?
Nee..krijg gewoon een wit scherm.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef Stereotomy het volgende:
Krijgen jullie ook de foutmelding: no stream available?
Waar zitten ze nu ergens? Heeft Isa een zwart/witte jurk aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ze doen het hoor, ik zag Isabeau, teigan en Liejannuh oa voorbij komen
Sorry, later Borisz. We zijn nu naar Octo's bruiloft aan het kijken.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry, later Borisz. We zijn nu naar Octo's bruiloft aan het kijken.
Isa had inderdaad iets zwart/wits aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar zitten ze nu ergens? Heeft Isa een zwart/witte jurk aan?
Ik ook. En namens mij ook, ajb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:40 schreef AKnynke het volgende:
ik ook!
En ik moest een traantje wegpinken!
Maar het was super tof! MoBlo, wil je octo een kus geven voor me?
Brui, wit en nog wat paarsig en andere kleurtjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Isa had inderdaad iets zwart/wits aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker doorprikken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:17 schreef AKnynke het volgende:
M'n foto's hangen allemaal! En nu heb ik een grote blaar op m'n duim, omdat ik 48 schroeven in 24 lijsten heb gedraaid.
Sterktequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zodadelijk een mini fok-meet met een user genaamd Fuckbuddy voor AZ Alkmaar - FiorentinaBen benieuwd.
neem je vaseline mee?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zodadelijk een mini fok-meet met een user genaamd Fuckbuddy voor AZ Alkmaar - FiorentinaBen benieuwd.
Alles prima, alleen de thermostaat werkt nog niet echt.quote:
mooi, ik ga ff checken hoelang de post is. Afhankelijk van de lengte ga ik hem lezen of nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Alles prima, alleen de thermostaat werkt nog niet echt.Constant inpakken met 2 kruiken en dan nog een lage temp. Maar verder gaat alles meer dan uitstekend!
ik heb net mijn langste post ooit gemaakt in het bevallingsverhalentopic
ik denk dat ik m niet ga lezenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef latislos het volgende:
[..]
mooi, ik ga ff checken hoelang de post is. Afhankelijk van de lengte ga ik hem lezen of niet
groot gelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik denk dat ik m niet ga lezen![]()
btw ik heb oranje zoete minipaprika's gekocht, die liggen nu ff in de oven voor in de salade
hangt het bij jou daarvanaf??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef latislos het volgende:
[..]
mooi, ik ga ff checken hoelang de post is. Afhankelijk van de lengte ga ik hem lezen of niet
gelezen! gelukkig dat het in deel 2 wel wat vlotter ging.quote:
Ignorance is bliss,quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:30 schreef latislos het volgende:
[..]
gelezen! gelukkig dat het in deel 2 wel wat vlotter ging.
hopend kaasplankje nu nieuwsgierig te maken
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ignorance is bliss,wat dat betreft sluit ik me bij DE aan
![]()
Verder niks tegen freecell ofzo, maar sommige dingen hoef ik niet te weten. Soms ga je wel eens op kraamvisite en dan vragen mensen: "Wil je de video zien?"
Ik heb wel eens gezegd dat ik dat niet wilde en toen was de moeder beledigdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
Soms ga je wel eens op kraamvisite en dan vragen mensen: "Wil je de video zien?"
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:53 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezegd dat ik dat niet wilde en toen was de moeder beledigdIk snap trouwens al niet dat je dat allemaal gaat filmen, maar goed, ik heb daar verder geen ervaring mee.
En Octo en kersverse echtgenoot: Van Harte Gefeliciteerd
"...en hier komt dan weer een mooi stukje...". natuurlijk vol met cliffhangers...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En dat ze dan een bevalling van elf uur integraal heeft opgenomen, zit je daar
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:02 schreef latislos het volgende:
"...en hier komt dan weer een mooi stukje...". natuurlijk vol met cliffhangers...
En nu gaat iedereen zich laveloos drinken op kosten van het bruidspaar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:24 schreef motorbloempje het volgende:het eten (ethiopisch) was goddelijk en we hebben net riant geshopt voor het bruidspaar
oa een tajine!
De hapjes van SoL en cnk waren ook heerlijk overigens
Ik ben allang blij dat ik geen foto's heb van de bevalling zelf, laat staan een videoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:53 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gezegd dat ik dat niet wilde en toen was de moeder beledigdIk snap trouwens al niet dat je dat allemaal gaat filmen, maar goed, ik heb daar verder geen ervaring mee.
En Octo en kersverse echtgenoot: Van Harte Gefeliciteerd
+1quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi
bruidspaar gefeliciteerd![]()
(hoef ik dat niet meer te doen
)
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
WH+A^10^2
^3
Het gaat gebeuren!! Zwager gaat rond 22.30 aanzoek doen A^10^2
ik ga snel de auto in met de champagne enzo
sure, welke dag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Wil iemand meeten @ Utrecht Centraal om 23:50?
Ze zou er wel moeten zijn ja....:)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Over 45 minuten
Was CF nog in Delft vandaag? volgens mij niet gezien op de streams, maar moet thuis nog ff de caps bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |