Ik kan me voorstellen dat als je zelf een grote familie hebt (of je partner) en je van vrij bekende standaard Nederlandse namen houdt je wel continu hebt dat er wel een neefje/nichtje/tante etc is die een soortgelijke naam heeft. Net wat je zegt; broertje Thijs, en Thijmen vind jullie mooi.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:36 schreef huuphuup het volgende:
mooi hèhaha ik ben er nog steeds verliefd op, maar mn lief vindt die naam echt niks, dus ja, dan houdt het gewoon op. Daarnaast heeft mn lief ook een zeer uitgebreide familie en werkelijk alle namen die ik leuk vond had ie wel een neefje of nichtje die zo heet... pfff, moeilijk, deze vier zijn er uiteindelijk over gebleven, hoewel we wel twijfelden over Thijmen omdat zijn broertje Thijs heet. Maarja, ach. We zien het wel
![]()
Of de spelling gewoon wat makkelijker maken voor een goeie uitspraak...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:25 schreef cattie het volgende:
Maeva, Magaly, Josiane, mooie namen, maar niet mijn keus, want dat gaat nooit goed bij de uitspraak.
Ik zou het zelf niet kiezen, maar ik vind er niks mis mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef Nonneke het volgende:
Vanmiddag in mn winkel een moeder met 2 kinderen, helaas ben ik de een vergeten, maar zn grote broer heette Aurelius
Als in, keizer Aurelius??quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef Nonneke het volgende:
mijn neefje heet Jonathanen dan hebben we nog Tijmen (zonder h), Justin, Mike, Kevin, Kyran en Shanneska en Shaylee (de meisjes zijn half antiliaans)
Vanmiddag in mn winkel een moeder met 2 kinderen, helaas ben ik de een vergeten, maar zn grote broer heette Aurelius
En die zijn ook als klein kind begonnenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Als in, keizer Aurelius??
hmmm, dat is misschien toch wel een beetje veel eer voor een klein kind... maar goed, het blijft uiteindelijk een naam, zelfs keizers en koningen hebben namen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:30 schreef huuphuup het volgende:
maar goed, het blijft uiteindelijk een naam, zelfs keizers en koningen hebben namen
precies dat bedoel ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En die zijn ook als klein kind begonnen
Zouden er ook Maxima's komen of al zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
precies dat bedoel ik![]()
nou wachten op de eerste die zn dochter Beatrix noemt![]()
Ik ken een jongens-Avalon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Avalon is ook zo mooiZo heet mijn kleine buurmeisje
Ja, ik kan het met die naam zelfs niet eens indenken op z'n Nederlandsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |