quote:Op maandag 1 september 2008 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Zizi-Jo?
Lijkt wel een hele foute spelling van sowieso zeg![]()
Was het niet Zinzi? Dat is een Zuid- Afrikaanse naam.
Wij hadden een Zaza op creche, dan moet ik toch altijd aan deze denken:quote:Op maandag 1 september 2008 09:10 schreef Ireth het volgende:
Suus is vandaag in groep 2 begonnen en langslopend bij groep 1 ontdekte ik een Zizi-Jo bij de kapstokjes...
Ik aan dezequote:Op maandag 1 september 2008 13:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wij hadden een Zaza op creche, dan moet ik toch altijd aan deze denken:
[ afbeelding ]
Zsa Zsa "I'm very good at housekeeping! Every time I get a divorce I keep the house!" Gaborquote:Op maandag 1 september 2008 20:18 schreef Igraine het volgende:
Kersje? Hmm... mij een beetje te fruitig
En Zaza doet mij denken aan Zsa Zsa Gabor
Aparte namen...quote:Op maandag 1 september 2008 13:08 schreef MissBliss het volgende:
Mijn nichtje heet ook ZinziZe is gewoon Nederlands. En haar zus heet Coco.
Lijkt me typisch een geval waarin papa en mama ieder een naam mochten verzinnenquote:Op maandag 1 september 2008 20:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vandaag een geboortekaartje op het werk zien hangen van een tweeling:
Dochter en zoon: Cheyenne en Harrie.
Mijn oog viel op de 'Harrie' op het kaartje, omdat mijnook zo heet. Zo'n oubollig naam is tegenwoordig niet meer zo vaak voorkomend.
Nu je het zegt jaquote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef Rewimo het volgende:
Dat combineert ook niet denderend, die twee namen![]()
En Carmella: Coco Chanel?
Wij hadden een mega jongensnaam! Ergens vind ik het spijtig dat we die nu niet kunnen gebruiken.quote:Op maandag 1 september 2008 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Nou wij moeten dus op zoek naar een jongensnaam en dat valt nog niet mee.... meisjesnamen hadden we al grotendeels.....
quote:
Ook als roepnaam?quote:Op maandag 1 september 2008 21:46 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]Ja, die vind ik ook nog steeds leuk klinken
, maar dat is te erg.
Het was 'Baptist' geworden.
Hehe, eerder '"Tist, eten!''quote:Op maandag 1 september 2008 22:18 schreef Vivi het volgende:
"Bapke, eten!"
Nee, dat is het toch niet.
Is het dan toch een grapje? Elodie en Baptist?quote:Op maandag 1 september 2008 22:39 schreef innepin het volgende:
Ik weet de meisjesnaam van Bass-Miss alEn ik vind 'm leuk, past erg leuk bij Fons.
Baptistquote:Op maandag 1 september 2008 22:35 schreef PM-girl het volgende:
Was het echt Baptist geworden Bas Miss? Ik wist eigenlijk niet dat dat een naam was?
Over namen zeg ik verder niks, 't is niet mijn kindquote:Op maandag 1 september 2008 22:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Is het dan toch een grapje? Elodie en Baptist?
Nu snap ik het niet meer, het is te laat geloof ik
Mag je het kaartje weer ontwerpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |