Jonathan zou bij ons op zn Nederlands uitgesproken worden. Daar hebben we bewust voor gekozen zo
ondanks dat we nog geen kinders hebben
maar omdat je anders dus met die uitspraak zit. Ik vind jonathan in het engels ook mooi, en matthew en nathan en nog veel meer. Maar omdat het door het gros van de mensen in NL dan tot een vernederlandste uitspraak komt wil ik dat dus liever niet. Amelie is dan wel geen NLse naam, maar daar kan denk ik weinig fout mee gaan qua uitspraak.
Verder ben ik wel erg van de Franse namen (heb zelf een tijd in frankrijk gewerkt), maar daar beginnen we maar niet aan...

Ik vind Magaly en Josiane (spreek uit als sjoziahn, kan het niet zo goed uitleggen, met een korte ah en die e net niet uitspreken zeg maar maar wel zodat de -n- niet helemaal full stop is.) lekker duidelijk hè? haha. Maar goed, dat zou hier waarschijnlijk Jozianne worden dan ofzo en dat vind k weer minder.
En destiny tsja... Ik ken een kindje dat Vanity heet. Ik kon er niets aan doen maar moest toch wel erg lachen om die naam en heb aan het nichtje van het kind gevraagd of pa en ma zich wel bewust waren van de betekenis...
Overigens ken ik ook een Chastity en dat meiske is dr halve pubertijd consequent door een hoop docenten "gastietie" genoemd... :S
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回